Kluczyk do Mustanga

O mustangu i o nas

Moderator: Hans

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Kluczyk do Mustanga

Post autor: kaes » 2008-12-29, 12:18

Chciałbym sobie dorobić kluczyki do auta zapasowe (mam taką przypadłość która powoduje... od czasu do czasu... zgubienie kluczyka), myślałem, że prosta sprawa. Ale w instrukcji wyczytałem co następuje:


[quote:c400a8bd7d]One key operates all the locks and starts the vehicle. Always carry a
spare key with you in case of an emergency.
Your keys are programmed to your vehicle; using a non-programmed key
will not permit your vehicle to start. If you lose your authorized dealer
supplied keys, replacement keys are available through your authorized
dealer.[/quote:c400a8bd7d]

Czyli sprawa ciężka? Ktoś z Was to robił? Jeśli tak to w jaki sposób?


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2008-12-29, 12:35

Nie jestem pewien ale chyba Immobiliser'a nie ma w mustangach :zdziwko: jeśli tak to nie powinno być większego problemu z dorobieniem.


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2008-12-29, 15:50

ale właśnie tu sprytni inżynierowie pokroju M. Scofielda w fabryce Forda wymyślili coś specjalnie dla mnie:
cytuje instrukcję Mustanga 2007 (cały dzień w pracy sobie dziś czytam):
[quote:21bc3a23c1][b:21bc3a23c1]Smart locks[/b:21bc3a23c1]
This feature helps prevent you from locking yourself out of the vehicle if
your key is still in the ignition.
When you open the driver’s door and you lock the vehicle with the
power door lock control, all the doors will lock, then the driver’s door
will automatically unlock reminding you that your key is still in the
ignition.[/quote:21bc3a23c1]

ale dopóki nie dorobię kluczyków nie będę testował :wstyd:

więc wracamy do początku :) jak dorobić klucze do M.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2008-12-29, 17:11

[b:08775bce05]kaes[/b:08775bce05], to chyba jednak jest coś jak immo w mustangu :zdziwko: :zdziwko:
Kurcze nie wiem jak i gdzie dorobić ale czytałem ( motor / AŚ) że większość kluczy zwłaszcza tak prostych jak w mustangu da radę zrobić nawet z immo i ni emusi być to robione w serwisię ( którego z resztą w PL nima ).
Jakoś to programują czy cóś :zdziwko:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2008-12-29, 19:53

Jeśli masz dwa kluczyki to możesz sobie sam zaprogramować trzeci,czwarty itd (jest gdzieś w sieci instrukcja do tego)- pewnie trzeba jakoś ze stanów sprowadzić jakiś "czysty" do zaprogramowania. Jeśli masz tylko jeden to gorsza sprawa - bo w tym wypadku przewidziana jest wizyta u dealera - nie mam pojęcia czy Ci w Polsce dają radę - może we wszystkich fordach tak samo się to robi? W każdym razie poleciłbym przejechanie się do dealera i sprawdzenie możliwości zaprogramowania nowych kluczyków.



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2008-12-30, 19:30

Dobra, zaraz wyjaśnie bo ja dorabiałem.
Jeśli masz kluczyki dwa oryginalne, to dokładnie, nie ma problemu, "szlifujesz" tylko czysty kluczyk u klucznika i proramujesz go w stacyjce przy użyciu dwuch oryginalnych, całość programowania to 30 sekund roboty, jest opis w manualu:
[code:1:374033c3ed]Programming spare keys
You can program your own coded keys to your vehicle. Please read and
understand the entire procedure before you begin.
Tips:
• A maximum of eight keys can be coded to your vehicle.
• Only use SecuriLock" keys.
• You must have two previously programmed coded keys (keys that
already operate your vehicle’s engine) and the new unprogrammed
key(s) readily accessible.
• If no previously programmed coded keys are available, you must take
your vehicle to your authorized dealer to have the spare key(s)
programmed.
1. Insert a previously programmed
coded key into the ignition.
2. Turn the ignition from the 1
(OFF/LOCK) position to the 3 (ON)
position. Keep the ignition in the 3
(ON) position for at least one
second, but no more than 10
seconds.
3. Turn the ignition to the 1
(OFF/LOCK) position, and remove
the coded key from the ignition.
4. Within ten seconds of removing the previously programmed coded key,
insert the other previously programmed coded key into the ignition.
5. Turn the ignition from the 1 (OFF/LOCK) position to the 3 (ON)
position. Keep the ignition in the 3 (ON) position for at least one second
but not more than 10 seconds.
6. Turn the ignition to the 1 (OFF/LOCK) position, and remove the
second key from the ignition.
7. Within twenty seconds of removing the previously programmed coded
key, insert the unprogrammed key (new/valet key) into the ignition.
8. Turn the ignition from the 1 (OFF/LOCK) position to the 3 (ON)
position. Keep the ignition in the 3 (ON) position for at least one second.
9. Your new unprogrammed key is now programmed.
If the key has been successfully programmed it will start the vehicle’s
engine and the theft indicator light will illuminate for three seconds and
then go out. If the key was not successfully programmed, it will not start
your vehicle’s engine and the theft indicator light will flash on and off
rapidly. If failure repeats, bring your vehicle to your authorized dealer to
have the new key(s) programmed.
To program additional new unprogrammed key(s), repeat this procedure
from Step 1 for each additional key.[/code:1:374033c3ed]

Jeśli nie masz dwuch oryginalnych, to musisz znaleść goscia od dorabiania który wraz z kluczykiem "skopiuje Ci immo" ze starego na nowy kluczyk, wiem gdzie w Wawie jest taki, ale w Kraku Ci nie pomogę ;)

Ja miałem oryginalne, wiec nie wiem czy to kopiowanie działa, ale gość u klucznika zapewniał że tak.



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2008-12-31, 00:26

dzięki :) po nowym roku będę się wgryzał w temat, zacznę od salonu forda mimo wszystko. Jak będę wiedział co i jak to opiszę dla potomności.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2008-12-31, 03:23

A po co Ci salon forda? :)
Za kluczyk + dorobienie dasz 50zl, w salonie forda jeśli Ci to zrobią, dasz 250, po co?:)

[ [i:87e3581149][b:87e3581149]Dodano[/b:87e3581149]: 2008-12-31, 02:24[/i:87e3581149] ][/size:87e3581149]
Na pluczykasz PATS jezdzi chyba w polsce Mondeo więc nie powinno być problemów, ale ja w sumie pierwsze słyszę żeby w salonie dorabiali kluczyki, tam to Ci mogą przeprogramować na całkiem nowy komplet chyba...



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2008-12-31, 10:36

z programowaniem kluczyka samemu jest taki problem, że mam tylko jeden kluczyk. ale w sumie z salonem racja, więc zacznę od szwagra który może będzie wiedział co gdzie i jak w krakowie ;)


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-01-02, 14:43

Jakto jeden.... :niepewny:


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-01-02, 16:50

no niestety, auto było już z usa sprowadzone z jednym, nie mogli się drugiego doszukać


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-01-03, 18:29

mnie zadziwil moj dealer w stanach... tez sprzedal mi auto tylko z jednym kluczykiem... po czym, kiedy poprosilem go o reszte... stanal na glowie i po miesiacu przyslal mi drugi razem z pilotem do auta :)
zajebista firma :)



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-01-03, 19:45

A ja i tak mam ładniejszy ;-p



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-01-06, 14:49

a jak ominac immobiliser w mustangu? chcialem zrobic sobie odpalanie z pilota:) w firebirdzie w kluczyku byl taki oporniczek,zmierzylem jego opornosc miernikiem,a potem wstawilem na stale do stacyjki(,tzn wlutowalem odpowiedni opornik w taki zołty kabelek i juz moglem odpalac z pilota czy z dorabianego kluczyka;)
no ale jak ominac w GT to nie wiem.. a czemu odpalanie z pilota? bo fajnei jest odpalic auto z okna i wyjsc za 5minut do niego jak juz jest cieply a szyby odparowane;) mozna jeszcze zalozyc dewasto,tez super sprawa ale dosyc droga..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-01-06, 15:34

w mustangu jest taka opcja jak masz automat, przy manualu niestety nie, a szkoda :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”