Obniżanie STANGA sprężynkami Steeda Ultra-Lite pytanko..
- Rafaello GT
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 2012-04-21, 23:07
- Model: 06 GT - CABRIO
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Tungsten Grey
Obniżanie STANGA sprężynkami Steeda Ultra-Lite pytanko..
Witam koledzy
Czy ktoś z was obniżał auto, czy same sprężyny wystarczą?
Ja mam GT jak na zdjęciu obok lub też na dole
Czy ktoś z was obniżał auto, czy same sprężyny wystarczą?
Ja mam GT jak na zdjęciu obok lub też na dole
Ostatnio zmieniony 2013-01-27, 18:29 przez Rafaello GT, łącznie zmieniany 1 raz.

- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Re: Obniżanie STANGA, pytanko..
obniżałem i mi same sprężyny wystarczyłyRafaello GT pisze:Witam koledzy
Czy ktoś z was obniżał auto, czy same sprężyny wystarczą?
Ja mam GT jak na zdjęciu obok lub też na dole
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Obniżanie STANGA, pytanko..
Same spręzyny duzo lepiej sie prowadzi ale max wg mnie to nie wiecej niz 2 cm obnizenia bo potem sie haczy i wiecej problemu niz pożytku
a jak ktos chce diametrialnej zmiany w skręcaniu to Watts Linka za 900 dolców , warto.

- Rafaello GT
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 2012-04-21, 23:07
- Model: 06 GT - CABRIO
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Tungsten Grey
Re: Obniżanie STANGA, pytanko..
i ile poszedł w dół?..bo Stachu_xjr pisze, że max 2cm, bo później haszypudel pisze:obniżałem i mi same sprężyny wystarczyłyRafaello GT pisze:Witam koledzy
Czy ktoś z was obniżał auto, czy same sprężyny wystarczą?
Ja mam GT jak na zdjęciu obok lub też na dole

- Rafaello GT
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 2012-04-21, 23:07
- Model: 06 GT - CABRIO
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Tungsten Grey
Re: Obniżanie STANGA, pytanko..
diametralnej zmiany nie chce tylko light, ale obawiam się, że ten mój kit obniży około 3-4 cm i teraz po twojej wypowiedzi, że będzie się haczyć nie wiem czy jest sensStachu_xjr pisze:Same spręzyny duzo lepiej sie prowadzi ale max wg mnie to nie wiecej niz 2 cm obnizenia bo potem sie haczy i wiecej problemu niz pożytkua jak ktos chce diametrialnej zmiany w skręcaniu to Watts Linka za 900 dolców , warto.

- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Obniżanie STANGA, pytanko..
H&R mieliśmy w V6 o 4 cm obniżało z tego co kojaze i haczył w wielu miejscach
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
Re: Obniżanie STANGA, pytanko..
Nie wiem jak i gdzie jeździsz, ale same sprężyny i seryjne amory to będzie masakra.. no przynajmniej w mojej konfiguracji była
Testowałem na sprężynach FRPP K springs z serią i auto huśta się, na nierównościach koła podskakują (a wejdź szybko w zakręt z nierównościami i niech Ci zaczną koła skakać na nich..
) ogólnie buja się jak wóz z węglem na zakręcie
Seryjne amortyzatory są zwyczajnie za słabe do sprężyn obniżających.
Po rundzie na mieście wróciłem na podnośnik, wrzuciłem Tokico niebieskie i z powrotem na drogę.. Różnica miażdży - w jeździe na nierównościach auto ładnie trzyma się drogi, koła nie skaczą, trzymanie w zakrętach/prowadzenie kolosalnie lepsze.

Testowałem na sprężynach FRPP K springs z serią i auto huśta się, na nierównościach koła podskakują (a wejdź szybko w zakręt z nierównościami i niech Ci zaczną koła skakać na nich..


Po rundzie na mieście wróciłem na podnośnik, wrzuciłem Tokico niebieskie i z powrotem na drogę.. Różnica miażdży - w jeździe na nierównościach auto ładnie trzyma się drogi, koła nie skaczą, trzymanie w zakrętach/prowadzenie kolosalnie lepsze.
You can never have too much power, just not enough traction.
- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: Obniżanie STANGA, pytanko..
ja kupilem caly zestaw ford racing ale zakladam na wiosne, obnizam 1" aby nie bylo utrudnien na naszych drogach na hopkach 
same sprezyny to z pewnoscia maskara........

same sprezyny to z pewnoscia maskara........
http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Re: Obniżanie STANGA, pytanko..
obniżyłem o cala i bez problemów
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Obniżanie STANGA, pytanko..
Dokładnie ja kupiłem taki zestaw spręzyn od Madaska z Ford Racing i jest idealnie na progach nie hacze i zderzakiem przednim o chodniki tez nie , a mam zderzak z Rousha niższy,a prowadzenie na zakrętach lepsze choc do pełni szczesci spręzyny to dopiero mały wstęp 

- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: Obniżanie STANGA, pytanko..
ja mam roush stage 2 obniza 1.5 i 2 cm nie wozi na boki i nie nurkuje,mysle ze przeswit tez bezpieczny jak na polskie warunki
mozna smialo brac
mozna smialo brac

- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Obniżanie STANGA, pytanko..
jescze zalezy jaką sie ma wysokosc koła
ale wszyscy mamy podobne obnizenie i jest ok więc zapomni o 4 cm szkoda nerwów pózniej 


-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Obniżanie STANGA, pytanko..
coś do myślenia, kiedy opuszczanie mustanga. Dotyczy to wszystkich samochodów
http://www.mustangandfords.com/techarti ... ewall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.americanmuscle.com/bumpsteer-kit.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mustangandfords.com/techarti ... ewall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.americanmuscle.com/bumpsteer-kit.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rafaello GT
- Forumowicz
- Posty: 199
- Rejestracja: 2012-04-21, 23:07
- Model: 06 GT - CABRIO
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Tungsten Grey
Re: Obniżanie STANGA, pytanko..
ja mam 20 cali i chyba sprawdzę co mi tam na stronie producenta piszą, że przód obniża o około 2.5cm, a tył 3.2cmStachu_xjr pisze:jescze zalezy jaką sie ma wysokosc kołaale wszyscy mamy podobne obnizenie i jest ok więc zapomni o 4 cm szkoda nerwów pózniej
NIE DODAŁEM


-
- Forumowicz
- Posty: 163
- Rejestracja: 2012-04-04, 14:31
- Model: cabrio GT 06
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Biały z czerwonymi pasami
Re: Obniżanie STANGA sprężynkami Steeda Ultra-Lite pytanko..
No ja też mogę doradzić bo to robiłem zapodałem sprężyny Eibacha http://www.ebay.de/itm/Eibach-Federn-25 ... 564c66233f" onclick="window.open(this.href);return false; Amortyzatory standart i jest super nie kiedy tylko na prostej jak są koleiny zachacze szynami tymi co są pod autkiem ,ale one są tylko w cabrio i reszta jest super ,koła SVT 18 cali opona przód 255 tył 285,stabilizator i łączniki od GT 500 i daje czadu .A i oczywiście regulowany Panhardbar ,aby oś nie przestawała za mocno w jedną strone i nie było efektu nie stabilności ..Panhardbar idzie zrobić samemu ze swojego drążka i jest jak orginał ale za 1/3 ceny hihi