Mustang 2015 cena w Polsce

Komunikaty administratorów, informacje o zmianach, uwagi i sprawy bieżące

Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy

Awatar użytkownika
stanglex
Forumowicz
Posty: 470
Rejestracja: 2009-03-26, 01:33
Model: 2016 Mustang GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: stanglex » 2016-09-04, 21:43

Eeee, dzieje sie wiecej. Nowa Tesla Model S P100D stala sie najszybszym, jesli chodzi o przyspieszenie 0-60mph, serynie produkowanym samochodrm swiata. 2.5s 0-60mph. Za 15 lat wszystkie supercary jak lambo i ferrari beda elektryczne. Dzis na 1/4 mili nie maja szans z rodzinnym elektrycznym sedanem.

W mustangu nie tylko nie bedzie V8, ale tez niczego co potrzebuje benzyny.


Z: 05/2015
O: 04/2016

Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1165
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: andi74 » 2016-09-04, 22:19

byle by zostal dla ucha dzwiek V8 i bedzie git

jakby nie bylo technika idzie do przodu zaraz od syna wezmie sie VR ps4 i bedzie mozna nawet w domu polatac F16



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: caniggia » 2016-09-04, 22:47

Sądzę, że póki będzie benzyna amerykanie nie zrezygnują z v8



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: veeefour » 2016-09-04, 23:04

caniggia pisze:Sądzę, że póki będzie benzyna amerykanie nie zrezygnują z v8
Tez bym tak chcial ale zobacz co np. Ford zrbil z F150? Reklamuja, ze 3.5 EB bije Kojota na torque i acceleration gdzie 5.0 jest specjalnie obciete do smiesznych
385 BHP i jakiejs tez smiesznej wartosci momentu...jakby nikt nie wiedzial, ze ten sam silnik jest w Mustangu i robi duzo wieksze moce wcale na tym zywotnosci nie tracac. Dowodem tego moze byc nawet dwuletnia gwarancja bez limitu przebiegu od Roush dla S550 z ich kompresorem z moca 670 BHP - sam zreszta dobrze wiesz,ze Kojot prawidlowo serwisowany to silnik nie do zajechania. Zaden z tej lini EB nie dorowna mu wytrzymaloscia chocby nie wiem jak sie Ford nad tym pedalowal.

To na pewno nie konsumenci chca downsize'ingu tylko korporacje. Masz racje, ze bena w USA jest i dlugo jeszcze bedzie i na pewno niektore firmy nidy same z V8 nie zrezygnuja.
Na pewno pierwszy zlamie sie Ford patrzac jaka polityke ostatnio uprawia - wciskanie wszystkim, ze ich linia EB jest najlepsza poprzez brudne zagrywki ala mozliwosc zakupienia
S550 z V6 tylko w najbiedniejszym pakiecie bo przeciez musisz wolec EcoBoosta bo przeciez jest lepszy. Albo ala przypadek powyzszy gdzie 3.5 EB jest niby lepszy od mocno
zdlawionego 5.0. Juz w planach jest 10-biegowa skrzynia - zeby nikt nie myslal, ze to przez hojnosc Forda albo w trosce o srodowisko - te pierdziawki just sa tak mocno
wysilone, ze jak chcesz poprawic osiagi to musisz odchudzic konstrukcje albo wciskac super szykie szkrzynie bo to juz sie i tak mocno poci przy toczeniu.
A za to wszystko zaplaca konsumecni bo cena wzrosie na pewno.

Tym co lubia male z turbo odsylam do YT po setki filmow z wymiany silnika EB w ktorym albo sie skonczyly panewki albo korobowod wyszedl bokiem po 150k mil.
I kazdy tylko mysli w co sie wpakowal i jak tu spowrotem zamienic silnik na stare, dobre i niezniszczalne V8.

Niby postep technologiczny...ale za to jaki nudny ;)



Awatar użytkownika
lukas220
Forumowicz
Posty: 143
Rejestracja: 2014-12-07, 22:20
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: magnetic gray

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: lukas220 » 2016-09-05, 13:05

Przemek, w 100% się z Tobą zgadzam. Niestety inni producenci idą tą samą drogą. Nic tylko cieszyć się z możliwości zakupu kojota. Dalej dziwię się osobom, które kupiły EB a teraz podkręcają, wymieniają, naprawiają a najlepsze-porównują do 5.0. Wiadomo, że to ich wybór i EB palą trochę mniej. Jednak dla mnie ta konfrontacja to tak jakby kupić cinquecento 700 i robić tuning , aby dorównać sportingowi :rotfl: Bez urazy do decyzji właścicieli EB :padam:


