Nissan GTR
Bez Komentarza - warto bylo czekac - Trzeba wam przyznac - macie gust i rozmach .
Gratuluje - brak mi słów.
Gratuluje - brak mi słów.
Ostatnio zmieniony 2009-09-21, 14:19 przez AluStar, łącznie zmieniany 1 raz.
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Dzięki wszystkim za miłe komentarze. 
W sobotę zbiegło się z okolicy sporo sąsiadów popatrzeć i podyskutować o Nissanie. Była masa śmiechu jak Magda mówiła każdemu, że to taki "damski samochód", bo ma te wszystkie systemy ułatwiające życie i w ogóle łatwo się go prowadzi.
Wszyscy faceci natychmiast się obruszali, że jak to, to co w takim razie jest męskim samochodem? A Magda na to: amerykański muscle car. Np. nasze GT500. Żeby tym jeździć, trzeba mieć jaja i przede wszystkim potrafić. Od razu wszyscy spuszczali z tonu, hehe... Fajnie jest też obserwować reakcje innych kierowców, gdy widzą, że to kobieta prowadzi GTRa.
Dorzucam parę zdjęć z odbioru Yoshiego.




W ogóle to w sobotę byliśmy na naszej "górce" i jak tam sobie siedzieliśmy to wydarzyła się akcja niczym z jakiegoś filmu czy gry komputerowej o tunningowanych autach.
Najpierw było słychać ryk silników, a po chwili pojawił się sznur trzech aut (EVO na czele, hehe), który zajechał na parking obok nas. Okazało się, że trzech kumpli wybrało się na przejażdżkę, a jedn z nich skojarzył sobie nas, że kiedyś spotaliśmy się już pod Ace Cafew Londynie, z tym że wtedy byliśmy tam pomarańczowym Mustangiem. Tak zaczeła się gadka, porobiliśmy trochę zdjęć, obejrzeliśmy samochody (EVO ma 400 koni, a i ten Ford RS jest niezły). Ciekawie było posłuchać takich, prawdziwych slangowych gadek, jak chłopaki rozmawiali między sobą
Ogólnie było sympatycznie i śmiesznie.















O samym Nissanie napiszę za jakiś czas, najpierw trzeba go dobrze poznać (instrukcja jest ogromna, a możliwości systemu komputerowego niesamowite). Nissan ma sporo systemów zabezpieczających i śledzących jego położenie.Trzeb a uważać, żeby się nie pogubić.
Zaprogamowany jest na 100 oktanowe paliwo, w najgorszym wypadku 98 i trzeba tego ściśle przestrzegać. W PL, może być z tym problem. Właściwie zawsze jest problem z jakością paliwa.
Jak tylko go dotrzemy to nagra się parę filmów, porówna z Guciem. Będzie ciekawie.

W sobotę zbiegło się z okolicy sporo sąsiadów popatrzeć i podyskutować o Nissanie. Była masa śmiechu jak Magda mówiła każdemu, że to taki "damski samochód", bo ma te wszystkie systemy ułatwiające życie i w ogóle łatwo się go prowadzi.


Dorzucam parę zdjęć z odbioru Yoshiego.





W ogóle to w sobotę byliśmy na naszej "górce" i jak tam sobie siedzieliśmy to wydarzyła się akcja niczym z jakiegoś filmu czy gry komputerowej o tunningowanych autach.

Najpierw było słychać ryk silników, a po chwili pojawił się sznur trzech aut (EVO na czele, hehe), który zajechał na parking obok nas. Okazało się, że trzech kumpli wybrało się na przejażdżkę, a jedn z nich skojarzył sobie nas, że kiedyś spotaliśmy się już pod Ace Cafew Londynie, z tym że wtedy byliśmy tam pomarańczowym Mustangiem. Tak zaczeła się gadka, porobiliśmy trochę zdjęć, obejrzeliśmy samochody (EVO ma 400 koni, a i ten Ford RS jest niezły). Ciekawie było posłuchać takich, prawdziwych slangowych gadek, jak chłopaki rozmawiali między sobą
















O samym Nissanie napiszę za jakiś czas, najpierw trzeba go dobrze poznać (instrukcja jest ogromna, a możliwości systemu komputerowego niesamowite). Nissan ma sporo systemów zabezpieczających i śledzących jego położenie.Trzeb a uważać, żeby się nie pogubić.

