Dodatkowe zegary

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-03-26, 11:37

alfatech pisze:Dzwinie wystają :zdziwko: nie dało się założyć takich pod całe lusterko żeby nie wyglądały jak ............. kokon ?
Takich nie było tzn była tania kiepsko wykonana chińszczyzna bez atestu ale to odpadło przy pierwszym spojrzeniu na to - tandeta. Te są porządnie wykonane z atestem i homologacją. Może je przyciemnię żeby się zlały z obudową lusterka – ale na prawdę prawie ich nie widać, na zdjęciach robiłem tak żeby je było widać.
alfatech pisze:Panel w aucie widac dobrze zrobiony ale - miejsca na kubki i podobne klamoty odpadają

Nigdy tam nic nie wkładałem poza gruszką od CB - ja nie pije coli w aucie ani nie jem w nim hamburgerów lub KFC. :P
alfatech pisze:a co Ty kolego za zegarki na słupku masz :hyhy: nie chwliłeś się :hyhy:
Gdzieś je tu już pokazywałem przegapiłeś. :P
Jeden to pomiar mieszanki Paliwo/Powietrza
A dwa czytają całą gamę parametrów z OBDII:
- temperatura powietrza zewnetrznego,
- temperatura powietrza zasysanego
- temperatura płynu chłodzącego
- temperatura głowicy
- temperatura paliwa
- ciśnienie paliwa
- odczyt z sondy lambda
- położenie przepustnicy
- moc w KM
- odczyt z czujników regulujących spalanie stukowe
i wiele innych wszystkie odczyty w czasie rzeczywistym.
Jednym słowem jak coś nie halo w silniku tam to znajdziesz w odczycie parametrów.

+ czytają kody + robią pomiary na 1/4 na 1/8 mili i na 100, można ustawić diody migające przy określonym poziomie obrotów sygnalizując zmianę biegu na wyższy – super na ćwiartkę – a i w jeździe codziennej przy agresywnym przyspieszaniu też fajna sprawa nie trzeba patrzyć na obrotomierz. Ustawiasz mignięcie przy największej mocy i tam dokładnie zawsze zmienisz bieg.
Pozwalają też podłączyć 4 analogowe czujniki. Na razie mam podpięty czujnik temperatury oleju silnikowego. Ten nie jest czytany z OBDII.
Zegary były montowane pod supercharger ale potem się rozmyśliłem DOLAR UP zegary zostały po $ za 2 złote.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-03-26, 11:51

SeaBiscuit pisze:Takich nie było tzn była tania kiepsko wykonana chińszczyzna bez atestu ale to odpadło przy pierwszym spojrzeniu na to - tandeta. Te są porządnie wykonane z atestem i homologacją. Może je przyciemnię żeby się zlały z obudową lusterka – ale na prawdę prawie ich nie widać, na zdjęciach robiłem tak żeby je było widać.
luknąć muszę na lajfie :)
SeaBiscuit pisze:Nigdy tam nic nie wkładałem poza gruszką od CB - ja nie pije coli w aucie ani nie jem w nim hamburgerów lub KFC.
no ja zawsze tam mam masę gratów i kawę :) a nie ma gdzie tego trzymać - schowek na drzwiach to straszna lipa :/

Za to zegarki mi się baaardzo podobają ,może nie same zegarki ale to co oferują - domyślałm się że cana niska nie była? A podłączone to jest bezpośrednio pod wymienione czujniki czy z ECU info bierze ?


ps
przeniosę zaraz kilka postów o tym tylko napisz jak zatytuowac posta - co to jest ? :)


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-03-26, 12:11

alfatech pisze:
SeaBiscuit pisze:Takich nie było tzn była tania kiepsko wykonana chińszczyzna bez atestu ale to odpadło przy pierwszym spojrzeniu na to - tandeta. Te są porządnie wykonane z atestem i homologacją. Może je przyciemnię żeby się zlały z obudową lusterka – ale na prawdę prawie ich nie widać, na zdjęciach robiłem tak żeby je było widać.
luknąć muszę na lajfie :)
SeaBiscuit pisze:Nigdy tam nic nie wkładałem poza gruszką od CB - ja nie pije coli w aucie ani nie jem w nim hamburgerów lub KFC.
no ja zawsze tam mam masę gratów i kawę :) a nie ma gdzie tego trzymać - schowek na drzwiach to straszna lipa :/

