2011 Mustang GT 5,0-Liter
2011 Mustang GT 5,0-Liter
Powrót kultowego 5,0 litrowego silnika . Do publicznej wiadomości, w Detroit Auto Show w styczniu, zaprezentowany zostanie 412 konny mustang GT ( tyle co sa przcieki z shelby performance dla GT mustang ) - blok calkowicie aluminiowy 390 Nm . Wal korbowy kuty . Niezależne fazy rozrządu . nowoczesna konstrukcja.
.Kolektory wylotowe o nowoczesne j konstrukcji, zapewniajace latwe odprowadzenie spalin.
bedzie wypuszczany w 6R80 sześciostopniową automatyczną lub MT82 sześciobiegową manualną skrzynią biegów.
Film uwazam ze fajna rekalma :
Cieszmy sie ze mamy modele starsze lub nowsze , ale zawsze KULTOWE MUSTANGI.
Zadne corvette , Chevrolet Camaro, Dodge Charger, itd.. TYLKO JEDYNE Mustangi
[yt][/yt]
.Kolektory wylotowe o nowoczesne j konstrukcji, zapewniajace latwe odprowadzenie spalin.
bedzie wypuszczany w 6R80 sześciostopniową automatyczną lub MT82 sześciobiegową manualną skrzynią biegów.
Film uwazam ze fajna rekalma :
Cieszmy sie ze mamy modele starsze lub nowsze , ale zawsze KULTOWE MUSTANGI.
Zadne corvette , Chevrolet Camaro, Dodge Charger, itd.. TYLKO JEDYNE Mustangi
[yt][/yt]
Ostatnio zmieniony 2009-12-26, 00:09 przez AluStar, łącznie zmieniany 2 razy.
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Czytałem jakiś czas temu parametry V6 2011... i jestem załamany. Silnik 3,7 i osiągi obecnego GT przy mniejszym (chyba) spalaniu. Robi wrażenie, ale przez to moje 4.0 zamienia się w ślimaka.
Cóż, takie życie. Ostatni będą piersiami.
Dla tych co jeszcze nie wiedzą:
"Teraz z 3,7 litrowej jednostki napędowej DOHC Ti-VCT mamy do dyspozycji 305 KM i 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To tylko o 10 KM mniej niż obecna, mocniejsza przecież wersja GT dysponująca… V8-ką!"

Dla tych co jeszcze nie wiedzą:
"Teraz z 3,7 litrowej jednostki napędowej DOHC Ti-VCT mamy do dyspozycji 305 KM i 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To tylko o 10 KM mniej niż obecna, mocniejsza przecież wersja GT dysponująca… V8-ką!"
.::
my other ride is your mom
::.


- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Piękny filimik, znane postacie (http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Petty znany chyba wszystkim z filmu CARS jego Plymuth Superbird) - po prostu KULT. 

http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Pierwszy silnik Forda z VCT powstał dla pumy którą zresztą miałem poprzednio, bardzo fajny patent zrobiony chyba przez yamahe ale jak to japonce się dotkną do silnika to zrobią kosiarkę... no i z 3,7 300KM nieźle ale dźwięk silnika jak typowy Japonie...Hans pisze:Czytałem jakiś czas temu parametry V6 2011... i jestem załamany. Silnik 3,7 i osiągi obecnego GT przy mniejszym (chyba) spalaniu. Robi wrażenie, ale przez to moje 4.0 zamienia się w ślimaka.Cóż, takie życie. Ostatni będą piersiami.
Dla tych co jeszcze nie wiedzą:
"Teraz z 3,7 litrowej jednostki napędowej DOHC Ti-VCT mamy do dyspozycji 305 KM i 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To tylko o 10 KM mniej niż obecna, mocniejsza przecież wersja GT dysponująca… V8-ką!"
Hans rozumiem cię zwłaszcza że moja V6 jest znacznie gorsza od twojej i prawie nic do niej nie można kupić... trzeba zainwestować w kompresor i wałek rozrządu... chyba że ktoś zacznie klepać koła rozrządu z tym VCT do starszych silników...

