Warsaw Motor Show , Nadarzyn w dniach 25-27.10.2019.
http://warsawmotoshow.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Targi są dla Uczestników darmowe, więc wszystko organizujemy we własnym zakresie (wyposażenie stoiska i zaplecza), jeśli Ktoś jest chętny do współorganizowania stoiska – Zapraszamy.
Co roku jest inny motyw i nasze stoisko "żyje" a nie jest "komisowym pokazem" dzięki czemu przyciąga tłumy - więc i w tym roku chcemy zaskoczyć.
Motywem przewodnim będzie "wyścigi na 1/4 mili, szybcy i wściekli

Jak macie jakiś pomysł na wystrój stoiska to piszcie !!! Pomysły na konkursy dla Publiczności i inne atrakcje - piszcie !!!! Prosimy też chętnych do pomocy montażu stosik o pojawienie się w czwartek w godzinach po południowych. W miarę możliwości prosimy o pomoc w zapewnieniu kawy, herbaty, cukru, sztućców, ciastek, napoi i wszystkiego tego co może się na stoisku przez trzy dni przydać.
Bliżej targów przygotujemy spis co nam jest niezbędne.
Co roku zaskakujemy wyglądem stoiska i przyciągamy wielu widzów - w tym roku na pewno tez tak będzie.
WAŻNE INFORMACJE:
1) Przygotowujemy stoisko i wstawiamy samochody w Czwartek od godziny 8-22 (bliżej terminu ustalimy szczegóły)
2) Wyjeżdżamy i sprzątamy stoisko w niedzielę po godzinie 18-tej.
3) Nie wyjeżdżamy samochodami w trakcie targów i na noce.
4) Targi są czynne od piątku do niedzieli w godzinach 10-18.
5) Każdy z wystawców dostaje 2 wejściówki na samochód.
6) Każdy Kto się zapisze proszę o wysłanie mi na maila zlot@mustnagklub.pl swój adres mail – prześlę zwrotnie kartę samochodu do wypełnienia i ewentualne inne informacje.
7) Organizator WMS PTAK – wyceniło uczestnictwo komercyjne naszych Partnerów w targach na Klubowych stoiskach. Jeśli Ktoś chce się reklamować poprzez obklejenie samochodu, windery, rollupy, ulotki itp. - proszę o kontakt, będziemy indywidualnie ustalać te kwestie
Wszystkie bieżące informacje i prośby będą umieszczone na forum – w oddzielnym wątku niż lista więc bardzo proszę na bieżąco go śledzić.
HOTEL
Jak co roku preferujemy ten sam hotel dla przyjezdnych. Palatium http://www.palatium.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; (uczestnicy poprzednich edycji WMS go znają)
Hotel jest rezerwowany przez każdego uczestnika indywidualnie na zasadach określonych przez hotel - wpłaty dokonuje się na konto hotelu. Klub nie pośredniczy w rezerwacji i nie ma żadnej puli.
Oczywiście jeśli Ktoś chce nocować w innym hotelu to Klub w to nie ingeruje – ten Hotel nie jest on obowiązkowy.
TRANSPORT HOTEL-TARGI !!!!!!
Jeśli nie dysponujecie transportem z hotelu na targi to można skorzystać również z autobusu
http://www.mimtrans.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
sprawdzajcie rozkład jazdy na takich przystankach:
- hotel to przystanek "HUTA ŻABIOWOLSKA"
- targi to przystanek "PASZKÓW"
KOLACJA
W tym roku nic nie jest rezerwowane, ale jak będzie sporo chętnych to porozmawiam z hotelem o zorganizowaniu czegoś.
Rok temu była kolacja w sobotę. Zrzutka była 100 zł - w tym była kolacja, jakieś przekąski na dole w podziemiach i wynajem na wyłączność sali w podziemiach z bilardem i kręglami.
Ponieważ nic nie zamawiałem nie wiem czy jest ta sala dostępna. Ale nawet jak nie, a będziemy chcieli się spotkać to coś si wymyśli

LISTY UCZESTNIKÓW
Będziemy potrzebowali różnych samochodów więc proszę wpisywać model i rok samochodu. Chcemy mieć największy możliwy przekrój generacji i modeli, więc być może będziemy korygować listę i powiadomimy Was o tym. Proszę bierzcie pod uwagę wpisywanie się waszego samochodu z wytycznymi na górze

Proszę na maila zlot@mustangklub.pl przesyłać zdjęcia samochodów
BARDZO PROSZĘ poważnie podchodzić do sprawy i zapisywać się Tylko jeśli jesteście pewnie udziału i w razie braku możliwości udziału z naprawdę ważnej przyczyny to od razu mnie o tym powiadamiajcie !!