Zaprogamowany jest na 100 oktanowe paliwo, w najgorszym wypadku 98 i trzeba tego ściśle przestrzegać. W PL, może być z tym problem. Właściwie zawsze jest problem z jakością paliwa.

Jak tylko go dotrzemy to nagra się parę filmów, porówna z Guciem. Będzie ciekawie.

http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
He he! Dobra relacja! Wybieracie sie moze na Chelse Cruise w te sobote? Do Ace na pewno nie dojade ale na Battersea Bridge bede na pewno. Ja postaram sie postawic Lyssie na nogi do tego czasu ale jak nie to przyjade euro-pudlem 
Fajnie byloby sie spotkac i w koncu poznac. Namawiam tez MacRedela i prawie na 100% sie pojawi.
Nie akceptuje odpowiedzi negatywnej
(acha i sluze noclegiem jesli nie bedzie wam sie chcialo wracac na wies
)

Fajnie byloby sie spotkac i w koncu poznac. Namawiam tez MacRedela i prawie na 100% sie pojawi.
Nie akceptuje odpowiedzi negatywnej

(acha i sluze noclegiem jesli nie bedzie wam sie chcialo wracac na wies

- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Niestety, ale znowu nic z tego nie wyjdzie, bo w ten weekend wpadają do nas znajomi (mieliśmy być u nich w sobotę na urodzinach, ale wypadł odbiór GTRa).
Chyba że 26ego podjchalibyśmy na chwilę do Ace Cafe. Jest zlot GTRów.
Następny weekend?
Chyba że 26ego podjchalibyśmy na chwilę do Ace Cafe. Jest zlot GTRów.
Następny weekend?
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Pluzz - okazja będzie na pewno. Tylko raczej nie będziemy wbijać się w Londyn bo to średnia przyjemność (chyba, że Ace Cafe bo jest na wylocie), ale zawsze zostaje nasza okolica. 
Dodaję jeszcze parę zdjeć (w weekend postaram się zrobić zdjęcia porównawcze z GT500 i Imprezą 22B) i dorzucam parę spostrzeżeń.
Nissan jest jakościowo świetnie wykonany - w kabinie nic nie trzeszczy, nie dzwoni i nie stuka. Kompletna cisza pod tym względem. Słychać tylko szum trubin. Przypomina to trochę dżwięk silnika odrzutowego w samolocie pasażerskim. Ogólnie dźwięk mógłby być ciekawszy, aczkolwiek jeszcze trochę się zmieni (podobno). Nawigacja w aucie jest fantastyczna. Naprawdę super. Przewyższa zewnętrzną TomTom'a 730 którą mamy dla Gucia. Zresztą cały ten komputer-system jest rewelacyjny. Przy wydawaniu samochodu, facet powiedział nam, że jest to w ogóle pierwsze wydane przez niego auto z nawigacją (sądząc po dyskusjach na oficjalnym forum, może to być prawda). Na razie jeździmy z zawieszeniem w trybie sport (tak ma być póki co) i GTR jest niższy niż wspomniana Impreza 22B oraz nasze GT500 (a ma już zmienione zawieszenie na GR40SS). Yoshi trzyma się drogi jak przyklejony.
Poza tym oboje już wiemy, że jazda automatem to nie dla nas (mi to w ogóle brakuje machania lewarkiem) i nie możemy się doczekać momentu jak będziemy mogli zmieniać biegi "łopatkami".
Na razie auto nie przekraczając tych magicznych 3.5 tyś obrotów, "leci" sobie spokojnie 100 mil/h.
Nissan jest fajny.







Na jednym z zdjęć widać jak trzymam czerwonego Yoshiego (kto zna gry Nintendo, ten kuma o co chodzi) - to był Magdy pomysł.
Było też zdjęcie z czarnym Yoshim, ale nie wyszło
.

