Czego nie założyłbyś do Mustanga

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Czego nie założyłbyś do Mustanga

Post autor: RedHornet » 2008-07-16, 23:16

Heh może być ciekawy wątek

Zgłaszam pierwszą taką rzecz – nakładki powiększające na pe.... nie heh na zaciski :zdziwko: :rotfl: :przestraszony: :szok:

http://calipercovers.net/images.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2008-07-17, 09:07

Ja wiem, powiększająca to ta nakładka jest chyba tylko nieznacznie, bardziej chodzi tu chyba o kolorek. Jednak odpada przede wszystkim za te narysowane śrubki na plastiku :rotfl:


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2008-07-17, 09:50

........te nakładki - "patrzcie jakie mam wielkie zaciski" ,chyba zakładają ludzie których nie stać na zmianę hamulców a chcą pokazać że ich stać :zdziwko: ......... już lepiej żeby ładnie pomalować oryginalne - dla mnie lipa taka sama jak buczący wydech - który pogarsza osiągi , wloty powietrza które nic nie dają , czy naklejka V6 na aucie 1,2............ i jeszcze za to trzeba zapłacić :/



ps
[b:7e09941818]SeaBiscuit[/b:7e09941818], fajny temat :]


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2008-07-17, 10:19

[quote:4fcfbfa3de="andronik"]Ja wiem, powiększająca to ta nakładka jest chyba tylko nieznacznie, bardziej chodzi tu chyba o kolorek. Jednak odpada przede wszystkim za te narysowane śrubki na plastiku :rotfl:[/quote:4fcfbfa3de]

Nieznacznie? toż to wygląda jakby ktoś połówki 5 kilowego arbuza do koła przyczepił :przestraszony: a tarcza bez zmian.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2008-07-20, 22:31

na końcówkę tłumika nie dałożył bym grubej rury - chyba mam alergię na stare Golfy, Passaty etc. z takim nakładkami - ryk jak cholera a efekt przyśpieszenia : ZERO... : ( lub prawie Zero... tylko ten dym a diesla się ciągnie za nimi.... i trzeba przełanczać nadmuch powietrza na obieg wewnętrzny... no ja nie wiem że Policja nie ściga takich śmierdzieli - w okńcu na coś by się przydali...



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2008-07-23, 00:00

hmm no ja bym nie zalozyl gazu :rotfl: :rotfl:



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2008-08-02, 08:46

[quote:8c220c55ca="Tomek"]hmm no ja bym nie zalozyl gazu :rotfl: :rotfl:[/quote:8c220c55ca] u mnie za to chętnie widziałbym instalacje gazu......... NITRO!! :hyhy: :hyhy:
A tak na poważnie.Moim zdaniem zakładanie czego kowiek dziwnego,w stylu lotki,naklejki SONY na tylnej szybie,czy chromowane kołpaki ze spinerami :D nie za bardzo upiększa a wręcz psuje wizerunek i wyjątkowość mustanga(bez różnicy jaki model)i lepiej za nadto nie zmieniać fabrycznego wyglądu,bo nic dobrego z tego nie wyjdzie.Dolar tani więc lepiej może podyskutować co WłOZYC do mustanga,żeby lepiej skręcał,hamował czy jechał do przodu :hyhy: chętnie poczytam o planach lub zmianach pod maską i innych w waszych mustangach, jest to temat rzeka bo do tych aut za naprawde niewielkie pieniądze za oceanem można kupić wszystko :hyhy: :D sam trochę już zaaplikowałem mojemu konikowi więc chętnie podziele się wiedzą w temacie :cwaniak: trzeba pogonić troche europejskie i japońskie kosiarki ;)


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

egonw3
Forumowicz
Posty: 131
Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
Model: Mustang GT Bullitt '08
Silnik: V6 4.0
Kolor: highland green

Post autor: egonw3 » 2008-08-19, 12:19

[quote:33be8fb30e="michal@"] trzeba pogonić troche europejskie i japońskie kosiarki ;)[/quote:33be8fb30e]

Moje doświadczenia wskazują, że w zdecydowanej większości przypadków do tego wymagany jest jedynie zdecydowany ruch prawej nogi i trochę kasy na stacji benzynowej... :)



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2008-08-21, 21:54

[quote:dcd6cbab23="egonw3"][quote:dcd6cbab23="michal@"] trzeba pogonić troche europejskie i japońskie kosiarki ;)[/quote:dcd6cbab23]

Moje doświadczenia wskazują, że w zdecydowanej większości przypadków do tego wymagany jest jedynie zdecydowany ruch prawej nogi i trochę kasy na stacji benzynowej... :)[/quote:dcd6cbab23] Jasne :D Napisałem tego posta myśląc ze rozpocznę jakąś ciekawą dyskusje na temat tuningu mustanga, ale widze....szału nie ma :zly: boli mnie to jak przeglądam fora z USA i widze jak fani tej marki wymieniają się doświadczeniami w temacie, aż miło popatrzeć (bo z angielskim słabo),kurde nie stać mnie na GT500,a lubie jak auto wygląda,pięknie brzmi i do tego JEDZIE! :hyhy: model mustanga SN95 który posiadam jest autem o którym zawsze marzyłem i na taki było mnie stać i zrobie wszystko co w mocy mojego portfela i wolnego czasu żeby pogonić jak najwięcej pseudoszybkich "zabawek" na naszych drogach i kożystać z frajdy jaką jest jeżdzenie mustangiem :papa:


