Nissan GTR

Co tam Panie w polityce ?

Moderatorzy: horse, horse

ODPOWIEDZ
HAJ$u
Forumowicz
Posty: 243
Rejestracja: 2010-06-19, 13:54
Kontakt:

Re: Nissan GTR

Post autor: HAJ$u » 2012-04-03, 17:11

Biorąc pod uwagę, że Porsche to "tylko" S dobry czas, ale będzie wojna Turbo vs GTR :D, Veyrony i spółka do niech drżą :D


Kiedy pędzisz 270 km/h to co jest przed Tobą jest już historią...

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Re: Nissan GTR

Post autor: Deftronic » 2012-04-04, 13:03

Porsche faktycznie wykręciło niezły czas, Carrera S ma mniej koni ale też sporo mniejszą masę. Za to cena jest wyższa - 81242f vs 74450f za GTRa. Gdzie te czasy gdy kosztowałon 59 tyś.? Eh...


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

HAJ$u
Forumowicz
Posty: 243
Rejestracja: 2010-06-19, 13:54
Kontakt:

Re: Nissan GTR

Post autor: HAJ$u » 2012-04-04, 16:30

No i co przyjdzie cenowo jak Turbo wejdzie, a tu zwykła droższa niż prawowity konkurent Nissana...


Kiedy pędzisz 270 km/h to co jest przed Tobą jest już historią...

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Re: Nissan GTR

Post autor: Deftronic » 2012-04-05, 18:30

Najszybyszy GTR?



http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Re: Nissan GTR

Post autor: Deftronic » 2012-04-08, 15:50

Fajny filmik omawiający model 2012.



http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Re: Nissan GTR

Post autor: Dark Red » 2012-04-08, 18:11

Kędziorek pisze:Zastanawiałem się czy możliwa jest aż taka różnica z Veyronem

Na mokrej nawierzchni widocznie nissan ma lepszą trakcję...


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Re: Nissan GTR

Post autor: Deftronic » 2012-04-24, 15:52

STAN po przygodzie świetnie odbudował swojego GTR. Brzmienie wydechu:



http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Nissan GTR

Post autor: AluStar » 2012-04-24, 16:50

Deftronic pisze:STAN po przygodzie świetnie odbudował swojego GTR. Brzmienie wydechu:

teraz zrobil 10,7 S i ma 800NM z mozliwoscia pdniesienia do 900 NM
Wszystkie strojone te potwory , a bylo ich ze 4 szt sa strojone w jednej firmie .



gover
Forumowicz
Posty: 124
Rejestracja: 2012-01-04, 21:18
Model: GT
Silnik: V8 4.6

Re: Nissan GTR

Post autor: gover » 2012-04-24, 19:26

a po co sie tak elektryzowac tymi nissanami. co w nich takiego fajnego? ja wole moc z litrażu a nie z kilogramów kabli i setki procesorów. moze jeszcze jak nie beda mieli gdzie wsadzic hajsu to zamonują Compoud....
Zwykły jet car i ten nissan nie zdąży pryknąć.
tu są prawdziwe fury a nie jakis zapchlony nissan:
" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Re: Nissan GTR

Post autor: Deftronic » 2012-04-24, 20:05

Haha... Kolejny specjalista-teoretyk. :D No rzeczywiście trzeba mieć łeb żeby porównywać GTRa (auto sportowe, które można spokojnie użytkować na codzień, z bagażnikiem itp.) do jakiegoś "zwykłego jet-cara", dragstera hahaha... :rotfl: :D Szkoda że nie do "zwykłej" rakiety Saturn. :rotfl:

Wolisz moc z litrażu - spoko, a ja wolę z 3.8 pojemności mieć ponad 540 koni do wykorzystania w każdych warunkach - w deszczu, śniegu, do bardzo szybkiej jazdy na kretych drogach górskich, czy autostradach Niemiec. Wolę też mieć lepsze hamulce niż większosć aut drogowych, przyspieszenie, wykonanie i parę innych jeszcze cech. ;)

