
Oczywiscie pisze o jezdzie na mokrym, kiedy wlasciwie nie ma jazdy, jest prawie jak na lodzie. Na suchym wychodza piekne kontrolowane poslizgi i gra gitara.
Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy
Volver pisze: Co do szkolenia, to mam kilku znajomych rajdowców i z pewnością albo ich poproszę, albo pojadę na Tor Jastrząb, bo tam organizowane są dni szkoleniowe, ktoś jeszcze byłby chętny?
Opony Michelin Pilot Super Sport, to może być alternatywa.
widzę, że w razie potrzeby zbierze się ekipa czy to na spotkanie towarzysko-szkoleniowe czy na samą naukęVolver pisze:Kurczę, już opanowałem w miarę to auto i poza świadomie prowokowanymi slajdami, nie mam problemów z trakcją. Fakt, że Yokohamy były kapitalne, a te fabryczne Pirelki przy ok. 12-15 stopniach są cholernie twarde i śliskie. Miałem takie odczucie od razu po zmianie, choć daję im jeszcze szansę jak się trochę zetrą, może im pomogę w końcu procedurą startową lub line lockiem?. ;-) nie bawiłem się jeszcze nimi, a Wy? Co do szkolenia, to mam kilku znajomych rajdowców i z pewnością albo ich poproszę, albo pojadę na Tor Jastrząb, bo tam organizowane są dni szkoleniowe, ktoś jeszcze byłby chętny?
Opony Michelin Pilot Super Sport, to może być alternatywa.
Na nasze drogi to polską: http://www.etis.ford.com/rest/public/co ... ardBook/pl" onclick="window.open(this.href);return false; str.115Volver pisze:Polecam wszystkim Karty Ratownicze. Znajomy strażak i ratownik podkreśla, jak ważne są dzisiaj wobec różnorodności aut. Wydrukuję niemiecką, tyle, że naklejki na szybę brak... może nasz szanowny importer je dostarcza?
Moja ulubiona piosenka, mam ja w tel jako dzwonekB0kiem pisze:dzieci usypia biały szum a mnie bulgot V8muszę zainwestować w go pro, mój telefon trzęsie się od samego wrzucenia jedynki
" onclick="window.open(this.href);return false;