kupić chce - szukam

Co tam Panie w polityce ?

Moderatorzy: horse, horse

WooX
Posty: 4
Rejestracja: 2009-05-03, 14:11

kupić chce - szukam

Post autor: WooX » 2009-05-03, 14:21

wiem że większość mówi żeby sprowadzać mustangi z USA, ja jednak znalazlem pare mustangów dość tanich i chciałbym się dowiedzieć czy ktoś mial może z nimi coś do czynienia?
bite? etc itd
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6455798
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8121453
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4371471



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-05-03, 18:56

co do ceny - pierwszy jeszcze rozsądnie, ale za pozostałe dwa za dużo sobie liczą. jeśli będziesz rozmawiał z właścicielem, to powiedz, że przy takim roczniku za więcej jak 42k nie kupujesz.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

WooX
Posty: 4
Rejestracja: 2009-05-03, 14:11

Post autor: WooX » 2009-05-03, 19:46

dzięki, nie orientuje się jak to jest z cenami. Za mało jest tych samochodów żeby się rozeznać :niepewny: .



zinnn
Posty: 0
Rejestracja: 2008-10-29, 18:33
Model: Mustang 2005
Silnik: V6 3.8
Kolor: silver

Post autor: zinnn » 2009-05-03, 20:32

Hans pisze:co do ceny - pierwszy jeszcze rozsądnie, ale za pozostałe dwa za dużo sobie liczą. jeśli będziesz rozmawiał z właścicielem, to powiedz, że przy takim roczniku za więcej jak 42k nie kupujesz.
sprzedałbyś swojego za 42k ???



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-05-04, 00:16

..I sprawdzić przed kupnem VIN bo później lament jest! :wstyd:


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-05-04, 08:50

zinnn pisze:sprzedałbyś swojego za 42k ???
Przy 100k bym się zastanawiał. :) Chyba się za bardzo przywiązałem.... :D
Swojego w ubiegłym roku kupiłem za 44k, stąd moje zdanie jest takie a nie inne co do ceny.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-05-04, 09:20

WooX, najlepiej sprawdź ile takie auto w danym roczniku i koniecznie z podobnym przebiebiegiem kosztuje średnio w USA np na ebay.com ,policz wszystkie koszty nawet zaniż je o 15 % i wtedy będziesz miał miarodajną cenę nierozbitego auta w PL ,wszystko grubo poniżej może być podejrzane.


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Konrado
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
Model: Silver Bullet, 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: silver

Post autor: Konrado » 2009-05-04, 11:02

Hans, nie przesadzaj, za ładnego, zadbanego mustanga z kilkoma fajnymi modyfikacjami z małym przebiegiem trzeba zapłacić między 50k a 60k. Ty za swojego zapłaciłeś extremnalnie mało.

Z linku pierwszy widać że mustang był rozbity prawym przodem. Sprawdz czy go dobrze zrobili i nie ma negatywnych skutków w jeździe. (czy koło stoi w osi jak trzeba). Na hammerze najlepiej byłoby sprawdzić.


Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune

kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2009-05-04, 11:09

Konrado pisze:Hans, nie przesadzaj, za ładnego, zadbanego mustanga z kilkoma fajnymi modyfikacjami z małym przebiegiem trzeba zapłacić między 50k a 60k. Ty za swojego zapłaciłeś extremnalnie mało.
Kiedyś dolar był tani i można było tanio kupić - teraz jest droższy i stąd takie ceny :]



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-05-04, 11:16

No w sumie zapomniałem o tym. Wtedy dolar skłaniał się ku 2PLN. :)


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

WooX
Posty: 4
Rejestracja: 2009-05-03, 14:11

Post autor: WooX » 2009-05-04, 15:21

no właśnie.. dlatego chyba nie będzie mnie stać na sprowadzenie stanga.. po obliczeniu wszystkiego wychodzi ponad 60tys za jako taką sztukę. Chyba będę skazany na rozbitka, byle nie był przestawiony, blacharka to drugorzędna sprawa.



egonw3
Forumowicz
Posty: 131
Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
Model: Mustang GT Bullitt '08
Silnik: V6 4.0
Kolor: highland green

Post autor: egonw3 » 2009-05-05, 10:05

Kup sobie na Allegro za 300 zł elektroniczny tester grubości lakieru. Zapewniam, że się zwróci. Cena może spaść nawet gdy go tylko wyjmiesz przy właścicielu z kieszeni... Zazwyczaj wtedy zaczynają się tłumaczyć... :)
Poza tym geometria, punkty stałe, itp... I weź koniecznie kogoś, kto ma Mustanga i obiecaj sobie, że nie kupisz, jeśli ten ktoś nie powie, że jest OK. Jak staniesz przy potencjalnym pierwszym koniku, to staniesz się ślepy na jego wady, ślady wypadków, zużycia, brutalnej eksploatacji, nieprofesjonalne przeróbki itp - wtedy właśnie potrzebujesz kogoś obiektywnego, kto wyleje Ci wiadro wody na głowę i popuka w czoło...



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-05-05, 10:18

egonw3 pisze:Kup sobie na Allegro za 300 zł elektroniczny tester grubości lakieru.
Tylko trzeba pamiętać że maska jest ze stopów AL i wskażnik nic nie pokaże podobnie jak na elementach z plastiku - wszystkie inne elementy zewnętrzne pokaże i jest to na pewno argument w targowaniu się.
egonw3 pisze:. I weź koniecznie kogoś, kto ma Mustanga i obiecaj sobie, że nie kupisz, jeśli ten ktoś nie powie, że jest OK. Jak staniesz przy potencjalnym pierwszym koniku, to staniesz się ślepy na jego wady, ślady wypadków, zużycia, brutalnej eksploatacji, nieprofesjonalne przeróbki itp - wtedy właśnie potrzebujesz kogoś obiektywnego, kto wyleje Ci wiadro wody na głowę i popuka w czoło...
albo dobrego mechanika ,który od razu luknie i będzie widział złe spasowanie elemetów i rzeczy na które nigdy kupujący nie zwróciłby uwagi.
Aha ważne !!!!!!!!!! NIE BIERZ ZE SOBĄ KOBIET - powaga sprawdzone w wielu przypadkach ,kobieta będzie patrzyła czy aby lakier będzie jej do torebki pasował :P


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

egonw3
Forumowicz
Posty: 131
Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
Model: Mustang GT Bullitt '08
Silnik: V6 4.0
Kolor: highland green

Post autor: egonw3 » 2009-05-05, 14:42

Dobry miernik pokaże i na aluminium. Na przykład taki:

http://allegro.pl/item621576211_miernik ... sonda.html



Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1328
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2009-05-05, 23:40

I wydrukowany raport z Carfaxa lub Autochecka też pomoże w negocjacjach.

Zakładam, że w kraju za ok. 50 tys. PLN każdy Mustang będzie miał zaśmiecony raport.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko poza Mustangiem”