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

egonw3
Forumowicz
Posty: 131
Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
Model: Mustang GT Bullitt '08
Silnik: V6 4.0
Kolor: highland green

Post autor: egonw3 » 2008-08-21, 22:52

Ja w moim biorę pod uwagę dwie modyfikacje, jednak żadna Ci pewnie do gustu nie przypadnie: nawigacja (nie wiem jeszcze która) i automatyczna klima (nie wiem jeszcze jak).
Ale ja mam taką wersję, której się nie przerabia...
U Ciebie z pewnością wchodzi w grę zawieszenie, stożek, rozpórki i inne usztywnienia... Oczywiście sprężarka będzie wypasem. Jak byłem miesiąc temu w Astro w Katowicach, to akurat mieli na warsztacie GT'01 (bodajże z Krakowa), do którego wkładali silnik zrobiony w Anglii na 650KM. W zasadzie z takiej pojemności to żaden wyczyn, więc czemu się nie skusić... Ale zaczął bym od zawieszenia i usztywnień, żeby się potem nie zabić...



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2008-08-22, 16:49

Myślę wręcz przeciwnie,jeżeli to co zrobisz w swoim samochodzie sprawi Ci satysfakcje i będziesz z tego zadowolony to jest ok,przecież nie wszyscy muszą podchodzić do ulepszania swoich maszyn hardcorowo tak naprzykład jak ja :hyhy: Jeśli chodzi o model mustanga który posiadasz to napewno fabrycznie jest dopracowany stylistycznie i pod względem mechanicznym,ale zawsze jak się chce można coś tam dłubnąć.W trojmieście naprzykład jeżdzi corvette C6 ZO6 która w serii na torze połyka nie jedno ferrari czy porsche,a jej właściciel wymienił w tym aucie już niemal wszystko co fabrycznie było bardzo dobre na jeszcze lepsze :padam: więc jak widać jest to każdego indywidualna wizja.W przypadku mojego mustanga nie jest już tak żle jak miało to miejsce w serii,bo 218KM :przestraszony: i kipskie elementy zawieszenia zostały już wyeliminowane i zastąpione godnymi zamiennikami które myśle dają rade :] co najwyżej wymienie jeszcze elementy zawieszenia gumowe na poliuretan,natomiast jeśli chodzi o silnik to napewno zostanie wolnossący i myśle że szczytem tego co uda mi się w nim osiągnąć bedzie jakieś 450KM i to powinno mnie w pełni usatysfakcjonować,narazie wydaje mi się że jestem na dobrej drodze i na koniec tego roku zbliże sie do granicy 400KM a co dalej to się zobaczy :papa:


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-02-12, 12:54

Ja bym nie założył:

-niebieskich podświetlonych spryskiwaczy
-podświetlenia spodu
-wszelkich alu i chromowanych nieoryginalnych dodatków
-miśków na fotele :rotfl:
-nieoryginalnych "tuningowych" zderzaków , progów, masek, daszków.. itp
-chromowaych lub z kierunkiem - lusterek

i wielu innych elementów tuningu wizualnego jakich masa jest w podróbkach

Za to jestem zwolennikiem i dopuszczam jeżeli nie ma fabrycznie:
-większe koła
-niższy zawias
-ciemne szybki w coupe
-pasy a'la gt500
-skóra
-tuning mechaniczny


na chwilę obecną więcej grzechów nie pamiętam :niepewny:


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2009-02-12, 14:14

Radek pisze:Ja bym nie założył:


-wszelkich alu i chromowanych nieoryginalnych dodatków
-nieoryginalnych "tuningowych" zderzaków , progów, masek, daszków.. itp

i wielu innych elementów tuningu wizualnego jakich masa jest w podróbkach

Za to jestem zwolennikiem i dopuszczam jeżeli nie ma fabrycznie:
-większe koła
-niższy zawias
-ciemne szybki w coupe
-pasy a'la gt500
-skóra
-tuning mechaniczny

Czyli roush, saleen, shelby itp ida na smietnik rozumiem :D bo nic z tego nie jest "orginalne"

a to co dopuszczasz to też sobie bys zawiele nie potuningowal z orginalnych :(

[ Dodano: 2009-02-12, 13:16 ]
alfatech pisze:, wloty powietrza które nic nie dają ,

No niestety jest tego troche w wersji GT :suchy:



Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-02-12, 14:25

Madasek pisze:Czyli roush, saleen, shelby itp ida na smietnik rozumiem bo nic z tego nie jest "orginalne"
No nie zupełnie bo to "uznani" tunerzy mustanga.


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2009-02-12, 14:36

Haa i tu cie mam ;) nie ma czegos takiego jak nieorginalny tuning, przynajmniej w rozumowaniu amerykancow.... mustang zostal stworzony taki po to zeby ladowac w niego kase i upgreadowac i to mozna powiedziec ze calkiem duza grupa sie z tego utrzymuje... a co do orginalnosci... to tylko ci najmniejsi, robiacy pare sztuk wiecej sa made in usa ... reszta to made in china!! i gdzie tu o orginalnosci mowic :|

Hej SeaBiscuit a co tam na twoich rotorprosach pisze? made in...?

zreszta te zestawy ford racing to tylko z naklejka racing są... moim zdaniem to mozna tylko tak ujac - cos co pasuje albo psuje wyglad :D jak te nakladki na zaciski buee paskudztwo :wstyd:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”