Ford Mustang 1966 rok
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
- Model: 1966
- Kontakt:
Ford Mustang 1966 rok
Witam chciał bym nawiązać kontakt z kimś kto udzieli mi sporo informacji na temat mustanga z 66 roku .
W garażu piesze już rok ten model i już niedaleko mety , 1966 rok 3,3l 6cio rzędówka
manual 3stopniowy do tego klimatyzacja ponoć oryginalnie montowana szukałem podobnego i nie mogę znaleźć takiego połączenia tzn 1966 r 3,3 manual z klima może ktoś wie czy jest to jakoś oznaczone na tabliczce lub posiada jakieś inne informacje na ten temat . Ogólnie to kupiłem go z Texasu silniczek palił autko jeździło brak hamulcy instalacja elek. też jakoś w 75 % działała więc zabrałem się za rozbieranie ;d
Autko wypiaskowałem następnie wypolerowałem blachę do lustereczka całe z zewnątrz i większość środka ( 1,5 codziennie po kilka h ogólnie to masakra ) autko zapodkładowane 3 specjalnymi lakierami Standoxa po miesięcznej przerwie trafiło do blacharza ,wszystko idealnie spasowane aktualnie stoi u lakiernika niestety bez szpachli się nie obeszło w tym tygodniu nakładany kolorek aqua , zawieszenie również wszystko wyczyszczone do 0 od podstaw składane na nowych gumach amortyzatorach itp most również po regeneracji brakuje jeszcze tylko pochromowanego dekla , nowe tłoczki sprężyny okładziny uszczelniacze itp , reszta części również w przygotowaniu , mustanga staram się odtworzyć w 100% i od podstaw nie pomijając niczego również nowej instalacji elektrycznej i tu też mam problem bo nie mogę znaleźć nigdzie żadnych schematów co prawda posiadam starą instalację ale jeśli ktoś posiada otóż takie schematy bardzo bym prosił o pomoc , pomoc także przydała by mi się przy klimatyzacji jeśli ktoś już regenerował taki kompresor , sprężarkę i wie coś na ten temat i mógł by mi troszkę go przybliżyć również byłbym wdzięczny tak samo jak za informacje dotyczące silnika na co zwrócić uwagę itp każda rada , informacja się przyda co jeszcze mogę powiedzieć na temat tej maszyny hmm na pewno przeliczyłem się z czasem i kosztami ;d autko kupiłem za 25 tys zł , piaskowanie 1,5 tyś lakiery do zapodkłądowania 1 tyś blacharz 4 tyś lakiernik 6,5 tyś części 16 tyś bzdury 2 tyś no i tak to jest myślę że jeszcze góra 6 -7 tyś i na tym się skończy jeśli chodzi o pieniądze nie mówiąc o wysiłku , pracy . czasie i skrzynkach wypitych piw ;d przydał by mi się także ktoś kto ma dostęp do nowych części gdyż j moje ściągałem z Dallas i miałem z tym niezła zamote a brakuje mi kilku szczegółów także liczę na Waszą pomoc ;p kilka fotek dodam wkrótce;)
W garażu piesze już rok ten model i już niedaleko mety , 1966 rok 3,3l 6cio rzędówka
manual 3stopniowy do tego klimatyzacja ponoć oryginalnie montowana szukałem podobnego i nie mogę znaleźć takiego połączenia tzn 1966 r 3,3 manual z klima może ktoś wie czy jest to jakoś oznaczone na tabliczce lub posiada jakieś inne informacje na ten temat . Ogólnie to kupiłem go z Texasu silniczek palił autko jeździło brak hamulcy instalacja elek. też jakoś w 75 % działała więc zabrałem się za rozbieranie ;d
Autko wypiaskowałem następnie wypolerowałem blachę do lustereczka całe z zewnątrz i większość środka ( 1,5 codziennie po kilka h ogólnie to masakra ) autko zapodkładowane 3 specjalnymi lakierami Standoxa po miesięcznej przerwie trafiło do blacharza ,wszystko idealnie spasowane aktualnie stoi u lakiernika niestety bez szpachli się nie obeszło w tym tygodniu nakładany kolorek aqua , zawieszenie również wszystko wyczyszczone do 0 od podstaw składane na nowych gumach amortyzatorach itp most również po regeneracji brakuje jeszcze tylko pochromowanego dekla , nowe tłoczki sprężyny okładziny uszczelniacze itp , reszta części również w przygotowaniu , mustanga staram się odtworzyć w 100% i od podstaw nie pomijając niczego również nowej instalacji elektrycznej i tu też mam problem bo nie mogę znaleźć nigdzie żadnych schematów co prawda posiadam starą instalację ale jeśli ktoś posiada otóż takie schematy bardzo bym prosił o pomoc , pomoc także przydała by mi się przy klimatyzacji jeśli ktoś już regenerował taki kompresor , sprężarkę i wie coś na ten temat i mógł by mi troszkę go przybliżyć również byłbym wdzięczny tak samo jak za informacje dotyczące silnika na co zwrócić uwagę itp każda rada , informacja się przyda co jeszcze mogę powiedzieć na temat tej maszyny hmm na pewno przeliczyłem się z czasem i kosztami ;d autko kupiłem za 25 tys zł , piaskowanie 1,5 tyś lakiery do zapodkłądowania 1 tyś blacharz 4 tyś lakiernik 6,5 tyś części 16 tyś bzdury 2 tyś no i tak to jest myślę że jeszcze góra 6 -7 tyś i na tym się skończy jeśli chodzi o pieniądze nie mówiąc o wysiłku , pracy . czasie i skrzynkach wypitych piw ;d przydał by mi się także ktoś kto ma dostęp do nowych części gdyż j moje ściągałem z Dallas i miałem z tym niezła zamote a brakuje mi kilku szczegółów także liczę na Waszą pomoc ;p kilka fotek dodam wkrótce;)
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
- Model: 1966
- Kontakt:
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
Nie jestem oblatany w tej generacji ale przypomniałem sobie i wyszukałem dla Ciebie na forum bo widziałem wcześniej..
Ford Mustang V8 1964-1973 Automotive Repair Manual - Haynes
http://www.rapidshare.com/files/2568834 ... Haynes.rar
Co prawda to do V8 ale piszesz o elektryce więc może jakoś się podeprzesz tym
Osobiście nieprzeglądałem tego, ale w rozdzał 10 poświęcony jest elektryce

