oklejanie auta - po co malowac ?

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Baron
Forumowicz
Posty: 237
Rejestracja: 2012-06-04, 20:11
Model: GT Ford Perfomance
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: oklejanie auta - po co malowac ?

Post autor: Baron » 2012-10-11, 23:58

Gdzieś juz ten filmik sie przewijał, jak w każdym temacie ma to swoich zwolenników i przeciwników ale moim zdaniem jak najbardziej warto tym bardziej ze nie kosztuje to jakoś kosmiczne dużo, efekt jest świetny i mimo wszystko odwracalny

"Jak mawiał słynny poeta:

Każdy lepszy maderfakier woli folie a nie lakier"

;)



matison
Młodszy Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2011-02-18, 18:07
Model: 2012 GT conv
Silnik: V8 5.0
Kolor: niebieski
Kontakt:

Re: oklejanie auta - po co malowac ?

Post autor: matison » 2012-10-12, 00:04

Dark Red pisze:

zazwyczaj problem pojawia się po otworzeniu drzwi,klapy, maski..
zwłaszcza przy takim zestawieniu kolorów.
ranty drzwi zazwyczaj nie są oklejane i straszą..

Z drugiej strony , chętnie okleiłbym swoje 4x4.

no i podzielone są zdania co do jakości ori powłoki po zdjęciu folii..
i z tego powodu nadal nie oklejam..

A może coś się zmieniło?
Czy ktoś zdjął folię i może podzielić się odczuciami estetycznymi?

temat :ok:


Pozdrawiam
Mateusz

"Oko jest oknem ciała ludzkiego, przez które człowiek rozpatruje swą drogę i zażywa piękności świata."
Leonardo da Vinci (1452-1519)
https://picasaweb.google.com/KlubA4ono/ ... 4220375922" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Baron
Forumowicz
Posty: 237
Rejestracja: 2012-06-04, 20:11
Model: GT Ford Perfomance
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: oklejanie auta - po co malowac ?

Post autor: Baron » 2012-10-12, 00:13

Są teraz preparaty które zabezpieczają lakier przed naklejeniem foli, maja właśnie za zadanie zachować stan lakieru i lepiej ta folie trzymać, nie podam teraz nazwy bo gadalem z kolesiem pare tygodni temu który koleja u nas cała flote. Jak we wszystkim ważna jest jakoś lepsza folia naklejena przez profesjonalna firmę nie wyblaknie od słońca i sie nie odkleji



Awatar użytkownika
YoDa
Forumowicz
Posty: 964
Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
Model: V6 3,7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White
Kontakt:

Re: oklejanie auta - po co malowac ?

Post autor: YoDa » 2012-10-12, 00:26

Wszystko fanie tylko jeden warunek - ZERO wgniotów bo np. na macie 2x bardziej widać. U mnie pod pracą stał X6 w macie i miał małego wgniota na dzwiach , widaziałem go z 10metrów , gdzie w połysku to trzeba się przyjżeć....


Pozdrawiam
Yoda

Obrazek

Awatar użytkownika
bart.knop
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 2010-07-03, 23:33
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Windveil Blue

Re: oklejanie auta - po co malowac ?

Post autor: bart.knop » 2012-10-12, 11:32

za dobra folie i profesjonalne oklejenie pewnie skalecza z 5tys a za ta kwote to juz prawie mozna lakierem pociagnac
ja bylem kiedys prawie zdecydowany, ale nie za ta cene.



Awatar użytkownika
siara
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1265
Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: oklejanie auta - po co malowac ?

Post autor: siara » 2012-10-12, 21:23

Ja sam chce to zrobic niedlugo :D ogolnei co do matu slyszalem opinie ze nie folia 3M a jakas inna firma ale to konkretnie w tym przypadku



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: oklejanie auta - po co malowac ?

Post autor: arek900 » 2012-10-13, 13:32

Jeśli chcecie mogę się dowiedzieć, mój znajomy (Mariusz Stec) oferuje teraz obklejanie auta tyle że nie folią tylko nakłada się coś jak by gumę, nie widziałem tego na żywo, gdzieś na yt był kiedyś taki film, mówił że wychodzi super, jest trwałe tak samo jak folia i przy tym dużo tańsze, póki co robi wszystkie kolory w macie.



Awatar użytkownika
Szuba
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
Model: GT 1996r
Silnik: V8 4.6
Kolor: Royal Blue
Kontakt:

Re: oklejanie auta - po co malowac ?

Post autor: Szuba » 2012-10-13, 14:01

Może chodzi o tą technike ;)




arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: oklejanie auta - po co malowac ?

Post autor: arek900 » 2012-10-13, 15:19

Bardzo możliwe, chociaż nie widziałem tego na oczy. Jeśli ktoś potrzebuje mogę dać do niego kontakt.



Awatar użytkownika
tomas
Stowarzyszenie MKP
Posty: 265
Rejestracja: 2011-02-13, 22:57
Model: coupe i convertible
Silnik: inny V8
Kolor: czerwone coupe 66, granatowe conv. 66,czarne conv. GT 07

Re: oklejanie auta - po co malowac ?

Post autor: tomas » 2012-10-13, 15:25

bart.knop pisze:za dobra folie i profesjonalne oklejenie pewnie skalecza z 5tys a za ta kwote to juz prawie mozna lakierem pociagnac
ja bylem kiedys prawie zdecydowany, ale nie za ta cene.
Mi za oklejenie GT w czarnym macie krzykneli 2900 (folia 3M rozebranie auta oklejenie i złożenie) więc nie jest tak drogo



Awatar użytkownika
siara
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1265
Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: oklejanie auta - po co malowac ?

Post autor: siara » 2012-10-14, 11:17

Dla mnie bomba ten MATYOURCAR skad jest ten kolega? Widze ze oni na stronie sprzedaje te spraye czyli kazdy mechanik to pomaluje nawet taki z malym doswiadczeniem bo na plastikach nie musisz sie przejmowac samo odchodzi kwestia czy pistolet da sie po tym wyczyscic ale zapewne bez problemu :) szok ciekawe ile tego potrzeba na takiego stanga za olejanie mi powiedzieli 3k. I ciekawe jak sie cos tanie to zapewne cza sciagnac gume z calego elementu i jeszcze raz malowac a jak wtedy kwestia odbarwien. Jaka jest trwalosc tego id :) WIdze jest lektura... ;)



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: oklejanie auta - po co malowac ?

Post autor: arek900 » 2012-10-14, 15:58

siara pisze:Dla mnie bomba ten MATYOURCAR skad jest ten kolega? Widze ze oni na stronie sprzedaje te spraye czyli kazdy mechanik to pomaluje nawet taki z malym doswiadczeniem bo na plastikach nie musisz sie przejmowac samo odchodzi kwestia czy pistolet da sie po tym wyczyscic ale zapewne bez problemu :) szok ciekawe ile tego potrzeba na takiego stanga za olejanie mi powiedzieli 3k. I ciekawe jak sie cos tanie to zapewne cza sciagnac gume z calego elementu i jeszcze raz malowac a jak wtedy kwestia odbarwien. Jaka jest trwalosc tego id :) WIdze jest lektura... ;)
on jest z Lublina ale warsztat ma w Urzędowie. jak chcesz zadzwoń dopytaj :). Powołaj się na mnie będzie inna rozmowa.
http://www.ralliartpolska.pl/kontakt.html" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”