Co w GTR takiego fajnego? Prześledź wątek a będziesz wiedział, albo lepiej udaj się na jazdę próbną. Najlepiej żeby tego dnia były zmiennie warunki na drodze to docenisz jego możliwości. :) Zresztą masz opinię redaktora Top Gear. Kogoś kto ma o tym pojęcie, bo trochę już tych aut w życiu potestował. :)

-----
Are you a serious car enthusiast? I mean, really serious? Do you drive round every corner as fast as the laws of physics will allow? Do you open the taps whenever you can to revel in the intoxicating, mesmerising power of internal combustion? Does G-force tickle your G-spot? Do you talk about torque at parties? Are cars, for you, the light and the life and the meaning of everything? Right. Well why don’t you have a Nissan GT-R, then?

The GT-R is not designed to impress other people. There is no hand-stitched leather and no monogrammed luggage. It’s a Nissan, too — a Morphy Richards in a world where Dolce & Gabbana rules. Does it look good? No. Will it turn heads? No. But only because no one’s neck muscles can move that fast.

The GT-R is designed to examine carefully the scientific laws that govern movement and then systematically to break them. It is designed to go faster than you ever thought possible, possess more grip than is physically allowed, change gear more quickly than you can blink and stop with such ferocity that you can actually feel your face coming off. No style. Just engineering.

It is made in a hermetically sealed factory, which is climatically controlled to ensure all the components are in the same state of thermal expansion when they go together. The tyres — this says a lot — are filled with nitrogen because the normal air used in humdrum cars such as Ferraris and Aston Martins is too unpredictable. It expands and contracts appreciably according to tyre temperature. Nitrogen does not.

Then you have the wheels. They are knurled to stop the tyres coming adrift during cornering. Does a Ferrari have that? No. It’s not necessary.

The new 2011 GT-R is built along exactly the same lines but now there’s more power, more grip, more downforce and even more speed. It’s still not designed to impress your passengers. It’s designed to hurt them.

Let’s begin with a standing-start full-bore acceleration run. You put the gearbox in race mode, and then you hold down the traction control button for a moment, put your left foot on the brake and mash your right foot into the carpet. When the revs have settled, and the 523-horsepower 3.8-litre twin-turbocharged engine is screaming its head off, you take your foot off the brake.

What happens next is extraordinary. There is no wheelspin. The clutch does not slip. One second you are stationary, and the next you are doing 100mph. Imagine sitting in a deckchair in your garden on a summer’s day. It’s quiet and peaceful and you are enjoying the birdsong. Then you are hit from behind by a Boeing 747. That’s what the acceleration feels like in a GT-R. Absolutely unbefrigginglievable.

Of course, there are lightweight, low-riding trackday cars that, on paper, can get from 0 to 60 just as quickly. But they don’t get from 0 to 5 with anything like the savagery. And they run out of puff at 100. The GT-R does not. It just keeps on going, and when you get to the red line, you pull the paddle and instantly — not something that could be said of the previous model — the next gear is engaged. I have never experienced anything quite like it, if I’m honest. It’s wild. It’s relentless. It’s intoxicating. It’s amazing.

Certainly, you should never use the launch control in this car unless you are bracing your head against the headrest at the time. Because if you’re not, the whiplash could put you in hospital.

It’s the same story in the corners, where the steering wheel becomes nothing more than a handle to hold on to so as to prevent yourself from being flung out of the seat. I should like very much to see an x-ray photograph of someone’s heart when they are cornering a GT-R, because one thing’s for sure. The G-force is so severe, there’s no way it would be heart-shaped.

I was desperate after just a couple of laps of the Top Gear test track to turn off the traction control. This would let the car slide, which would a) be more fun and b) reduce the pressure on my neck. But it’s not wise to turn off the safety features, because if you spin a GT-R, you will break many complicated components.

So, the GT-R is very good. But I know what you’re thinking. You’re thinking that you’d still much prefer a Ferrari 599 or Aston Martin DBS. If that’s the case, I’m obviously not getting the message across. The Nissan will eat cars like this. Chew them up; spit them out. Bring whatever you like to the party. The GT-R will blitz it. It blitzes everything. It recently blitzed the Nürburgring in 7 minutes and 24 seconds. Do you know anything else with numberplates that could get round as fast? Because I don’t.