Dodaję jeszcze parę zdjeć (w weekend postaram się zrobić zdjęcia porównawcze z GT500 i Imprezą 22B) i dorzucam parę spostrzeżeń.
Nissan jest jakościowo świetnie wykonany - w kabinie nic nie trzeszczy, nie dzwoni i nie stuka. Kompletna cisza pod tym względem. Słychać tylko szum trubin. Przypomina to trochę dżwięk silnika odrzutowego w samolocie pasażerskim. Ogólnie dźwięk mógłby być ciekawszy, aczkolwiek jeszcze trochę się zmieni (podobno). Nawigacja w aucie jest fantastyczna. Naprawdę super. Przewyższa zewnętrzną TomTom'a 730 którą mamy dla Gucia. Zresztą cały ten komputer-system jest rewelacyjny. Przy wydawaniu samochodu, facet powiedział nam, że jest to w ogóle pierwsze wydane przez niego auto z nawigacją (sądząc po dyskusjach na oficjalnym forum, może to być prawda). Na razie jeździmy z zawieszeniem w trybie sport (tak ma być póki co) i GTR jest niższy niż wspomniana Impreza 22B oraz nasze GT500 (a ma już zmienione zawieszenie na GR40SS). Yoshi trzyma się drogi jak przyklejony.
Poza tym oboje już wiemy, że jazda automatem to nie dla nas (mi to w ogóle brakuje machania lewarkiem) i nie możemy się doczekać momentu jak będziemy mogli zmieniać biegi "łopatkami".

Na razie auto nie przekraczając tych magicznych 3.5 tyś obrotów, "leci" sobie spokojnie 100 mil/h.
Nissan jest fajny.








Na jednym z zdjęć widać jak trzymam czerwonego Yoshiego (kto zna gry Nintendo, ten kuma o co chodzi) - to był Magdy pomysł.


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Hehe... Widzę, że kierownica po prawej jest nie do "przeskoczenia". 
Jak już kiedyś pisałem - była możliwość zmiany zamówienia na autko z kierownicą po lewej stronie, ale:
- wiązałoby się to z przesunięciem na koniec kolejki oczekujących; czekaliśmy ponad 1.5 roku na to auto i jak dla nas wystarczy...
- w aucie w którym biegi zmienia się lewarkiem, wolimy kierownicę po lewej stronie; w Nissanie jednak biegi zmieniane są automatycznie albo łopatkami, więc nam to jest obojętne,
- kwota ubezpieczenia w UK za auto z kierownicą po lewej stronie jest 2x wyższa niż za auto z kierownicą po prawej (przynajmniej jeśli idzie o auta sportowe zaliczane do grupy 20ej),
- mieszkamy w UK, więc... kierownica po prawej to norma.
Co do przyjazdu do PL - spokojnie, przyjedziemy.
Zarówno jednym jak i drugim autem.

Jak już kiedyś pisałem - była możliwość zmiany zamówienia na autko z kierownicą po lewej stronie, ale:
- wiązałoby się to z przesunięciem na koniec kolejki oczekujących; czekaliśmy ponad 1.5 roku na to auto i jak dla nas wystarczy...

- w aucie w którym biegi zmienia się lewarkiem, wolimy kierownicę po lewej stronie; w Nissanie jednak biegi zmieniane są automatycznie albo łopatkami, więc nam to jest obojętne,
- kwota ubezpieczenia w UK za auto z kierownicą po lewej stronie jest 2x wyższa niż za auto z kierownicą po prawej (przynajmniej jeśli idzie o auta sportowe zaliczane do grupy 20ej),
- mieszkamy w UK, więc... kierownica po prawej to norma.

Co do przyjazdu do PL - spokojnie, przyjedziemy.

http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Byliśmy dzisiaj w Londynie na spotkaniu oficjalnego clubu GTR. Niestety nie wpuścili nas na parking - podobnie zresztą jak paru innych GTRów różnych wersji - bo miejsca było tylko na 35 samochodów i wcześniej trzeba się było zarejstrować. Staneliśmy więc pod drugiej stronie ulicy i poszliśmy na kawę. Poznaliśmy ludzi, przyjrzeliśmy się maszynom (Mustangi to to nie są, ale w sumie też ciekawe maszyny
). Był nawet redaktor z EVO Magazine, którego comiesieczny test drogowy GTRa można przeczytać we wspomnianym piśmie a i jego filmy z toru obejrzeć na YouTube (chyba trochę przesadza, bo miał pękniętą przednią szybę). Śmieszny był motyw jak Policja (5ciu) podjechała na lunch... policyjną Toyotą Prius (co za czasy
). Zamieszczam parę zdjęć jutro dorzucę więcej. Był GTR R34 szefa klubu, który właśnie jest po upgradzie silnika i docelowo (po dotarciu silnika, bo jest właśnie w trakcie) ma osiągnąć ok. 900 koni. Nieźle jak na pojemność 2.6l i rzędową "szóstkę".
























http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;