Post
autor: Mały1973 » 2009-11-07, 23:36
Zgadza się, że największą przyjemnością takim autem jest prędkość patrolowa ale tak jak pisał Alu względy bezpieczeństwa, nie każdy będzie chciał jeżdzić tylko po miejskich uliczkach, nie każdy będzie tylko do takich celów wykorzystywał auto.
Sam mam 3 biegowy automat i wiem jak to potrafi jechac, fakt może motor nie 4,6 a dużo więcej i mocy sporo więcej ale wyprzedzanie, omijanie, zmiana psa, itd to robi się problem.
A tym bardziej na naszych drogach gdzie taka jazda to codzienność.
Co do prędkości maksymalnej to jeśli masz stockowy zawias to i tak za dużo nikt nie pojedzie, ja na swoim stockowym zawiasie to max co pojechałem według wskazań licznika to 120 mph, dalej to już z duszą na ramieniu a samobójcą nie jestem.
Tak na marginesie całą frajdą jest np Mustang lub inny amcar z prawdziwym V8 np z lat 67-73 bez ograniczenia mocy co nastapiło później, gdzie oprócz pezejażdzki po mieście mozna spalić opnoki, można na każdym skrzyżowaniu lub rondzie wejśc bokiem itd a nie Mustang V8 z mocą trabanta, mowię tutaj własne zdanie i gdybym miał wypożyczyć Mustanga o mocy trabanta to bym tego nie zrobił.
A moim prywatnym zdaniem to swojego Mustanga nie dałbym nikomu poprowadzić za nic w świecie i choćby ktoś mi oferował duże $ itd to wszystko ok ale tylko ja za sterami.
- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation