2011 Mustang GT 5,0-Liter

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

2011 Mustang GT 5,0-Liter

Post autor: AluStar » 2009-12-25, 23:52

Powrót kultowego 5,0 litrowego silnika . Do publicznej wiadomości, w Detroit Auto Show w styczniu, zaprezentowany zostanie 412 konny mustang GT ( tyle co sa przcieki z shelby performance dla GT mustang ) - blok calkowicie aluminiowy 390 Nm . Wal korbowy kuty . Niezależne fazy rozrządu . nowoczesna konstrukcja.
.Kolektory wylotowe o nowoczesne j konstrukcji, zapewniajace latwe odprowadzenie spalin.
bedzie wypuszczany w 6R80 sześciostopniową automatyczną lub MT82 sześciobiegową manualną skrzynią biegów.


Film uwazam ze fajna rekalma :

Cieszmy sie ze mamy modele starsze lub nowsze , ale zawsze KULTOWE MUSTANGI.
Zadne corvette , Chevrolet Camaro, Dodge Charger, itd.. TYLKO JEDYNE Mustangi

[yt][/yt]
Ostatnio zmieniony 2009-12-26, 00:09 przez AluStar, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-12-26, 00:05

Czytałem jakiś czas temu parametry V6 2011... i jestem załamany. Silnik 3,7 i osiągi obecnego GT przy mniejszym (chyba) spalaniu. Robi wrażenie, ale przez to moje 4.0 zamienia się w ślimaka. :) Cóż, takie życie. Ostatni będą piersiami.

Dla tych co jeszcze nie wiedzą:
"Teraz z 3,7 litrowej jednostki napędowej DOHC Ti-VCT mamy do dyspozycji 305 KM i 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To tylko o 10 KM mniej niż obecna, mocniejsza przecież wersja GT dysponująca… V8-ką!"


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-12-26, 00:12

Zobacz z perspektyywy czasu:
Jako jedyny na swiecie GT500 Super Snake 1966 roku poszedl za UWAGA : 3 000 000 $ tyle wiadomo.

Wiec technika idzie do przodu.



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-12-26, 00:21

hmm.

Obrazek


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-12-26, 11:07

Piękny filimik, znane postacie (http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Petty znany chyba wszystkim z filmu CARS jego Plymuth Superbird) - po prostu KULT. :)


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-12-26, 11:49

Eee... właśnie wypiłem kawę i obejrzałem filmik kolejny raz i... to chyba jednak nie jest Richard Petty (chyba, że stracił wzrok, ale raczej nie bo ostatnio były z nim wywiady w angielskiej mot. prasie). :(


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2009-12-26, 12:19

Hans pisze:Czytałem jakiś czas temu parametry V6 2011... i jestem załamany. Silnik 3,7 i osiągi obecnego GT przy mniejszym (chyba) spalaniu. Robi wrażenie, ale przez to moje 4.0 zamienia się w ślimaka. :) Cóż, takie życie. Ostatni będą piersiami.

Dla tych co jeszcze nie wiedzą:
"Teraz z 3,7 litrowej jednostki napędowej DOHC Ti-VCT mamy do dyspozycji 305 KM i 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To tylko o 10 KM mniej niż obecna, mocniejsza przecież wersja GT dysponująca… V8-ką!"
Pierwszy silnik Forda z VCT powstał dla pumy którą zresztą miałem poprzednio, bardzo fajny patent zrobiony chyba przez yamahe ale jak to japonce się dotkną do silnika to zrobią kosiarkę... no i z 3,7 300KM nieźle ale dźwięk silnika jak typowy Japonie...

Hans rozumiem cię zwłaszcza że moja V6 jest znacznie gorsza od twojej i prawie nic do niej nie można kupić... trzeba zainwestować w kompresor i wałek rozrządu... chyba że ktoś zacznie klepać koła rozrządu z tym VCT do starszych silników...


Obrazek

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-12-27, 15:12

AluStar pisze: Do publicznej wiadomości, w Detroit Auto Show w styczniu, zaprezentowany zostanie 412 konny mustang GT ( tyle co sa przcieki z shelby performance dla GT mustang ) - blok calkowicie aluminiowy 390 Nm
chyba coś nie tak :zdziwko: w GT2005 jest moment 434 przy pojemności 4,6 - ten 5 litrowy powinien mieć około 500 Nm :zdziwko: poza tym w naszych GT też jest wszystko z AL ,poza kolektorem :P
Hans pisze:"Teraz z 3,7 litrowej jednostki napędowej DOHC Ti-VCT mamy do dyspozycji 305 KM i 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To tylko o 10 KM mniej niż obecna, mocniejsza przecież wersja GT dysponująca… V8-ką!"

