Dobry artykuł o 2013 5.8.
Spójrz na ostatni obraz faceta, Brendan Vido. On jest w naszym mustang klubie w Windsor. Jak zacząłem budować mój '67, on przychodził co parę tygodni, zobaczyć, co zrobiłem . Kiedy jestem gotowy, on mi ustawi supercharger do mojego fastbacka. Jest inżynierem w Roush
http://www.mustang50magazine.com/techar ... ewall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2013 5.8 Informacje
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2134
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: 2013 5.8 Informacje
No to pozazdrościć.
Powiedz mi Rick. Dlaczego poświęcają tyle energii, aby dać coraz mocniejszy silnik. Mogli by przecież w tym czasie pracować nad zawieszeniem i znów dać IRS jak w COBRA Terminator.
Jak widać w BOSS praca nad zawieszeniem dała super efekt.
Bo dla mnie montowanie mocniejszego silnika, jest robione aby wytłumaczyć klientowi dlaczego płaci za GT500 dużo więcej $.
Choć tą większą moc wykorzysta może 5% przyszłych właścicieli GT500.
Pozostałe 95% będzie przegrywać z BOSS, bo BOSS łatwej się prowadzi.
Powiedz mi Rick. Dlaczego poświęcają tyle energii, aby dać coraz mocniejszy silnik. Mogli by przecież w tym czasie pracować nad zawieszeniem i znów dać IRS jak w COBRA Terminator.
Jak widać w BOSS praca nad zawieszeniem dała super efekt.
Bo dla mnie montowanie mocniejszego silnika, jest robione aby wytłumaczyć klientowi dlaczego płaci za GT500 dużo więcej $.
Choć tą większą moc wykorzysta może 5% przyszłych właścicieli GT500.
Pozostałe 95% będzie przegrywać z BOSS, bo BOSS łatwej się prowadzi.

-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: 2013 5.8 Informacje
tutaj HP jest królem. Ford i Chevrolet mają wojnę o HP. Zapamiętaj Forda dziedzictwa, Henry Ford wygrał wyścig, aby zdobyć pieniądze dla swojej firmy. To to jest jak jak chlopy co chcą zobaczyć kto ma większy p * nis. Kiedy Fiat kupił Chrysler, wygląda jakby oni zrezygnowałi.
IRS, to tylko te co pise w magazyn AutoTrend chcieli zobaczyć IRS w mustang. IRS jest drogie i ciężkie.
W wyścigach szosowych, mustang dominuje, bez IRS. Nie potrzebne.
większość ludzi co kupi mustang, nie zna różnicę. Szczęście, że wiedzą z opony są okrągłe i gdzie dodać benzyny. Ford nie wyda dodatkowe pieniądze dla tych ludzi
ten kto ma mustanga na wyścig, to 80% używa na 1/4 mili, IRS jest bezużyteczny.
Ford wie ze 95% ludzi co kupują Mustang nie dbają o IRS. Ta 5% dostanie(chyba) swoją wolę, ale będą za to płacić. Zeszłego lata facet wynajął mojej przyczepe samochodowej, pracuje dla firmy w Detroit. Ich zadanie było zaprojektowanie IRS do mustanga, może jeszcze zdarzyć. Wspominałem w tamtym roku o 5,8 w mustang ... nigdy nic nie wiesz
IRS, to tylko te co pise w magazyn AutoTrend chcieli zobaczyć IRS w mustang. IRS jest drogie i ciężkie.
W wyścigach szosowych, mustang dominuje, bez IRS. Nie potrzebne.
większość ludzi co kupi mustang, nie zna różnicę. Szczęście, że wiedzą z opony są okrągłe i gdzie dodać benzyny. Ford nie wyda dodatkowe pieniądze dla tych ludzi
ten kto ma mustanga na wyścig, to 80% używa na 1/4 mili, IRS jest bezużyteczny.
Ford wie ze 95% ludzi co kupują Mustang nie dbają o IRS. Ta 5% dostanie(chyba) swoją wolę, ale będą za to płacić. Zeszłego lata facet wynajął mojej przyczepe samochodowej, pracuje dla firmy w Detroit. Ich zadanie było zaprojektowanie IRS do mustanga, może jeszcze zdarzyć. Wspominałem w tamtym roku o 5,8 w mustang ... nigdy nic nie wiesz
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Re: 2013 5.8 Informacje
No właśnie... Gdyby Ford zdecydowął się sprzedawać Mustangi w Europie to musiałby coś zrobić z tym zawieszeniem. Powoli współczesne hot-hatch'e na europejskich drogach spokojnie zaczynają łykać Mustangi. 
Też osobiście nie widzę sensu ładowania więcej mocy pod maskę bez konkretnych zmian zawieszenia. Jakby poza 1/4 mili świat nie istniał.

Też osobiście nie widzę sensu ładowania więcej mocy pod maskę bez konkretnych zmian zawieszenia. Jakby poza 1/4 mili świat nie istniał.

http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 2013 5.8 Informacje
GT500 2013
W zalaczniku info i specyfikacja Dealerska.
W zalaczniku info i specyfikacja Dealerska.
- Załączniki
-
2013 GT500 Order Guide.pdf
- GT500 Specyfikacja przy kupnie
- (61.51 KiB) Pobrany 194 razy