Nissan GTR

Co tam Panie w polityce ?

Moderatorzy: horse, horse

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-09-28, 16:18

Jeszcze trochę wybranych zdjęć ze spotkania. :)


Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-10-26, 20:57

A to też fajne... :)



http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-10-26, 21:21

Osz Ty w życiu... i on tak jakims tam nissanem... ja pindole!


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-10-26, 21:28

HANS - GTR to już od dawna nie jest "jakiś Nissan"... :)

btw: bawią się chłopaki w tej Rosji, nie? przykulamy się do kraju, to się pościgamy :)


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-10-26, 21:44

Oj wiem że nie jest, oglądałem cały program o tej zabaweczce i musze przyznać, że jestem pod wielkim wrażeniem. Osiągi jak w bardzo dobrym ścigaczu, prawie jak by się leciało USS Enterprise. :)


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-10-26, 22:42

2,9 do setki huh ... to ile na ćwiartkę - będzie poniżej 10s ???
Obrazek


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-10-27, 11:11

Okazuje się, że niekoniecznie...

http://www.gtrblog.com/2009/10/16/switz ... 10-193-et/

Jak na razie. :)


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-10-27, 19:12

hm, 2,9 sek do 100 to fenomenalnie,

aż się zdziwiłem, że nie robi 9,9 na 1/4 mili ; (



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-10-27, 20:30

Panowie to jest pierdół... :) (dla mnie, dla kogoś kto żyje 1/4 mili sprawa wygląda inaczej)

Chodzi o to jak GTR trzyma się na zakrętach - to jest coś niesamowitego. Jestem w stanie uciec każdemu :hyhy: :hyhy: ... Wiem, bo od 2 tyg. się tak "bawię" i jestem pod wrażeniem. Żadne Porsche Turbo, Audi RS, M3 i M5... To trzeba samemu przeżyć, aby skumać. :)


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-10-27, 20:50

Deftronic pisze:Panowie to jest pierdół... :) (dla mnie, dla kogoś kto żyje 1/4 mili sprawa wygląda inaczej)

Chodzi o to jak GTR trzyma się na zakrętach - to jest coś niesamowitego. Jestem w stanie uciec każdemu :hyhy: :hyhy: ... Wiem, bo od 2 tyg. się tak "bawię" i jestem pod wrażeniem. Żadne Porsche Turbo, Audi RS, M3 i M5... To trzeba samemu przeżyć, aby skumać. :)
I tego zazdroszcze Wam najbardziej - Trakcji i przyjemnosci z jazdy !
Nissan znalazl kompromis - szybkie auto sportowe + wygodny do dalekich wypraw..



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-10-27, 20:55



CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-10-27, 23:31

a ja dzis peirwszy raz na swoje wlasne zmeczone oczeta widzialem w stolicy czarnego GT-R'a na poczatku myslalem z przodu ze to zwykły 350Z ale cos mi do konca nie pasowalo dopiero jak mnie wyprzedzil chociaz nie wiem jak to mozliwe ze kto kolwiek mnie wyprzedzil :P zobaczyłem jego piekna w calej okazalosci :)



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-10-28, 17:22

eee, Audi RS czy M5 to nawet ja biorę ; )))

ale ten filmik z motocyklistą - czad! chociaż od nas PMN GT 500 podobno też motorki ściga, co miłe ; )

Deftronic - jakbyś był w W-wie to napisz i koniecznie wpadaj na Cargo - mamy tu parę motorków do scignięcia ; ))



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-10-28, 20:11

Przed chwilą wróciliśmy z serwisu. Yoshi jest po pierwszym przeglądzie tj. 1200 mil.
Sprawdzono czarną skrzynkę, sprawdzono logi i ufff... okazało się, że etap docierania samochodu wypadł celująco. :) Zmieniono trochę nastawienia zawieszenia (podobno nie zmieni się mocno charakterystyka jazdy, a znacząco spadnie zużycie opon). Jak nam się nie spodoba, to sobie wrócimy do stanu poprzedniego. :)

Tylko co nam się ma nie spodobać skoro ta "zabawa w zostawianie w tyle" odbywała się na ustawieniach comfort... :hyhy:

Niestety pierwsze 600 mil nie mogliśmy przekraczać 3.5 tyś obrotów, a musieliśmy jeździć z zawieszeniem ustawionym w tryb sport. Następne 600 mil mogliśmy już przekraczać 3.5 tyś obrotów, za to musieliśmy jeździć w trybie komfort.

Taraz się zacznie zabawa. :hyhy:

Zamieszczam wydruk z serwisu nastaw zawieszenia Yoshiego.

Obrazek


Olaf - chętnie bym porównał nasze GT500 z tym PMNa, ale nie w jeździe na wprost, bo w tym Gucio przegra (nie modyfikowałem silnika), ale w jeździe po torze, albo precyzyjnej (jakąś trasą między pachołkami) na czas. PMN też coś robił z zawieszeniem, jestem ciekaw na ile lepsze/lub gorsze jest to które obecnie ma nasze Shelby. :) GTR bym do tego nie mieszał, to jest naprawdę maszyna z innego świata. :)

Jeśli idzie o wymienione przeze mnie marki (które zostały w tyle), to to był taki skrót myślowy, możesz wrzucić tam więcej ciekawych aut (Astony, TVR Sagaris, Evo, Imprezy itp.)


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-10-28, 20:34

ale fajne wykresy ustawienia!

Ja podziwiam z tym jeżdzeniem do 3500obrotów przez 600 mil - ja bym nie wytrzymał i chyba pojechał 1 dnia W-wa-Amsterdem (po zioło ; )) - W-wa i ... byłoby po okresie testów ; )))



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko poza Mustangiem”