
W piątek i sobotę będzie się działo masę rzeczy i bez wspólnego sprawnego działania będzie bardzo ciężko, żeby wszystko się udało. Ale cóż to dla społeczności mustangowej! Wszak to już dwunasty OZM. A nawet już trzeci-dwunasty OZM

A jakie będą zadania?
Jeśli ktoś ma smykałkę i chce pomóc oznakować/udekorować teren hotelu to będzie trochę tablic, banerów, świateł itp. do rozwieszenia. Będziemy też organizować zaplecze i recepcję zlotu oraz dystrybucję pakietów dla uczestników. Kilka osób mile widzianych. Trochę w piątek po południu, trochę w sobotę od rana.
Główne zadane to wprowadzić i ustawić na kilku parkingach w ścisłej kolejności ok... 450 Mustangów


W piątek przyjadą uczestnicy hotelowi - ok. 140 załóg. Będzie potrzebnych kilka osób (4) do kierowania na główny duży parking przy scenie i ustawianie w rzędach - pis of kejk (tzn pójdzie łatwo i nabierzemy wprawy


W sobotę będzie bardziej intensywnie - krótszy czas, więcej wjeżdżających aut. Upchamy jednocześnie 3 parkingi oraz dopełnimy zaszczytny parking klasyków. Przyda się 6-8 osób na pewien czas, od rana do południa. Łączność przez krótkofalówki.
Poza niewątpliwą okazją do przesłuchania kilkuset jakże innych Mustangów będzie można podziałać przy licznych konkursach w sobotę:
1. Próba jazdy precyzyjnej na płycie głównego parkingu przed sceną - doświadczonych organizatorów już mamy, ale potrzebne będzie zabezpieczenie i kierowanie dojeżdżających na próbę (stąd duże odstępy między autami i rzędami). Atrakcji współdziałania przy tym konkursie nie muszę zachwalać - tu będzie 110% emocji mustangowych

2. Konkurs na najgłośniejszy wydech. Przeprowadzimy go przemierzając parkingi z sonometrem i listą konkurujących. Niepowtarzalna szansa poznać wszelkie kombinacje wydechów: przeloty, long-tuby, h-pipy, x-pipy, katy i zero-katy, wolnossaki i te napompowane. No co tam kto ma
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)

3. Konkurs na najpiękniejsze auto zlotu (w 2 grupach generacji Mustanga: klasyczne i współczesne). Do obsługi wystarczą 2 osoby na organizację konkursu i potem podsumowanie wyników.
4. Gry i zabawy w... alkogoglach (nie polecamy po bagażnik party). Wystarczą 2 osoby. Czas ok. godziny.
5. Są tu morsy? Bo jest jezioro


6. Przewidujemy też parę konkursów i zabaw - niespodzianek. Przyda się 3-4 osoby do zorganizowania przed południem.
7. Gości hotelowych zaprosimy dodatkowo na zawody gry w kręgle. Może też wypali mecz piłki wodnej. Potrzebne 2 osoby.
Jeśli widzicie coś, w co chcecie się włączyć, to będzie to dla Was dodatkowe mocne wspomnienie - współorganizator największego zlotu Mustangów jak dotąd w Polsce (zresztą w Europie tej wielkości też są rzadkie)


Wpisujcie się proszę poniżej.