Bede krecic dwa razy - pierwsz raz na granicy a drugi raz spowrotem na dol przed sprzedazaRezor pisze:Oho czyli tak jak myślałem. Cała branża zrobi teraz zwrot o 180 stopni. Na granicy będą kręcić liczniki do przodu, zakładać EGRy i DPFy

Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy
Bede krecic dwa razy - pierwsz raz na granicy a drugi raz spowrotem na dol przed sprzedazaRezor pisze:Oho czyli tak jak myślałem. Cała branża zrobi teraz zwrot o 180 stopni. Na granicy będą kręcić liczniki do przodu, zakładać EGRy i DPFy
Rzeczywiście apokalipsa bo jak w Polsce masz samochód to musisz go złomować, broń boże komuś sprzedać. Jedynie w DE maja samochody, które można kupićJejku pisze:Odbije się to na wszystkim, coraz mniej ludzi kupi samochód ponieważ będzie droższy(mówię tu o najbardziej kupowanych samochodach w przedziale 10-20 tysięcy), jest coraz większe oc także drożej też wychodzi utrzymanie takiego samochodu, a mniej samochodów to mniej tankowanego paliwa, mniej sprzedanych samochodów przez handlarzy, mniej pracy dla mechaników i tak dalej i tak dalej, aż w końcu Apokalipsa
Nie wiem jak nasz rząd zapatruje się na kwestię norm EURO ale benzyna która spełnia EURO5 spełnia też EURO6 więc IMO załapujesz się na 1szą kolumnę tabelki czyli 27 000zł do tego pytanie jaka jest data 1szej rejestracji. Powiedzmy, że jest to styczeń 2015 więc 27 000 * 0.75 = 20 250 no i pytanie czy rozbity czy cały. Jak fest rozbity to "oszczędzisz" jeszcze około 3k złrafalek21m pisze:ktoś mi policzy na szybko ile zapłacę na chwilę obecną akcyzy za dodge challengera v6 3,6l 2015 rok?? auto przypłynie już po nowym roku :-(
Jeśli przyjąć ze współczynnik deprecjacji nadal obowiązuje i się nie zmienił to:rafalek21m pisze:ktoś mi policzy na szybko ile zapłacę na chwilę obecną akcyzy za dodge challengera v6 3,6l 2015 rok?? auto przypłynie już po nowym roku :-(
Badz dobrej myśli, to w końcu Dobra Zmianarafalek21m pisze:myślę że to już wejdzie od 01.01.2017r niestety :-( w takiej albo nie wiele bardziej zmienionej formie skoro wyszło to już z komisji senackiej