Dobry artykuł o 2013 5.8.
Spójrz na ostatni obraz faceta, Brendan Vido. On jest w naszym  mustang klubie w Windsor. Jak zacząłem budować mój '67, on przychodził co parę tygodni, zobaczyć, co zrobiłem . Kiedy jestem gotowy, on mi ustawi supercharger do mojego fastbacka. Jest inżynierem w Roush
http://www.mustang50magazine.com/techar ... ewall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									2013 5.8 Informacje
- stang232
 - Forumowicz
 - Posty: 2134
 - Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
 - Model: stang'95
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: czarny
 - Lokalizacja:: Bełchatów
 - Stajnia: Stajnia Łódzka
 
Re: 2013 5.8 Informacje
No to pozazdrościć.
Powiedz mi Rick. Dlaczego poświęcają tyle energii, aby dać coraz mocniejszy silnik. Mogli by przecież w tym czasie pracować nad zawieszeniem i znów dać IRS jak w COBRA Terminator.
Jak widać w BOSS praca nad zawieszeniem dała super efekt.
Bo dla mnie montowanie mocniejszego silnika, jest robione aby wytłumaczyć klientowi dlaczego płaci za GT500 dużo więcej $.
Choć tą większą moc wykorzysta może 5% przyszłych właścicieli GT500.
Pozostałe 95% będzie przegrywać z BOSS, bo BOSS łatwej się prowadzi.
			
									
									Powiedz mi Rick. Dlaczego poświęcają tyle energii, aby dać coraz mocniejszy silnik. Mogli by przecież w tym czasie pracować nad zawieszeniem i znów dać IRS jak w COBRA Terminator.
Jak widać w BOSS praca nad zawieszeniem dała super efekt.
Bo dla mnie montowanie mocniejszego silnika, jest robione aby wytłumaczyć klientowi dlaczego płaci za GT500 dużo więcej $.
Choć tą większą moc wykorzysta może 5% przyszłych właścicieli GT500.
Pozostałe 95% będzie przegrywać z BOSS, bo BOSS łatwej się prowadzi.

- 
				
				rick
 - Członek Honorowy MKP
 - Posty: 1206
 - Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
 - Model: 67 fastback
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: primer,czarny,bialy
 
Re: 2013 5.8 Informacje
tutaj HP jest królem. Ford i Chevrolet mają wojnę o HP. Zapamiętaj Forda dziedzictwa, Henry Ford wygrał wyścig, aby zdobyć pieniądze dla swojej firmy. To to jest jak jak chlopy co chcą zobaczyć  kto ma większy p * nis. Kiedy Fiat kupił Chrysler, wygląda jakby oni zrezygnowałi.
IRS, to tylko te co pise w magazyn AutoTrend chcieli zobaczyć IRS w mustang. IRS jest drogie i ciężkie.
W wyścigach szosowych, mustang dominuje, bez IRS. Nie potrzebne.
większość ludzi co kupi mustang, nie zna różnicę. Szczęście, że wiedzą z opony są okrągłe i gdzie dodać benzyny. Ford nie wyda dodatkowe pieniądze dla tych ludzi
ten kto ma mustanga na wyścig, to 80% używa na 1/4 mili, IRS jest bezużyteczny.
Ford wie ze 95% ludzi co kupują Mustang nie dbają o IRS. Ta 5% dostanie(chyba) swoją wolę, ale będą za to płacić. Zeszłego lata facet wynajął mojej przyczepe samochodowej, pracuje dla firmy w Detroit. Ich zadanie było zaprojektowanie IRS do mustanga, może jeszcze zdarzyć. Wspominałem w tamtym roku o 5,8 w mustang ... nigdy nic nie wiesz
			
									
									IRS, to tylko te co pise w magazyn AutoTrend chcieli zobaczyć IRS w mustang. IRS jest drogie i ciężkie.
W wyścigach szosowych, mustang dominuje, bez IRS. Nie potrzebne.
większość ludzi co kupi mustang, nie zna różnicę. Szczęście, że wiedzą z opony są okrągłe i gdzie dodać benzyny. Ford nie wyda dodatkowe pieniądze dla tych ludzi
ten kto ma mustanga na wyścig, to 80% używa na 1/4 mili, IRS jest bezużyteczny.
Ford wie ze 95% ludzi co kupują Mustang nie dbają o IRS. Ta 5% dostanie(chyba) swoją wolę, ale będą za to płacić. Zeszłego lata facet wynajął mojej przyczepe samochodowej, pracuje dla firmy w Detroit. Ich zadanie było zaprojektowanie IRS do mustanga, może jeszcze zdarzyć. Wspominałem w tamtym roku o 5,8 w mustang ... nigdy nic nie wiesz
- Deftronic
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 489
 - Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
 - Model: Shelby GT500
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: Grabber Orange
 - Lokalizacja:: Acheron
 
Re: 2013 5.8 Informacje
No właśnie... Gdyby Ford zdecydowął się sprzedawać Mustangi w Europie to musiałby coś zrobić z tym zawieszeniem. Powoli współczesne hot-hatch'e na europejskich drogach spokojnie zaczynają łykać Mustangi. 
Też osobiście nie widzę sensu ładowania więcej mocy pod maskę bez konkretnych zmian zawieszenia. Jakby poza 1/4 mili świat nie istniał.
			
									
									Też osobiście nie widzę sensu ładowania więcej mocy pod maskę bez konkretnych zmian zawieszenia. Jakby poza 1/4 mili świat nie istniał.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
						Re: 2013 5.8 Informacje
GT500 2013
W zalaczniku info i specyfikacja Dealerska.
							W zalaczniku info i specyfikacja Dealerska.
- Załączniki
 - 
			
		
		
				
 2013 GT500 Order Guide.pdf- GT500 Specyfikacja przy kupnie
 - (61.51 KiB) Pobrany 198 razy