-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
chyba coś nie takAluStar pisze: Do publicznej wiadomości, w Detroit Auto Show w styczniu, zaprezentowany zostanie 412 konny mustang GT ( tyle co sa przcieki z shelby performance dla GT mustang ) - blok calkowicie aluminiowy 390 Nm



Hans pisze:"Teraz z 3,7 litrowej jednostki napędowej DOHC Ti-VCT mamy do dyspozycji 305 KM i 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To tylko o 10 KM mniej niż obecna, mocniejsza przecież wersja GT dysponująca… V8-ką!"
to 280 Nm to poziom 3 litrowego mondeo ST220 ......... coś te dane chyba nie do końca sprawdzone

Poza tym oby jak najmniej było elektroniki i tego całego syfu bez którego tak na prawdę nie istnieje większość marek. Współczesne BMW ,Mietki ,Audi pozbawione elektroniki - podejrzewam a nawet jestem pewien nie nadawały by się do niczego
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
no chyba nie bedzie aż tak żle z tymi nowymi silnikami;
3.7 -305 KM i 280 ib-ft czyli; 379NM
5.0 - 412KM i 390 ib-ft czyli; 528NM
napewno po 4 zawory na cylinder i dwa wałki rozrządu skoro moment przekroczy pojemność i to całkiem ładnie bo o 5%
np. BMW M5 E-60 ma co prawda więcej mocy ale o 10NM mniej z tej samej pojemności
Ciekawi mnie to ich wkładanie kutych elementów dołu silnika raz to robią raz nie
np. w modelu 5.0 lx od 1986-1993roku były kute tłoki,natomiast w modelu SN95 5.0 zasadniczo ten sam motor, były zwykłe odlane
kij go wie o co im chodzi 
3.7 -305 KM i 280 ib-ft czyli; 379NM
5.0 - 412KM i 390 ib-ft czyli; 528NM
napewno po 4 zawory na cylinder i dwa wałki rozrządu skoro moment przekroczy pojemność i to całkiem ładnie bo o 5%
np. BMW M5 E-60 ma co prawda więcej mocy ale o 10NM mniej z tej samej pojemności

Ciekawi mnie to ich wkładanie kutych elementów dołu silnika raz to robią raz nie

np. w modelu 5.0 lx od 1986-1993roku były kute tłoki,natomiast w modelu SN95 5.0 zasadniczo ten sam motor, były zwykłe odlane


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
Może pakowali na początku kute, później okazało się że w stockowych warunkach odlane ogarną to zaczeli pchać odlane.. zawsze taniej dla firmy, ale naszym kosztemmichal@ pisze:np. w modelu 5.0 lx od 1986-1993roku były kute tłoki,natomiast w modelu SN95 5.0 zasadniczo ten sam motor, były zwykłe odlane kij go wie o co im chodzi

You can never have too much power, just not enough traction.
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
Tak się zastanawiam ............. skoro nowe GT ma mieć aż 5 Litrów , 412KM i 528NM to ................ ile będzie miała strzelba nie wspominając już o perełkach SS czy KR ?
Powinien mieć doładowany motor minimum 6 litrowy ............. hmm
a różnica jest między innymi w gęstości stali w danym elemencie.
Zwykły odlew jest słaby w porównaniu z materiałem np walcowanym z którego robi się najczęściej odkuwki stosowane w motoryzacji. Moim zdaniem różnica w cenie jest tak mała że bez niczego powinno się stosować elementy z materiałów kutych ,chociaż księgowy pewnie tak nie uważa
Powinien mieć doładowany motor minimum 6 litrowy ............. hmm

i tu należy się zastanowić jaka jest różnicamichal@ pisze:Ciekawi mnie to ich wkładanie kutych elementów dołu silnika raz to robią raz nie
np. w modelu 5.0 lx od 1986-1993roku były kute tłoki,natomiast w modelu SN95 5.0 zasadniczo ten sam motor, były zwykłe odlane kij go wie o co im chodzi

Zwykły odlew jest słaby w porównaniu z materiałem np walcowanym z którego robi się najczęściej odkuwki stosowane w motoryzacji. Moim zdaniem różnica w cenie jest tak mała że bez niczego powinno się stosować elementy z materiałów kutych ,chociaż księgowy pewnie tak nie uważa

Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
- Magic 2OO
- Forumowicz
- Posty: 138
- Rejestracja: 2008-07-27, 22:14
- Model: Był: '07 GT-C
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: grafit
- Kontakt:
Reagują na ruchy konkurencji. Seryjny Mustang to obecnie najsłabszy wóz z trójki Pony.alfatech pisze:Tak się zastanawiam ............. skoro nowe GT ma mieć aż 5 Litrów , 412KM i 528NM to ................ ile będzie miała strzelba nie wspominając już o perełkach SS czy KR ?
Powinien mieć doładowany motor minimum 6 litrowy ............. hmm
Pozdrawiam - Maciek.
-
- Forumowicz
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
- Model: Mustang GT Bullitt '08
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: highland green
Zauważyłem ciekawą rzecz. Klasuka amerykańskiej motoryzacji to wielkie V8 wolnossące - te silniki tworzyły jej specyfikę, klimat... Teraz Dodge zrobił Challengera z doładowanym V6, Chevy zrobił Camaro z doładowanym V6... Robi się jak w Europie. Lada moment wrócimy do punktu wyjścia - jedynym klasycznym musclem będzie Mustang ze swoim 5l V8...