Chlodnica C & R Heat Exchanger - Instalacja

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Chlodnica C & R Heat Exchanger - Instalacja

Post autor: AluStar » 2010-05-02, 13:51

Montaz Chlodnicy kompresora w moim przypadku :

Fabryczna Chłodnica jest 3 razy mniejsza i powoduje szybki wzrost temperatury cieczty.
Powoduje to reakcje komputera i ograniczenie mocy silnika.
Obecnie jest już dostępna jedna z najlepszych chłodnic dedykowanych do mustanga 05-20010, posiadająca oprócz 3 krotnie większej powierzchni to dodatkowa 2 ogromne wentylatory.

Obrazek

Obrazek

Montaz wymaga :
1 ) Podniesienia samochodu na " kobyłki " z obu stron i zdjęcia kol.
2) Zdjecia przednich nadkoli i odkreceniu srub mocujacych zderzak ( po 2 z kazdej strony )

Obrazek

3) Zderzak jest mocowany na 6 srubacz - po dwoe za nadkolami i 2 u gory pod atrapa grila ( pod mask a)

Obrazek

Majac zdjety zderzak mamy dojscie do zdemontowania chlodnicy .
W komplecie mamy nowe sruby , opaski i nowe weze, tuleje gumowe.

Demontując chłodnicę można zdjąć takze pompe , zrobi to nam wiecej miejsca.

Obrazek

Montaż nie wymaga specjalnych narzędzi ani umiejętności . każdy z tym sobie poradzi.
Uwazam ze jest to znakomota alternatywa aby chronic nasz silnik w upalne dni i jazda w zatloczonych korkami miastach.

Obrazek

ZOSTAJE NAM ELEKTRYKA - A TU POTRZEBUJE WASZEJ RADY.

( NIE MAM POJĘCIA JAK TO PODŁĄCZYĆ I GDZIE - DORADŹCIE .. WUklad ma tylko pompe - niema natomiast czujnika temperatury. ( Jest to uklad chlodzenai interkulera , nei silnika )

schematy..

http://www.orurowanie.eu/images/stories ... IAGRAM.pdf

http://www.orurowanie.eu/images/stories ... Wiring.pdf

http://www.orurowanie.eu/images/stories ... ctions.pdf

http://www.orurowanie.eu/images/stories ... COOLER.pdf



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-05-02, 21:01

Mam Pytanko gdzie podlaczyc szary kabel ?? Jak go podepne do masy to wiatraki chodza nonstop. Tak Ma byc ??
Wolalbym aby byly zalanczane jak termostat..



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2451
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-05-02, 21:40

POMPE WODY MASZ fabryczną ?
jeżeli tak to do niej dochodzi kabel biały załączany + ze sterowania i do tego kabla podpinasz pomaranczowe kabelki z przekaźników a druga strona przekaźnika ma bć podłączona do masy sending unit
i wentylatory powinny się wączać razem z pompą jeżeli chodzą same bez pompy to przekaźniki są zwarte

może tak odłącz te pomarańczowe podłącz masy i czy chodzą wentylatory ? jeżeli tak to coś z przekaźnmikami jeżeli nie to spróbuj podłączyć pomarańczowy do + Mna krótki i jaka reakcja jeźeli się załącza to ok jeżeli nie to coś dalej z przekaźnikami
odpisz co i jak
i odpisz gdzie jest podłączony ten biał od pomp i czy pompa jest sprawna



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-05-02, 21:55

RAFAŁ pisze:POMPE WODY MASZ fabryczną ?
jeżeli tak to do niej dochodzi kabel biały załączany + ze sterowania i do tego kabla podpinasz pomaranczowe kabelki z przekaźników a druga strona przekaźnika ma bć podłączona do masy sending unit
i wentylatory powinny się wączać razem z pompą jeżeli chodzą same bez pompy to przekaźniki są zwarte

może tak odłącz te pomarańczowe podłącz masy i czy chodzą wentylatory ? jeżeli tak to coś z przekaźnmikami jeżeli nie to spróbuj podłączyć pomarańczowy do + Mna krótki i jaka reakcja jeźeli się załącza to ok jeżeli nie to coś dalej z przekaźnikami
odpisz co i jak
i odpisz gdzie jest podłączony ten biał od pomp i czy pompa jest sprawna
Jest tak - pompa zalancza sie zaraz po kluczyku - czyli chodzi non stop ( tak jest fabrycznie ) . Ale kminie zeby wentylatory nie zalaczaly sie jak pompa, czyli odrazu, tylko jak temp wzrosnie ale chyba tak nie da rady.



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2451
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-05-02, 23:11

to musiał byś zrobić tak
zamontować czujnik temperatury dobrać z czegoś innego żeby ten czujnik mieżył temp w chłodnicy i do niego podpią pomarańczowy kabel i wtedy jak wzrośnie temp to się włączy



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-05-03, 09:54

RAFAŁ pisze:to musiał byś zrobić tak
zamontować czujnik temperatury dobrać z czegoś innego żeby ten czujnik mieżył temp w chłodnicy i do niego podpią pomarańczowy kabel i wtedy jak wzrośnie temp to się włączy
I tak musze zrobic w d..e..
Tak to wiatraki chodza jak wsciekle . Cały pyłek z pod auta zamiatają jak stoję. No i nie wróże im długiej żywotności przy takim działaniu non stop



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-08-15, 11:35

Chlodnica w te upaly REWELACJA. Polecam .
Zaleta jet takze ze dwa dodatkowe wiatraki chlodza olej ( miske olejowa ) temp oleju nie przekracza 100 C. No i w zestawie Termostat obnizajacy temp -10 to tez rewelacja a koszt 10-15$



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”