Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
Moderator: Hans
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
Dzisiaj pierwsza przymiarka FRPP Intake manifold, dalsza relacja wkrótce.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
Ten kolektor jest pusty w środku nie ma przepustnic ?
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
przepustnica jest mocowana od czola - jak by dzialal ?Stachu_xjr pisze:Ten kolektor jest pusty w środku nie ma przepustnic ?
http://www.carcraft.com/techarticles/cc ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
nie chodzi mi o tą tylko o przepustnice które są montowane w Stockowym kolektorze w środku
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
Pusty tak samo jak delete plates, nie ma tych 8 małych przepustnic, czy zamontowałeś delete plates ?Stachu_xjr pisze:Ten kolektor jest pusty w środku nie ma przepustnic ?
http://www.americanmuscle.com/ford-raci ... ifold.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 2012-04-17, 22:53 przez Dark Red, łącznie zmieniany 1 raz.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
Ja mam przepustnicę od GT 500, dorobiłem do niej adapter, chciałem dzisiaj podmienić silnik od stockowej i Zonk, nie pasuje bo GT 500 ma wałek okrągły a GT sfrezowany na płasko z jednej strony . Nie wiem czy Tobie coś pomoże przepustnica od GT 500 bo masz kompresor, który dmucha prze stockowa przepustnicę.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
Tak wygląda fabryczny kolektor, który ma 8 przepustnic, delete plates lub FRPP intake eliminuje te przepustnice i daje więcej mocy.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
tak zwiększa spalanie i max obrotyStachu_xjr pisze:no i zwiększa spalanie podobno
Czy masz większe kolanko do przepustnicy Gt 500 ?
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
Do tego kolektora trzeba przeprogramować sterownik tak samo jak do delete plates, te przepustnice to nie są przepustnice:)
Darkred, jak będziesz zamawiał, to CMCV Delete musi być w programie.
Darkred, jak będziesz zamawiał, to CMCV Delete musi być w programie.
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
ile moze dac koni taki kolektor razem z delete plates , walkami ,przepustnica.??..robil ktos juz pomiar..?..bo kolektor to chyba 700$ + walki 800$+przepustnica 200$ + delete paltes 200$ +strojenie z klocka czy sie kalkuluje?? robil ktos pomiar na tych gratach?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
Wątpię aby ktoś robił na identycznym:)adasko74 pisze:ile moze dac koni taki kolektor razem z delete plates , walkami ,przepustnica.??..robil ktos juz pomiar..?..bo kolektor to chyba 700$ + walki 800$+przepustnica 200$ + delete paltes 200$ +strojenie z klocka czy sie kalkuluje?? robil ktos pomiar na tych gratach?
Darkred robił już z wałkami, chyba coś koło 360 koni mu wyszło na inercji 4x4 z tego co w temacie hamownia wyczytałem, ale na fabrycznej przepustnicy i fabrycznym kolektorze z CMCV, więc jest szansa, ze na obciążeniowej wyszłoby więcej.
Kwestia kalkulacji, to rzecz względna, zależy co się oczekuje, jeżeli ktoś nie chce robić FI to nie ma alternatywy, bo jak to policzysz, to jest to 1/3 ceny kompresora bez montażu i powiedzmy że daje 1/3 do 1/2 jego mocy (też zależy jakiego), więc przelicznik konia na zł wcale nie jest zły. Gorszy dla kompresora zaczyna wychodzić jak pozostałe podzespoły w aucie przestają dawać rady.
Problem jest jeden, ze jak się chce iść FI, to większość wydanej kasy idzie na marne, albo trzeba to odsprzedać, bo się większość nie nadaje. Ale jak ktoś o kompresorze nie marzy, to nie ma wyjścia.
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
W moim programatorze SCT jest opcja CMCV Delete , ale z tego co się dowiedziałem trzeba by korygować mapy do silnika.caniggia pisze:Do tego kolektora trzeba przeprogramować sterownik tak samo jak do delete plates, te przepustnice to nie są przepustnice:)
Darkred, jak będziesz zamawiał, to CMCV Delete musi być w programie.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
jeżeli używasz programu canned tune, czyli nie kupowałeś żadnego customowego, to możesz tej opcji użyć, jeżeli natomiast masz customowy program, to musisz zamówić u tunera taką modyfikację.
ona przestawia parametry wałków i zapłonu.
ona przestawia parametry wałków i zapłonu.
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
W przyszłości zawsze można zainstalować kompresor odśrodkowy do tego kolektora, w przypadku kompresora śrubowego kolektor będzie zbędny.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears