2013 5.8 Informacje

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

2013 5.8 Informacje

Post autor: rick » 2012-02-08, 05:02

Dobry artykuł o 2013 5.8.

Spójrz na ostatni obraz faceta, Brendan Vido. On jest w naszym mustang klubie w Windsor. Jak zacząłem budować mój '67, on przychodził co parę tygodni, zobaczyć, co zrobiłem . Kiedy jestem gotowy, on mi ustawi supercharger do mojego fastbacka. Jest inżynierem w Roush

http://www.mustang50magazine.com/techar ... ewall.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: 2013 5.8 Informacje

Post autor: stang232 » 2012-02-08, 08:39

No to pozazdrościć.
Powiedz mi Rick. Dlaczego poświęcają tyle energii, aby dać coraz mocniejszy silnik. Mogli by przecież w tym czasie pracować nad zawieszeniem i znów dać IRS jak w COBRA Terminator.
Jak widać w BOSS praca nad zawieszeniem dała super efekt.
Bo dla mnie montowanie mocniejszego silnika, jest robione aby wytłumaczyć klientowi dlaczego płaci za GT500 dużo więcej $.
Choć tą większą moc wykorzysta może 5% przyszłych właścicieli GT500.
Pozostałe 95% będzie przegrywać z BOSS, bo BOSS łatwej się prowadzi.


Obrazek

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: 2013 5.8 Informacje

Post autor: stang232 » 2012-02-08, 10:00

Przeczytałem artykuł - bardzo ciekawy.
Dużo wyjaśnia


Obrazek

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: 2013 5.8 Informacje

Post autor: rick » 2012-02-08, 16:24

tutaj HP jest królem. Ford i Chevrolet mają wojnę o HP. Zapamiętaj Forda dziedzictwa, Henry Ford wygrał wyścig, aby zdobyć pieniądze dla swojej firmy. To to jest jak jak chlopy co chcą zobaczyć kto ma większy p * nis. Kiedy Fiat kupił Chrysler, wygląda jakby oni zrezygnowałi.

IRS, to tylko te co pise w magazyn AutoTrend chcieli zobaczyć IRS w mustang. IRS jest drogie i ciężkie.

W wyścigach szosowych, mustang dominuje, bez IRS. Nie potrzebne.

większość ludzi co kupi mustang, nie zna różnicę. Szczęście, że wiedzą z opony są okrągłe i gdzie dodać benzyny. Ford nie wyda dodatkowe pieniądze dla tych ludzi

ten kto ma mustanga na wyścig, to 80% używa na 1/4 mili, IRS jest bezużyteczny.

Ford wie ze 95% ludzi co kupują Mustang nie dbają o IRS. Ta 5% dostanie(chyba) swoją wolę, ale będą za to płacić. Zeszłego lata facet wynajął mojej przyczepe samochodowej, pracuje dla firmy w Detroit. Ich zadanie było zaprojektowanie IRS do mustanga, może jeszcze zdarzyć. Wspominałem w tamtym roku o 5,8 w mustang ... nigdy nic nie wiesz



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Re: 2013 5.8 Informacje

Post autor: Deftronic » 2012-02-08, 21:29

No właśnie... Gdyby Ford zdecydowął się sprzedawać Mustangi w Europie to musiałby coś zrobić z tym zawieszeniem. Powoli współczesne hot-hatch'e na europejskich drogach spokojnie zaczynają łykać Mustangi. :(

Też osobiście nie widzę sensu ładowania więcej mocy pod maskę bez konkretnych zmian zawieszenia. Jakby poza 1/4 mili świat nie istniał. :)


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: 2013 5.8 Informacje

Post autor: AluStar » 2012-03-08, 00:25

GT500 2013

W zalaczniku info i specyfikacja Dealerska.
Załączniki
2013 GT500 Order Guide.pdf
GT500 Specyfikacja przy kupnie
(61.51 KiB) Pobrany 194 razy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”