to 280 Nm to poziom 3 litrowego mondeo ST220 ......... coś te dane chyba nie do końca sprawdzone :P

Poza tym oby jak najmniej było elektroniki i tego całego syfu bez którego tak na prawdę nie istnieje większość marek. Współczesne BMW ,Mietki ,Audi pozbawione elektroniki - podejrzewam a nawet jestem pewien nie nadawały by się do niczego :]


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2009-12-27, 16:23

no chyba nie bedzie aż tak żle z tymi nowymi silnikami;

3.7 -305 KM i 280 ib-ft czyli; 379NM
5.0 - 412KM i 390 ib-ft czyli; 528NM

napewno po 4 zawory na cylinder i dwa wałki rozrządu skoro moment przekroczy pojemność i to całkiem ładnie bo o 5%

np. BMW M5 E-60 ma co prawda więcej mocy ale o 10NM mniej z tej samej pojemności :hyhy:


Ciekawi mnie to ich wkładanie kutych elementów dołu silnika raz to robią raz nie :znudzony:
np. w modelu 5.0 lx od 1986-1993roku były kute tłoki,natomiast w modelu SN95 5.0 zasadniczo ten sam motor, były zwykłe odlane :/ kij go wie o co im chodzi :looka:


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-12-27, 16:35

michal@ pisze:np. w modelu 5.0 lx od 1986-1993roku były kute tłoki,natomiast w modelu SN95 5.0 zasadniczo ten sam motor, były zwykłe odlane kij go wie o co im chodzi
Może pakowali na początku kute, później okazało się że w stockowych warunkach odlane ogarną to zaczeli pchać odlane.. zawsze taniej dla firmy, ale naszym kosztem :/


You can never have too much power, just not enough traction.

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-12-28, 12:08

Tak się zastanawiam ............. skoro nowe GT ma mieć aż 5 Litrów , 412KM i 528NM to ................ ile będzie miała strzelba nie wspominając już o perełkach SS czy KR ?
Powinien mieć doładowany motor minimum 6 litrowy ............. hmm :zdziwko:
michal@ pisze:Ciekawi mnie to ich wkładanie kutych elementów dołu silnika raz to robią raz nie
np. w modelu 5.0 lx od 1986-1993roku były kute tłoki,natomiast w modelu SN95 5.0 zasadniczo ten sam motor, były zwykłe odlane kij go wie o co im chodzi
i tu należy się zastanowić jaka jest różnica :) a różnica jest między innymi w gęstości stali w danym elemencie.
Zwykły odlew jest słaby w porównaniu z materiałem np walcowanym z którego robi się najczęściej odkuwki stosowane w motoryzacji. Moim zdaniem różnica w cenie jest tak mała że bez niczego powinno się stosować elementy z materiałów kutych ,chociaż księgowy pewnie tak nie uważa :)


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Magic 2OO
Forumowicz
Posty: 138
Rejestracja: 2008-07-27, 22:14
Model: Był: '07 GT-C
Silnik: V8 4.6
Kolor: grafit
Kontakt:

Post autor: Magic 2OO » 2009-12-28, 14:06

alfatech pisze:Tak się zastanawiam ............. skoro nowe GT ma mieć aż 5 Litrów , 412KM i 528NM to ................ ile będzie miała strzelba nie wspominając już o perełkach SS czy KR ?
Powinien mieć doładowany motor minimum 6 litrowy ............. hmm
Reagują na ruchy konkurencji. Seryjny Mustang to obecnie najsłabszy wóz z trójki Pony.


Pozdrawiam - Maciek.

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-12-29, 17:39




egonw3
Forumowicz
Posty: 131
Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
Model: Mustang GT Bullitt '08
Silnik: V6 4.0
Kolor: highland green

Post autor: egonw3 » 2010-01-15, 17:03

Zauważyłem ciekawą rzecz. Klasuka amerykańskiej motoryzacji to wielkie V8 wolnossące - te silniki tworzyły jej specyfikę, klimat... Teraz Dodge zrobił Challengera z doładowanym V6, Chevy zrobił Camaro z doładowanym V6... Robi się jak w Europie. Lada moment wrócimy do punktu wyjścia - jedynym klasycznym musclem będzie Mustang ze swoim 5l V8...



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-01-15, 21:04

Wlasnie trąbai ze w USA zaczyna sie moda na Hybrydy. Niedługo melexa bedziemy kupowali i nimi na zlotach sie zachwycali. ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”