Najdłużej wyczekiwany Mustang nareszcie odebrany!lukas220 pisze:Chyba domyślacie się z jaką informacją chcę się podzielić![]()






Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy
Najdłużej wyczekiwany Mustang nareszcie odebrany!lukas220 pisze:Chyba domyślacie się z jaką informacją chcę się podzielić![]()
Ten kluczyk to pewnie trzymasz jak wiewiór swojego orzechalukas220 pisze:Chyba domyślacie się z jaką informacją chcę się podzielić![]()
gratuluje!!!lukas220 pisze:Chyba domyślacie się z jaką informacją chcę się podzielić![]()
A do czego ta zarowa i skad?deeboy pisze:Może ktoś z Was wie do czego podłączyć ten kabelek po prawej?
Wymieniłem caly zestaw żarówek na ledy: DRL, postojówki i te z kabekiem to kierunki. Ten led kierunkowskazu ma biały i żółty kolor diód, teraz bez podłączenia kabelka miga normalnie za żółto, ale to białe nie świeci.veeefour pisze:A do czego ta zarowa i skad?deeboy pisze:Może ktoś z Was wie do czego podłączyć ten kabelek po prawej?
Najpierw wypinasz tą pierwszą kostkę a później tą oprawę mocującą żarówkę musisz obrócić ok 20 stopni. Tam są takie kreski oznaczone i trzeba obrócić żeby druga kreska na oprawie pokrywała się z kreską na kloszu. Raczej nie uda się tego obrócić palcami, trzeba jakieś kombinerki bo strasznie ciężko obrócić. Ja zdejmowałem cały zderzak, może uda się przez nadkole ale po zdjęciu kół.Kaspergillus pisze:Postojowki tez zmieniłeś? Jak to ustrojstwo wyciągnąć? O ile z Drl nie miałem problemu o tyle tu boje sie ze coś urwę. (Tak dużo próbowałem przyłożyć siły.)
Jest to mój wykres śmiało mogę się przyznać . Oczywiście nie jedziemy wykresem. Jest to teraz całkiem inne auto . Liniowość przyrostu mocy przypomina auta N/A . Jest wrażenie jazdy o wiele mocniejszym autem .caniggia pisze:Mustang 2.3 ecoboost, 366 koni i 609NM, vmax dzisiaj 260, wydawało się, że chce więcej