stanglex pisze:Tyle, ze np ja w 2005 sprowadzilem s197, a mustangi kochalem od dziecka. Nie jestem europejskim klientem, ktory pierwsza stycznosc z mustangiem mial w aso forda w warszawie. Moje oczekiwania sa jednak inne od kolegi nomada - szerszy wybor. Skoro hybryda jest przesadzona, to dlaczego nie AWD? Sam fakt powstania hybrydy jest bardziej rewolucyjny niz dodanie do niej AWD.
Zmiany sa wynikiem postepu, to z tego powodu powstanie hybryda, nie zas w wyniku tego ze wlasciciele priusow chca mustanga.
Na marginesie - konczac, M5 od zawsze tylko RWD, w nowej odslonie bedzie juz tylko AWD.
Nie pisalem o nikim konkretnym - wyluzuj
Nic nie jest przesadzone wg mnie ale jak wspomnialem - tylko w opcji.
Wiesz dlaczego AWD staje sie co raz bardziej popularne? Bo takie firmy jak Haldex przychodza z gotowymi rozwiazaniami.
Kiedys tak jak z automatem - zrobic trzeba bylo samemu i to kosztowalo a dzis w Oplu masz skrzynie Aisin, silnik Isuzu a naped Haldexa.
Dzis Opel dzwoni do jednego z powyzszych i mowi chcemy to i to do Corsy a oni im to dopasuja za darmo. Nie zdziwilo by mnie to ani
troche jakby Corsa od 2020 miala automat z AWD w standardzie tyle, ze bedzie pewnie wtedy kosztowac tyle co dzis Astra OPC.
Wracajac do Mustanga - hybrydy, magneride i 10-biegowe AT - spox tyle, ze nikt tego za darmo nie da. Dla mnie Mustang jest Mustangiem
dlatego, ze jest tani a jak bedzie kosztowal tyle co nowe Camaro to juz dla mnie Mustangiem nie bedzie i kupie sobie cos innego