Za to zegarki mi się baaardzo podobają ,może nie same zegarki ale to co oferują - domyślałm się że cana niska nie była? A podłączone to jest bezpośrednio pod wymienione czujniki czy z ECU info bierze ?


ps
przeniosę zaraz kilka postów o tym tylko napisz jak zatytuowac posta - co to jest ? :)
Podłącza się wtyczką pod OBD cena 400$
http://www.steeda.com/products/aeroforc ... gauges.php
DO A/F też coś koło 400$


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-07-31, 22:25



RedHornet cos takiego masz ??



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-12-20, 00:05

mysle wlasnie o czyms takim tylko, jak zwykle mam dylemat.... jak powinno wygladac kompletne zamowienie?
tutaj jest link do oferty steeda:
http://www.steeda.com/products/aeroforc ... gauges.php
oraz
http://www.steeda.com/products/aeroforc ... gauges.php
...
teraz pytanie, czy komplet ponizszy jest wlasciwy?
1. 620-CNF101-BLK/CRM
Single Gauge - Blue/Black Display - Black Face/Chrome Bezel - 05-09

2. 620-SENS004
Boost Sensor Kit

3. 620-SENS002
Fuel Pressure Sensor Kit

4. 620-SENS001
Oil Pressure Kit

6. 620-CNF102-BLK/CRM
Double Gauge - Blue/Black Display - Black Face/Chrome Bezel - 05-09


troche sie gubie w tych ofertach steeda i potrzebuje waszej pomocy, kto wie co nalezy skompletowac, zeby miec kompletny, dobrze dzialajacy komplet zegarow?

zastanawiam sie dodatkowo nad:
http://dagostinoracing.com/index.php?ma ... s_id=12952



tylko, jak wtedy bedzie wygladal problem podpiecia do OBD II? no i zeby nie bylo tak, ze jeden zegar bedzie pusty :)?



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

AFR AIR/FUEL

Post autor: AluStar » 2010-02-27, 14:47

Ostatnio zamontowalem dodatkowy Zegar AFR. Jak Widać .

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Chce jednak pomoc elektrykowi i zarazem dowiedziec sie gdzie podlaczyc .
Wiem ze jedan wtyczka idzie do szerokopasmowego czujnika ponizej :

Obrazek


Natomiast pozostałe kabelki do czegos to nie wiem:
prosze o pomoc i przetłumaczenie instr montazu jak ktos sie zna .
Chce ulatwic prace elektrykowi.



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2451
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-02-27, 17:52

Podłączenie według rysunku:
wtyczka sonda lambda i to powinno wystarczyć :D
a jeszcze
czarny masa
czerwony + po kluczyku
a reszta brązowy niebieski i nieb-czar to jest jakaś dodatkowa opcja może jakieś urządzenie do rejstracji
w zasadzie afr działa tylko pod sądą



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-02-27, 18:24

RAFAŁ pisze:Podłączenie według rysunku:
wtyczka sonda lambda i to powinno wystarczyć :D
a jeszcze
czarny masa
czerwony + po kluczyku
a reszta brązowy niebieski i nieb-czar to jest jakaś dodatkowa opcja może jakieś urządzenie do rejstracji
w zasadzie afr działa tylko pod sądą
no wlasnei myslalem ze to dodatkowe urzadzenei to cos co musze dokupic - wynika z tego ze nei - wiec wszystko jasne . Zastanawia mnie brazowy. co to jest i do czego moze sluzyc - no ale ..



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2451
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-02-27, 22:46

brązowy to jest jakiś dodatkowy włącznik może uruchamiany jakąś linką czy gazem ale to też jest opcja



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”