GT magnetic -> odebrany 23.08 Ford Store Opole

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: caniggia » 2016-09-05, 14:00

Umówmy się, że Mustang w wersji EU to Ford Sport Coupe dostępny dla wszystkich w salonie jak inny Ford i to uzasadnia właśnie ten wybór.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: veeefour » 2016-09-05, 17:17

caniggia pisze:Umówmy się, że Mustang w wersji EU to Ford Sport Coupe dostępny dla wszystkich w salonie jak inny Ford i to uzasadnia właśnie ten wybór.
Z perspektywy tunera, czyli Pawle rzecz jasna rowniez dla ciebie, silniki doladowane to:
-latwosc tuningu
-duze latwo osiagalne przyrosty
-czysty zysk malym nakladem

Na temat tuningu silnikow wolnossacych powstalo sporo ksiazek gdzie w silnikach doladowanych jest tylko kilka regul ktorych nalezy sie trzymac.
Nie twierdze, ze silniki doladowane mapuje sie kalkulatorem czy na liczydlem a wolnossace za pomoca laski Gandalfa i alchemii ale jezeli producentom
samochodow zalezy na down-size to warsztatom tunerskim to jak najbardziej na reke ;)

Na twoim miejscu tez bym nie narzekal na obecny rozwoj sytuacji :hyhy:



totus
Młodszy Forumowicz
Posty: 56
Rejestracja: 2016-06-21, 11:38
Model: S550 2.3
Kolor: magnetic grey

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: totus » 2016-09-05, 21:42

addrian pisze:@totus
a wcześniej goniłeś czy... ? bo przy spalaniu 9.6l/100km pokazuje Ci że przejedziesz jeszcze 166km czyli 461 na baku
ja robie 450 jak mi pokazuje spalanie 12-13l.
Dużo w korkach we Wrocławiu stałem . Wcześniej jechałem po tej fatalnej drodze z Z Góry do Kątów Wrocławskich . W drodze powrotnej był mega korek . No i takie wyszło spalanie . Ogólnie mam częściej włączoną "info o silniku "


Mustang s550 ecoboost by hd customs
Sti by 4turbo
Audi s3 8v abt stage 2
Focus mk3 St2 lift montune package power

Facebook Marcin Kierkus

totus
Młodszy Forumowicz
Posty: 56
Rejestracja: 2016-06-21, 11:38
Model: S550 2.3
Kolor: magnetic grey

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: totus » 2016-09-05, 21:56

veeefour pisze:
StarszyWajchowy pisze:
Nawet nie wiesz jak będzie wyglądał ten lift...nie wiadomo co będzie z V8 na Europę :przestraszony: a jeszcze o jakimś 3.7 twin turbo piszesz....widziałeś jak taka wersja jest wyposażona? Czysty biedak :znudzony:
Ford ma w swojej palecie silnik 3.5 twin turbo i pakuje go do Forda F150.
Nie wiadomo czy kiedys nie zagosci w Mustangu...
Seria Ecoboost bedzie sie rozwijac.
http://www.full-race.com/articles/what-is-ecoboost.html

https://media.ford.com/content/fordmedi ... t-in-.html
Z obecnym trendem down-size mysle, ze S550 to ostatni Mustang z V8 wiec dlatego go kupilem - you know, go big or go home ;)

Tak będzie . Myślę, że obserwując obecny cykl produkcyjny forda i trendy moto... możemy się spodziewać mustanga gt my 08 w odsłonie 3.5 twin turbo
Szkice liftu krążą juz po sieci. Pamiętajmy . S550 produkowany jest od 2013r . Wg obecnych trendów i obliczeń księgowych to szmat czasu . Z drugiej strony , popyt na starym kontynencie jest ogromny


Mustang s550 ecoboost by hd customs
Sti by 4turbo
Audi s3 8v abt stage 2
Focus mk3 St2 lift montune package power

Facebook Marcin Kierkus

totus
Młodszy Forumowicz
Posty: 56
Rejestracja: 2016-06-21, 11:38
Model: S550 2.3
Kolor: magnetic grey

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: totus » 2016-09-05, 22:03

lukas220 pisze:Przemek, w 100% się z Tobą zgadzam. Niestety inni producenci idą tą samą drogą. Nic tylko cieszyć się z możliwości zakupu kojota. Dalej dziwię się osobom, które kupiły EB a teraz podkręcają, wymieniają, naprawiają a najlepsze-porównują do 5.0. Wiadomo, że to ich wybór i EB palą trochę mniej. Jednak dla mnie ta konfrontacja to tak jakby kupić cinquecento 700 i robić tuning , aby dorównać sportingowi :rotfl: Bez urazy do decyzji właścicieli EB :padam:
A jeśli komuś bardziej pasuje charakterystyka turbo ? Jeździliśmy z Panem Krzysztofem w Opolu i dylemat był spory . Przyznam , że w obecnej chwili żałuję wzięcia eb głownie z uwagi na wiedzę iż można zmienić charakterystykę tego silnika przez Pawła i dźwięk który po zmianie backboxów jest powalający .
2 lata leasingu czybko minie i może ostanie się v8 w salonach .