Of course, a Ferrari is a much nicer thing to own and to behold and to touch, but when it comes to the business of driving, or going from point A to point B as fast as possible, no Ferrari would see which way the GT-R went. Ferrari is Manchester United. The GT-R is Barcelona.

There are, however, some problems. First of all, it is extremely ugly. It tries to be unshowy in the same way as a bouncer tries to be unshowy when he slips into a dinner jacket. You can always see the tattoos and the neck like a birthday cake, so you know. You know with the GT-R, too, because of the scoops and the exhaust tailpipes, which are even fatter than before.

Inside, it’s worse. I can see what Nissan has tried to do. Keep it simple. But the slab of carbon fibre on the centre console is embarrassing, and the central command unit, which shows you the state of all the components and how many g you generated in the last bend? No. It’s all a bit too fast and furious for my taste. A bit too Jason Statham.

I wish Nissan had had the guts to truly hide its light under a bushel. As it did with the old Skyline. Not to pretend.

But, that said, the GT-R is a proper four-seater and it has a boot into which you could fit many things. It is also surprisingly quiet and remarkably comfortable even on a traditional potholed British road. Of course, there’s a harshness to the feel, a sound that hints at the racetrack, but there’s no volume. And I like that.

I also like the price. Yes, it’s rocketed up by about £10,000 to £69,950, and that’s a lot for a Nissan. But it’s much less than half what you’d have to pay for a slower, less electrifying Ferrari 458. And it’s not as though the salesman can mug you with a list of options, because I’ve been on the online configurator and there aren’t any.

The new GT-R is demonstrably better than the old one. It’s faster, and the gearbox is a significant improvement. This means it’s demonstrably better than what was a benchmark. Yes, it’s an ugly son of a bitch, and there are some stupid gimmicks, but this car is a genuine phenomenon.

You’re interested in cars. You love driving. You like engineering. You have to have a GT-R. It’s that simple.


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Macc
Forumowicz
Posty: 573
Rejestracja: 2009-07-26, 15:09
Model: Były V6 i GT S 197
Silnik: V8 4.6
Kolor: Namiętny

Re: Nissan GTR

Post autor: Macc » 2012-04-24, 20:15

uderz w stół a nożyce się odezwą... :hyhy: :hyhy: :hyhy:



gover
Forumowicz
Posty: 124
Rejestracja: 2012-01-04, 21:18
Model: GT
Silnik: V8 4.6

Re: Nissan GTR

Post autor: gover » 2012-04-24, 20:36

O_o
gtr i podobne to auta dla leniwych/bogatych. wszystko robi za ciebie. wybacza i prostuje wszystkie błędy - to jest jazda? to dupa nie jazda. Jazda jest wtedy jak walczysz z samochodem o utrzymanie sie na drodze, musisz coś umieć, portafić na drodze/torze a każdy błąd kieruje cię w stronę rowu lub drzewa. Jak nie ma tsc,abs i innych zasranych pierdół tylko kierownica w rękach i noga sterująca gazem + czasem odpowiedni bieg. To jest jazda. to jest przyjemnosc.

nie znam angielskiego i nie wiem do konca co tam napisane. ale tu mnie nie przekonasz. nie mam więcej nic do powiedzenia tutaj.

Macc - masz rację ;)



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Re: Nissan GTR

Post autor: Deftronic » 2012-04-24, 22:44

gover pisze:O_o
gtr i podobne to auta dla leniwych/bogatych.
Hahaha... :rotfl: jakieś kompleksy wychodzą? No tak ;), GTRa kupują tylko leniwi albo bogaci. :D :rotfl: A w domyśle Mustanga - kto kupuje? A GT500 kto kupuje? :] ;)
wszystko robi za ciebie. wybacza i prostuje wszystkie błędy - to jest jazda? to dupa nie jazda.
No patrz, a ja myślałem że GTRem jednak się jeździ i to bardzo szybko. Ba, nawet szybciej niż więkoszość aut, a anwet motorów które można spotkać na drogach. "Wszystko robi za mnie" - tak, jasne :) sam jeździ i "wybacza błedy" - powiedz to tym kierowcom GTRa którym nie wybaczył. ;)

