Co po Mustangu? Jakie auto?

Co tam Panie w polityce ?

Moderatorzy: horse, horse

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-06-19, 19:03

To jakaś przeginka, normalnie dealer spuszcza cenę w stosunkui do msrp a nie podnosi..



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-06-19, 19:49

Kuba pisze:Dzisiaj znajomi przyjechali z USA z dokładnymi cenami camaro SS. Mnie najbardziej interesowało ile trzeba faktycznie dać za to auto u dealera, żeby wyjechać nim z salonu. 41 000 USD kosztuje w papierach, ale na chwilę obecną dealer chciał 10 000 USD ekstra to bo rzadki samochód. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem, chociaż podobno można ponegocjować i z 10 000 może się zrobić 4 000 USD.
Ja jeszcze chwilę poczekam jak już będą stały na placu. I wychwycą wszystkie błędy noworodków.
To normalne.
tak jak u mnie
Cena katalogowa gt500 mojej wersji 38 000$ a kupilem za 47500$
U nich to normalka - widzisz rozpiske na szybie a cena o 10 000$ wieksza - nie potargujesz



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-06-19, 21:32

Chyba żartujesz, moja katalogował była dla GT 37000 a Ty miałeś na szybie 38?!?!

[ Dodano: 2009-06-19, 21:35 ]
http://www.fordvehicles.com/cars/2009mu ... TrimID=750
OD : $43,125
Wiem że Ty masz 2008, ale nie mów mi że była taka różnica!



Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Post autor: Kuba » 2009-06-19, 23:06

Jak już się ogarnę to w przyszłym tygodniu postaram się wkleić kopię kwitów od dealera.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-06-20, 10:47

oj sory juz sprawdzilem karteczke z szyby :
42 930,00 $ - standard wehicles
+ dodatkowe doposazenie
= 47 210,00 $
+ cos takiego 'DESTINATION DELIVERY " + 745 $



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-06-20, 11:09

Ja u siebe dodatkowo miałem na fakturze pozycję "Dealer preparation fee" - 500$..


You can never have too much power, just not enough traction.

Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Post autor: Kuba » 2009-06-20, 11:41

DarentyV8 - pokazałem właśnie Twój wpis znajomym. Powiedzieli, że Dealer preparation fee było najprawdopodobnie za to że Ci ścierą auto przejechali zanim je obejrzałeś. Takie dodatkowe pieniądze na drobne wydatki :D



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-06-20, 13:41

te destination delivery to zwykle byłó od 650 do 800 $ - straszne chamstwo, now iecie podają cenę 28 000 $ a później doliczją obligatoryjne ww. i masz już 28 800 : (( i mówią "no przecież muszą jakooś przetransportować z fabryki do dealera te auto ; (

+ inspection fee 50 lub 75$ i w używanych mają jeszcz e"oil and filter change" za 40$ (podobno czasami nie wymieniają! ; ( i "się zbiera". Strasznie mnie tym wkurzali bo na szybie auta masz 28 000 a w rzeczywistości ok. 29 000 się nazbiera....

ale fakt - w okoliczach Chicago Mustangi są najtańsze! (nie wiem gdzie je produkują ale jeżeli w Detroit to może rzeczywiście transport taniej.... chociaż ja podejrzewam raczej niższy podatek - do 2% to się zdarza w zalezności od Stanu)



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-06-20, 21:03

Kuba, auto zabierałem z placu prosto na lawete i w kontener, za tą kase go tak jak napisałeś.. przetarli i tyle pewnie bo w środku zero bo to nówka była.. Napisałem że to mi figurowało na fakturze też, bo niestety jak się później dowiedziałem ta opłata niepodlega negocjacji ani niemożna z niej zrezygnować.. także cena na "kartce" zawsze odbiega od tej którą faktycznie płacisz..


You can never have too much power, just not enough traction.

Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Post autor: Kuba » 2009-06-23, 10:27

DarentyV8 - no i właśnie dlatego czekałem, aż mi ktoś sprawdzi (czyt: pójdzie do dilera) ile trzeba zabulic za camaro SS. Bo przez telefon się dowiedzieć to też lipa. Zawsze coś dorzucą. Najlepsze, że auta stoją na placu, nie ma kupców (paliwo w USA idzie w górę, przemysł motoryzacyjny pada na pysk), ale z cen takich aut nie schodzą. Bo prestiżowe i "trudne do zdobycia". Bujda jakich mało. Ale takie życie.

[ Dodano: 2009-06-24, 22:47 ]
Dokładna cena

2010 Retail Chevrolet Camaro 2dr Cpe 2SS 1ET37.

MSRP
Base price 33430 USD
Total Options 6815 USD
Vehicle Subtotal 40245 USD
Advert/Adjustment 0 USD (co to ku...wa jest?)
Destination Charge 795 USD

Grand Total 41040 USD

Plus dealer fee 10000 USD (negocjowane na jakieś 3000-4000 USD)


W tej cenie jest automat 6 speed automatic includes TAP shift manual shift controls on steering wheel (selespeed z Alfy poszedł w Amerykę :)) Za manual jest 1185 USD mniej.

Silnik V8 6,2L SFI 400 koni w automacie, 426 w manualu.
W cenie są koła 20'"X 8" front and 20" X 9" rear polished aluminium.

Otwierany dach to 900 USD.
Standardowe stereo to Boston Acoustics z 9 głośnikwami 245 watów.
Jest USB i Bluetooth.
Hamulce Brembo performance 4 piston front and 4 piston rear brakes. (Ciekawe ile kosztuje taki komplet w PL jak przyjdzie wymienić?)

Naklejenie pasów na auto od 470 do 510 USD.



p.s może ktoś wie jakie to są lampy "high intensity discharge"?



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-07-06, 09:13



CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-07-06, 13:50

i bardzo dobrze!!! Niech Ford zobaczy jaki biznes stracił na nie wprowadzniu Mustanga do Europy!!!
(chociaż dzieki temu nasze woziki są rzadsze, bardziej oryginalne ; )

ale z drugiej strony w salonach Forda mogliby wtedy (musieliby) sprzedaważ części do Mustanga co by się przydało (szczególnie "dzwonom" na Allegro" : ))



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko poza Mustangiem”