Ford Mustang V8 1964-1973 Automotive Repair Manual - Haynes
http://www.rapidshare.com/files/2568834 ... Haynes.rar
Co prawda to do V8 ale piszesz o elektryce więc może jakoś się podeprzesz tym

Osobiście nieprzeglądałem tego, ale w rozdzał 10 poświęcony jest elektryce

You can never have too much power, just not enough traction.
- pluzz
- Forumowicz
- Posty: 451
- Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
- Model: Coupe 289 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bialy
- Kontakt:
Damian,
Witam w klubie. Niezla robote wykonales. "Kapelusze z glow..." ode mnie
Co do elektryki to tu masz duzo pomocy: http://thecareandfeedingofponies.blogsp ... ms_29.html
V8 i R6 nie beda sie bardzo roznic, chyba jedyna roznica bedzie elektryka dookola kopulki.
Patrze na twojego bloga i cos mi nie pasuje z twoim tylem (tak jakos wyszlo
). Twoj most nie wyglada na oryginalny Forda. Zerknalem szybko do neta i nie znalazlem zadnej wzmianki o 8-srubowej obudowie dyfra. Z tego co sie orientuje (a wlasnie mam przejscia ze swoim mostem) dostepne byly dwa: Ford 8" i 9", oba na 10 srubach. Poza tym konstrukcyjnie, mosty w Fordach rozwiazane byly inaczej niz twoj. W twoim dyferencjal jest czescia mostu a u Forda dyferencjal stanowi czesc "dyni" i mozna go wyciagnac niezaleznie od mostu.


Bardzo mozliwe, ze ktos zmienil most w twoim aucie na inny (GM? Dana? jeszcze cos innego?). W kazdym razie to co masz wyglada na solidna konstrukcje (gruby odlew, zebra wzmacniajace) wiec moze ktos planowal wiecej mocy dla konika? albo jakies wyscigi? drag racing?
Masz jakies oznaczenia na obudowie? Moze w ten sposob dojdziemy co to jest.
Liczyles zeby na obu zebatkach zeby wyliczyc przelozenie?
Witam w klubie. Niezla robote wykonales. "Kapelusze z glow..." ode mnie

Co do elektryki to tu masz duzo pomocy: http://thecareandfeedingofponies.blogsp ... ms_29.html
V8 i R6 nie beda sie bardzo roznic, chyba jedyna roznica bedzie elektryka dookola kopulki.
Patrze na twojego bloga i cos mi nie pasuje z twoim tylem (tak jakos wyszlo



Bardzo mozliwe, ze ktos zmienil most w twoim aucie na inny (GM? Dana? jeszcze cos innego?). W kazdym razie to co masz wyglada na solidna konstrukcje (gruby odlew, zebra wzmacniajace) wiec moze ktos planowal wiecej mocy dla konika? albo jakies wyscigi? drag racing?
Masz jakies oznaczenia na obudowie? Moze w ten sposob dojdziemy co to jest.
Liczyles zeby na obu zebatkach zeby wyliczyc przelozenie?
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Witaj Damian!
świetna robota, również chylę czoła !
P.S. Damian, jak piszesz elaboraty to zrób od czasu do czasu akapit

