Obniżanie STANGA sprężynkami Steeda Ultra-Lite pytanko..

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

Awatar użytkownika
Rafaello GT
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 2012-04-21, 23:07
Model: 06 GT - CABRIO
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten Grey

Obniżanie STANGA sprężynkami Steeda Ultra-Lite pytanko..

Post autor: Rafaello GT » 2013-01-27, 16:03

Witam koledzy

Czy ktoś z was obniżał auto, czy same sprężyny wystarczą?

Ja mam GT jak na zdjęciu obok lub też na dole
Ostatnio zmieniony 2013-01-27, 18:29 przez Rafaello GT, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Re: Obniżanie STANGA, pytanko..

Post autor: pudel » 2013-01-27, 16:08

Rafaello GT pisze:Witam koledzy

Czy ktoś z was obniżał auto, czy same sprężyny wystarczą?

Ja mam GT jak na zdjęciu obok lub też na dole
obniżałem i mi same sprężyny wystarczyły


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Obniżanie STANGA, pytanko..

Post autor: Stachu_xjr » 2013-01-27, 16:13

Same spręzyny duzo lepiej sie prowadzi ale max wg mnie to nie wiecej niz 2 cm obnizenia bo potem sie haczy i wiecej problemu niz pożytku :) a jak ktos chce diametrialnej zmiany w skręcaniu to Watts Linka za 900 dolców , warto.



Awatar użytkownika
Rafaello GT
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 2012-04-21, 23:07
Model: 06 GT - CABRIO
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten Grey

Re: Obniżanie STANGA, pytanko..

Post autor: Rafaello GT » 2013-01-27, 16:21

pudel pisze:
Rafaello GT pisze:Witam koledzy

Czy ktoś z was obniżał auto, czy same sprężyny wystarczą?

Ja mam GT jak na zdjęciu obok lub też na dole
obniżałem i mi same sprężyny wystarczyły
i ile poszedł w dół?..bo Stachu_xjr pisze, że max 2cm, bo później haszy


Obrazek

Awatar użytkownika
Rafaello GT
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 2012-04-21, 23:07
Model: 06 GT - CABRIO
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten Grey

Re: Obniżanie STANGA, pytanko..

Post autor: Rafaello GT » 2013-01-27, 16:25

Stachu_xjr pisze:Same spręzyny duzo lepiej sie prowadzi ale max wg mnie to nie wiecej niz 2 cm obnizenia bo potem sie haczy i wiecej problemu niz pożytku :) a jak ktos chce diametrialnej zmiany w skręcaniu to Watts Linka za 900 dolców , warto.
diametralnej zmiany nie chce tylko light, ale obawiam się, że ten mój kit obniży około 3-4 cm i teraz po twojej wypowiedzi, że będzie się haczyć nie wiem czy jest sens


Obrazek

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Obniżanie STANGA, pytanko..

Post autor: Stachu_xjr » 2013-01-27, 16:29

H&R mieliśmy w V6 o 4 cm obniżało z tego co kojaze i haczył w wielu miejscach



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Re: Obniżanie STANGA, pytanko..

Post autor: Darenty » 2013-01-27, 16:34

Nie wiem jak i gdzie jeździsz, ale same sprężyny i seryjne amory to będzie masakra.. no przynajmniej w mojej konfiguracji była :P
Testowałem na sprężynach FRPP K springs z serią i auto huśta się, na nierównościach koła podskakują (a wejdź szybko w zakręt z nierównościami i niech Ci zaczną koła skakać na nich.. :przestraszony: ) ogólnie buja się jak wóz z węglem na zakręcie :D Seryjne amortyzatory są zwyczajnie za słabe do sprężyn obniżających.
Po rundzie na mieście wróciłem na podnośnik, wrzuciłem Tokico niebieskie i z powrotem na drogę.. Różnica miażdży - w jeździe na nierównościach auto ładnie trzyma się drogi, koła nie skaczą, trzymanie w zakrętach/prowadzenie kolosalnie lepsze.


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: Obniżanie STANGA, pytanko..

Post autor: bart » 2013-01-27, 16:46

ja kupilem caly zestaw ford racing ale zakladam na wiosne, obnizam 1" aby nie bylo utrudnien na naszych drogach na hopkach :)
same sprezyny to z pewnoscia maskara........


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Re: Obniżanie STANGA, pytanko..

Post autor: pudel » 2013-01-27, 16:55

obniżyłem o cala i bez problemów


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Obniżanie STANGA, pytanko..

Post autor: Stachu_xjr » 2013-01-27, 16:55

Dokładnie ja kupiłem taki zestaw spręzyn od Madaska z Ford Racing i jest idealnie na progach nie hacze i zderzakiem przednim o chodniki tez nie , a mam zderzak z Rousha niższy,a prowadzenie na zakrętach lepsze choc do pełni szczesci spręzyny to dopiero mały wstęp :)



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Obniżanie STANGA, pytanko..

Post autor: adasko74 » 2013-01-27, 16:58

ja mam roush stage 2 obniza 1.5 i 2 cm nie wozi na boki i nie nurkuje,mysle ze przeswit tez bezpieczny jak na polskie warunki
mozna smialo brac ;)



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Obniżanie STANGA, pytanko..

Post autor: Stachu_xjr » 2013-01-27, 17:02

jescze zalezy jaką sie ma wysokosc koła :) ale wszyscy mamy podobne obnizenie i jest ok więc zapomni o 4 cm szkoda nerwów pózniej :hyhy:



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Obniżanie STANGA, pytanko..

Post autor: rick » 2013-01-27, 17:35

coś do myślenia, kiedy opuszczanie mustanga. Dotyczy to wszystkich samochodów
http://www.mustangandfords.com/techarti ... ewall.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.americanmuscle.com/bumpsteer-kit.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Rafaello GT
Forumowicz
Posty: 199
Rejestracja: 2012-04-21, 23:07
Model: 06 GT - CABRIO
Silnik: V8 4.6
Kolor: Tungsten Grey

Re: Obniżanie STANGA, pytanko..

Post autor: Rafaello GT » 2013-01-27, 17:41

Stachu_xjr pisze:jescze zalezy jaką sie ma wysokosc koła :) ale wszyscy mamy podobne obnizenie i jest ok więc zapomni o 4 cm szkoda nerwów pózniej :hyhy:
ja mam 20 cali i chyba sprawdzę co mi tam na stronie producenta piszą, że przód obniża o około 2.5cm, a tył 3.2cm

NIE DODAŁEM :kwasny: CHODZI O Steeda Superlite Springs


Obrazek

rusek
Forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2012-04-04, 14:31
Model: cabrio GT 06
Silnik: V8 4.6
Kolor: Biały z czerwonymi pasami

Re: Obniżanie STANGA sprężynkami Steeda Ultra-Lite pytanko..

Post autor: rusek » 2013-01-27, 19:03

No ja też mogę doradzić bo to robiłem zapodałem sprężyny Eibacha http://www.ebay.de/itm/Eibach-Federn-25 ... 564c66233f" onclick="window.open(this.href);return false; Amortyzatory standart i jest super nie kiedy tylko na prostej jak są koleiny zachacze szynami tymi co są pod autkiem ,ale one są tylko w cabrio i reszta jest super ,koła SVT 18 cali opona przód 255 tył 285,stabilizator i łączniki od GT 500 i daje czadu .A i oczywiście regulowany Panhardbar ,aby oś nie przestawała za mocno w jedną strone i nie było efektu nie stabilności ..Panhardbar idzie zrobić samemu ze swojego drążka i jest jak orginał ale za 1/3 ceny hihi



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”