Kilka zbiorczych pytań po zlocie odnośnie mojej V6

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Kilka zbiorczych pytań po zlocie odnośnie mojej V6

Post autor: kaes » 2009-04-21, 15:56

Kilka pytań, odnośnie spraw o których ludzie mi mówili ale wiecie jak to jest ;)

1. Alfa wspominał coś o jakimś preparacie i pojechaniu naokoło klapy z przodu i z tyłu. Mógłbyś przypomnieć szczegóły? ;)

2. Na zlocie padły mi długie, jak je włączam to mi gasną wszystkie poza pozycyjnymi ( z przodu). Pewnie jakiś bezpiecznik czy coś. Gdzie szukać i czego?

3. Jako, że auto do mnie doszło przed samą zimą, a w zimę trochę nim jeździłem (nie codziennie, i jak mocno sypnęło to stał spokojnie w garażu, ale zawsze to kontakt z solą miało duży), i nie wiem dokładnie na ile było na zimę zabezpieczone - co teraz zrobić żeby się na przyszłość nie martwić? Na pewno umyć podwozie i silnik, co jeszcze?

4. Jak powoli jadę, czuje na którymś kole coś w stylu regularnych nierówności. Opony są ok po moich wstępnych amatorskich oględzinach. Czy to może być felga lekko skrzywiona czy coś innego? Na co patrzeć ew. czy jechać od razu do jakiegoś speca?
Jak coś mi się jeszcze przypomni to dam znać.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

MIRMAL
Członek Honorowy MKP
Posty: 130
Rejestracja: 2009-03-26, 12:24
Model: Fastback 1965
Silnik: inny V8
Kolor: grafitowy
Lokalizacja:: PIASTOW
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: MIRMAL » 2009-04-21, 16:24

Pytanie 3-są różne preparaty do zabezpieczeń.Ja wszystkie amerykańskie samochody które robiłem zabezpieczam preparatem woskowym do profili zamkniętych.To taki wosk-on w sumie nie powinien być stosowany na podwoziu bo jest mało trwały ale wg. mnie się sprawdza.300c którego robiłem sprawdza się już od 3 lat.Dlatego woskowy bo odpycha wodę,niektórzy stosują "baranki"-te co na progi ale odradzam.Pod tą porowatą warstwę dostaje się woda i odchodzi płatami.Inni stosują bitex-ale jak to wygląga!!!!-ohyda -całe podwozie zasmarowane na czarno.
A u mnie- piękny ,słomkowy kolor. :D
Jak wiesz przywiązuję wagę do wyglądu.

Pytanie 4- pojedz do wulkanizatora i powiedz żeby zajrzał pod osłonę kiedy będzie wyważa koo.Oni ufają tym komputerom jak nikomu,nie sprawdzają kół organoleptycznie.
Opone trzeba dotknąć i pomacać. A nie tylko patrzeć się na cyferki na wyświetlaczu.
Prawdopodobnie jest pęknięty kord opony.



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-04-21, 17:36

kaes pisze:1. Alfa wspominał coś o jakimś preparacie i pojechaniu naokoło klapy z przodu i z tyłu. Mógłbyś przypomnieć szczegóły?
no ............ MIRMAL, wyjaśnił :) ja używałem wosk noxudol 750 i jest oki :) z tym że ja używałem pod maskę przednią i wszystkie łączenia w komorze + klapa tylna - tak na wszelki wypadek :) a no i robiłem jeszcze drzwi na łączeniach i od spodu
kaes, gdybyś zaczął robić spód to zwróć uwagę żeby nie dotykali wału ,ewentualnie zeskrobać rdzę i delikatnie psiknąć sprayem ,Kluczyk mi mówił że w Szwecji jak zapaćkali komuś wał ,zmieniła się miejscami masa ,zaczął bić i dupa :zalamany:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

MIRMAL
Członek Honorowy MKP
Posty: 130
Rejestracja: 2009-03-26, 12:24
Model: Fastback 1965
Silnik: inny V8
Kolor: grafitowy
Lokalizacja:: PIASTOW
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: MIRMAL » 2009-04-21, 17:44

Alfatech ma rację elementów ruchomych i wymiennych wogóle sie nie zabezpiecza.
Ale te elementy niestety rdzewieją i ja lekko też tym woskiem pojechałem po wszystkich tych elementach.To naprawdę się sprawdza.
Kaes- z kolorem słomkowym się nie nabijałem,naprawdę ładnie wygląda.Spód samochodu też jest ważny.



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-04-21, 18:42

Kaes- z kolorem słomkowym
spoko, śmieje się, to gwoli wyjaśnienia może się przedstawie. Słomka. Krzysiek Słomka :rotfl: :rotfl:

chociaż od wczoraj w pracy na mnie Burak mówią taki zjarany jestem po zlocie


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”