Mustang s550 ecoboost by hd customs
Sti by 4turbo
Audi s3 8v abt stage 2
Focus mk3 St2 lift montune package power

Facebook Marcin Kierkus

Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: Volver » 2016-09-05, 22:16

"Przyznam , że w obecnej chwili żałuję wzięcia eb głownie z uwagi na wiedzę iż można zmienić charakterystykę tego silnika przez Pawła i dźwięk który po zmianie backboxów jest powalający "

To chyba nie żałujesz? Auto podatne na mody to dobra informacja? Ale V8 to je ono!



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: veeefour » 2016-09-05, 22:20

lukas220 pisze:Przemek, w 100% się z Tobą zgadzam. Niestety inni producenci idą tą samą drogą. Nic tylko cieszyć się z możliwości zakupu kojota. Dalej dziwię się osobom, które kupiły EB a teraz podkręcają, wymieniają, naprawiają a najlepsze-porównują do 5.0. Wiadomo, że to ich wybór i EB palą trochę mniej. Jednak dla mnie ta konfrontacja to tak jakby kupić cinquecento 700 i robić tuning , aby dorównać sportingowi :rotfl: Bez urazy do decyzji właścicieli EB :padam:
Ja tez sie dziwie ale to nie moje pieniadze i nie moj wybor - ich podworko i ich zabawki ;)

Ostatnio gdzies przeczytalem nie pamietam gdzie jakis wpis wlasciciela S550 z EB - "zalozylem cat-back i teraz brzmi jak V8 a nawet lepiej"....
tylko szkoda, ze to nadal robi tylko "uuuuuuu i psssyk". Jak sprawic, zeby EB brzmial lepiej? Kupic sobie V8 ;)

Znajomy ma 1.8 napompowane do 500 kuca i jest szybsze od mojego V8...niewiele ale jest...ale to nadal jest 1.8 i on by sie ze mna chcial zamienic w kazdej chwili ;)
totus pisze: Tak będzie . Myślę, że obserwując obecny cykl produkcyjny forda i trendy moto... możemy się spodziewać mustanga gt my 08 w odsłonie 3.5 twin turbo
Szkice liftu krążą juz po sieci. Pamiętajmy . S550 produkowany jest od 2013r . Wg obecnych trendów i obliczeń księgowych to szmat czasu . Z drugiej strony , popyt na starym kontynencie jest ogromny
Bedzie bedzie - patrzac na to, ze Ford nie mial zadnych skrupolow wsadzajac do nowego GT V6 turbo gdzie GT zawsze byl ikona z V8 to nie bedzie mial skrupolow
zadnych, ale to zadnych zastapic Kojota V6-tka na stale bo przeciez jest lepszy i taki trendy :zdziwko:



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: veeefour » 2016-09-05, 22:28

A tak mala ciekawostka zgadywanka: jaka jest wagowo roznica miedzy Kojotem 5.0 a EB 3.5?

Podpowiedz: Wage silnikow podaje sie bez osprzetu...czyli bez TURBO...i calym osprzetem z tym zwiazanym.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: caniggia » 2016-09-05, 22:47

Waga z jedną osobą, pół baku, 80 i 25ltr ( w bagażnik nie zaglądałem)
2015
2.3 EB manual 1750.
5.0 automat 1810
5.0 manual 1795.
2011-2013
gt500 z toną modów 1860,
5.0 manual 1715
5.0 boss 1745
5.0 auto 1805



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: veeefour » 2016-09-05, 23:08

No na ciebie zawsze mozna liczyc ;) - masz wagi(4szt) do ustawiania zawieszenia czy jakas duza ala skup?

No to teraz jak 2.3EB jest tylko 45kg lzejszy od 5.0 to ja tylko dodam, ze sam silnik 3.5 EB V6 jest ciezszy niz 5.0 V8. Jak sie go zwazy porzadnie,
nie jak Ford to robi w folderach czyli bez calego turbo i jego osprzetu. No bo przeciez turbo z rurami, IC etc wcale nic nie wazy :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Aktualności”