Nissan GTR
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Re: Nissan GTR
Hehe... niezłe.
Pocieszające jest to, że GTRem dalej możesz pojechać sobie wygodnie, a Golf pewnie na lawetę bo do jazdy na codzień to chyba nie bardzo.
Dla mnie 1/4 mili to kiszka. Można się pobawić, ale nigdy mnie to nie kręciło.
Więc taka "hańba i wstyd" jak powyżej, raczej mnie nie spotka
.
Dla mnie 1/4 mili to kiszka. Można się pobawić, ale nigdy mnie to nie kręciło.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- celibad
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
- celibad
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
Re: Nissan GTR
Jacek , Ty weż lepiej sprzedaj GTR i kup golfa , będzie Ci się wygodniej do Polski jechało ;P
- horse
- Forumowicz
- Posty: 636
- Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
- Model: Mustang Convertible
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Torch Red
- Kontakt:
Re: Nissan GTR
Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D
1/4 Nissan GTR
Po tym filmiku nikt nie bedzie mial watpliwosci o przewadze GT-Ra . To sie nazywa 1/4 mili.
No i czasowke zrobil jedna z najlepszych
No i czasowke zrobil jedna z najlepszych
Re: Nissan GTR
Alu dzieki za filmik, miodzio jest! A jak mniej wiecej cenowo przedstawiia sie ten ranking? Ktory z nich jest najdrozszy i jak cenowo GTR wypada na tym dragu? Fajnie ze Bossa zaprosili
Miesniak slabo wypadl niestety, a nie jest przypadkiem z nich najtanszy? ;p
Mariusz 


- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Re: Nissan GTR
Fajne filmiki Rafał, dzięki. Nie śledzę aż tak mocno teamtu i umkneło mi to... 
Faktycznie GTR wypadł spoko.
Najdroższy to jest pewnie Lexus LFA, potem pewnie Farrari, Mercedes SLS, Porsche 911 RS3, Audi R8 GT...
Trzeba by na stronę np. Top Gear wejść oni podają tam ceny.
Zresztą warto poczytać też opinię o GTR w tym linku (podane są też ceny)
http://www.motortrend.com/features/perf ... contender/" onclick="window.open(this.href);return false;
Faktycznie GTR wypadł spoko.
Najdroższy to jest pewnie Lexus LFA, potem pewnie Farrari, Mercedes SLS, Porsche 911 RS3, Audi R8 GT...
Trzeba by na stronę np. Top Gear wejść oni podają tam ceny.
Zresztą warto poczytać też opinię o GTR w tym linku (podane są też ceny)
http://www.motortrend.com/features/perf ... contender/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Re: Nissan GTR
James May testuje launch control 
oraz
Stary Stig i GTR model 2010 vs Nowy Stig i GTR model 2012
oraz
Stary Stig i GTR model 2010 vs Nowy Stig i GTR model 2012
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nissan GTR
Deftronic pozwolę sobie wrzucić, choć nie na temat...
" onclick="window.open(this.href);return false;
Udowodnił coś za tą cenę, ale ta wersja 2,3 mln zł. Kolekcjonerska zabawka. Na ulicznych oponach wykręcił ten czas. Choć w filmiku Alustara, na 1/4 mili dopiero 5...
" onclick="window.open(this.href);return false;
Udowodnił coś za tą cenę, ale ta wersja 2,3 mln zł. Kolekcjonerska zabawka. Na ulicznych oponach wykręcił ten czas. Choć w filmiku Alustara, na 1/4 mili dopiero 5...
Kiedy pędzisz 270 km/h to co jest przed Tobą jest już historią...
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: 1/4 Nissan GTR
obejrzalem kilka razyAluStar pisze:Po tym filmiku nikt nie bedzie mial watpliwosci o przewadze GT-Ra . To sie nazywa 1/4 mili.
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Re: Nissan GTR
HAJ$u pisze:Deftronic pozwolę sobie wrzucić, choć nie na temat...
" onclick="window.open(this.href);return false;
Udowodnił coś za tą cenę, ale ta wersja 2,3 mln zł. Kolekcjonerska zabawka. Na ulicznych oponach wykręcił ten czas. Choć w filmiku Alustara, na 1/4 mili dopiero 5...
Tak, widziałem to już - świetna jazda.
Ostatnio zmieniony 2011-09-14, 10:28 przez Deftronic, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Re: 1/4 Nissan GTR
Audi R8 GT chyba też ma napęd na 4 koła, ale generalnie - napęd w GTR rządzi.koral pisze: obejrzalem kilka razyniezle porownanie
az 7 aut osiagnelo mete z predkoscia pow 120mph
no ale GTR najwyrazniej wygrywa juz na starcie
naped na 4kola swoje robi
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Re: Nissan GTR
Podobno pierwszy w Europie 1011 koni.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Re: Nissan GTR
Jeszcze w nawiązaniu do filmików które wstawił Alustar tj. materiału - 2011 Motor Trend Best Driver's Car - ostatecznie Nissan zajął drugie miejsce.
Więcej tutaj:
http://www.motortrend.com/features/perf ... _gt_r.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja tylko zacytuję włoskiego inżyniera od zawieszenia, którego przydzieliło Ferrari do tego testu wraz z 458 Italia:
""Yes, yes. It's a very good car," ceded Lucca."
Teraz Michaś, - jak to czytasz - możesz już klaskać.
Boss Laguna Seca zajął wysokie 5 miejsce. Nieźle uważam
Więcej tutaj:
http://www.motortrend.com/features/perf ... _gt_r.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja tylko zacytuję włoskiego inżyniera od zawieszenia, którego przydzieliło Ferrari do tego testu wraz z 458 Italia:
""Yes, yes. It's a very good car," ceded Lucca."
Teraz Michaś, - jak to czytasz - możesz już klaskać.
Boss Laguna Seca zajął wysokie 5 miejsce. Nieźle uważam
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;