świetna robota, również chylę czoła !
Pluzz, to jest fabryczny most Forda tylko że do I6. Jakkas również ma taki sam na 8 śrub.pluzz pisze:
Twoj most nie wyglada na oryginalny Forda. Zerknalem szybko do neta i nie znalazlem zadnej wzmianki o 8-srubowej obudowie dyfra.
P.S. Damian, jak piszesz elaboraty to zrób od czasu do czasu akapit


-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
- Model: 1966
- Kontakt:
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Witaj Damian,
Kolejny klasyk, SUPER !!
Oznaczenie mostu masz na tabliczce drzwiowej "AXLE".
Instalacje elektryczne dla I6 i V8 różnia się częścią w komorze silnika.
Mam oryginalną instalację do 1966 I6. Moge udostępnić jako wzór do odtworzenia twojej.
Gdybyś czegoś potrzebował to masz do mnie nie daleko. Mam tez troche gratów do 1966. Służę pomocą
Kolejny klasyk, SUPER !!
Oznaczenie mostu masz na tabliczce drzwiowej "AXLE".
Instalacje elektryczne dla I6 i V8 różnia się częścią w komorze silnika.
Mam oryginalną instalację do 1966 I6. Moge udostępnić jako wzór do odtworzenia twojej.
Gdybyś czegoś potrzebował to masz do mnie nie daleko. Mam tez troche gratów do 1966. Służę pomocą

1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
- Model: 1966
- Kontakt:
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
- Model: 1966
- Kontakt:
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
z tym bywa różnie, zależy komu się co podoba, czy ktoś jest purystąDamian Konieczny pisze:
Czy kolor i wnetrze robicie w tym kolorze co na tabliczce?


ja coupe 66 robiłem na silver blue a na tabliczce mam emberglo - ale to dlatego że już go takiego kupiłem oraz wnętrze było 'pod kolor' - w innym przypadku pewnie bym malował na emberglo. 65 Conv bede robił na zgodny z tabliczką czyli prairie bronze.
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Ja bede mial zgodnie z oryginałem i tabliczka.
nadwozie: Silver blue
wnętrze: Two tone blue
Robiac remont i malowanie nie zrób czestego błędu, tj malowania komory silnika na kolor nadwozia. Ma być czarna
nadwozie: Silver blue
wnętrze: Two tone blue
Robiac remont i malowanie nie zrób czestego błędu, tj malowania komory silnika na kolor nadwozia. Ma być czarna

1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
- Model: 1966
- Kontakt:
Pavulon ja no własnie miałem identyczna sytuacje jak Ty
i szczerze teraz sie troche zawachałem i nawet myslalem przez chwile o przemalowaniu polki mozna hehe
teraz jest kolorek wpadajacy w Tahoe Turquoise niestesy jest dobierany z mieszalnika a nie dokladnie kupowany Tahoe Turquoise
ale wnetrze tak samo bedzie do koloru autka
http://www.early-mustang.com/66color/67.jpg
6t07t
no jasne jasne komora bedzie czarny polmat by łatwiej ja utrzymac w czystosci niz sam mat ale spod maski w kolorze nadwozia
a co do mas? na każdym zgrzewie czy tam zakladce uzupełnialiscie to masa?
i szczerze teraz sie troche zawachałem i nawet myslalem przez chwile o przemalowaniu polki mozna hehe


teraz jest kolorek wpadajacy w Tahoe Turquoise niestesy jest dobierany z mieszalnika a nie dokladnie kupowany Tahoe Turquoise
ale wnetrze tak samo bedzie do koloru autka
http://www.early-mustang.com/66color/67.jpg

6t07t
no jasne jasne komora bedzie czarny polmat by łatwiej ja utrzymac w czystosci niz sam mat ale spod maski w kolorze nadwozia

a co do mas? na każdym zgrzewie czy tam zakladce uzupełnialiscie to masa?

-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2009-04-11, 06:54
- Model: Ford Mustang 1966
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: aquaturquise
- Kontakt:
JA SWOJE AUTKO CHCE ZACHOWAC W ORYGINALE CZYLI KOLOR TAKI JAK U DAMIANA Tahoe Turquoise Metallic Z TA RÓŻNICĄ ZE FARBE BIORE ZE STANÓW I PODOBNO BEDZIE TO IDENTYCZNY KOLOR Z ORYGINAŁEM A CO DO WNĘTRZA TO JAK KUPIŁEM BYŁO ONO CAŁE CZARNE A WEDŁUG TABLICZKI Aqua Crinkle Vinyl and Aqua Rosette Vinyl, Standard Interior, TAK WIEC PRAWDOPODOBNIE BEDZIE TU MAŁA PRZERÓBKA W PODOBIE DO ZDJECIA KTÓRE UMIECIŁ DAMIAN.