Tutaj masz przykład jednego - a jest ich więcej zapewniam. ;)

http://www.nissangtr.org.pl/viewtopic.p ... aadc350489" onclick="window.open(this.href);return false;

Jazda jest wtedy jak walczysz z samochodem o utrzymanie sie na drodze, musisz coś umieć, portafić na drodze/torze a każdy błąd kieruje cię w stronę rowu lub drzewa. Jak nie ma tsc,abs i innych zasranych pierdół tylko kierownica w rękach i noga sterująca gazem + czasem odpowiedni bieg. To jest jazda. to jest przyjemnosc.
Kolejne "opowieści z mchu i paproci"... To Twoje zdanie, moje jest inne. :) Na szczeście ja mam porównanie (bo mam i Mustanga i GTRa) - Ty tego porównania nie masz więc... ;) klepiesz takie pierdoły. Ale spoko, Twoje prawo. :) Mnie dostrcza przyjemności zarówno jazda Shelby jak i GTRem. :) Z doświadzcenia wiem, że lepiej prowadzi się, szybciej się jeździ, bardziej komfortowo i w każdych warunkach, lepiej hamuje GTRem. Satysfakcja z prowadzenia takiego auta jest dla mnie tak samo wysoka jak z prowadzenia naszego Shelby. :]
nie znam angielskiego i nie wiem do konca co tam napisane. ale tu mnie nie przekonasz. nie mam więcej nic do powiedzenia tutaj.
Hehe... :D Nie ma to jak wszczynać dyskusję z nastawieniem "i tak mnie nie przekonasz", popychając pierdoły na temat GTRa w wątku. :D Nie mam zamiaru Cię przekonywać. :D Prostuję tylko bzdury które tutaj klepiesz i odpowiedziałem w skrócie na pytania z Twojego pierwszego posta. :)


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Nissan GTR

Post autor: AluStar » 2012-04-24, 23:07

ja bym chciasl miec i taki i taki - wiec GRATULUJE ZE NIE MUSISZ WYBIERAC BO MASZ CO Z GARAŻU WYPROWADZIĆ - my sie tylko teoria opieramy..
Dla mnie GTR to arcydzielo sztuki dla ludzi a nie jak Veron dla milionerow.

Mialem przyjemnosc ocenic twoje autko i to z 1/4 mili - szacun - co tu gadac prawdziwy sprinter .
GT500 to klocek ktory swoja historia i wygladem nadrabia braki inzynierow...

Nie ma co oceniac te dwa auta - to przepasc i inna liga.



alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: Nissan GTR

Post autor: alski » 2012-04-25, 00:22

Kolega gover jakoś nie widzi różnicy między technologią Nissana i prostotą Mustanga...
Akurat Deftronic wie o jednym i drugim dużo bo oba potrafi prowadzić...
Zapewniam, że GTR to niebo a ziemia a prowadzeniu...Miałem okazję być wyprzedzanym prowadząc GT500 na Torze Poznań przez GTR'a. Ja musiałem walczyć mokry w zakręcie a ten mając w doopie prawa fizyki, przyspieszył i wziął mnie w środku tzw.patelni...
I nic tu ma do tego kasa czy inne w tonie obrażonego dziecka okrzyki - FAKTY kolego! FAKTY!
Jeśli kochasz motoryzację to będziesz czerpał radość z malucha, octavi, passata i GTR'a.


Dziś powiem Ci, że sportowa KIA Pikanto objedzie mnie na Torze Poznań mimo że ma 1/7 mojego silnika...bo nie tylko auto ale i kierowca się liczy.

Gwarantuję Ci gover, że nie dałbyś rady GTR'em ze wspomnianym Pikanto więc...wyluzuj... :dobani:

PS Ile km w życiu przejechałeś...? Zapewne jesteś lepszy od czołówki F1. Super! :super:


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko poza Mustangiem”