
mustang w "PMN"-Turbo
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 54
- Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
- Model: 2005
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: mineral grey
mustang w "PMN"-Turbo

JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
- PMN
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: performance white/blue
Dzięki za zgranie 
Faktycznie, było bardzo na biegu, a i tak sporo wycięte.
jtng - no ja sobie twarzy też nie zazdroszczę, ale taka wyszła
Olaf - zauważyłem, że TV najbardziej to podnieca. Właśnie ten podpis. Mówiłem mnóstwo innych rzeczy, o podpisie dodatkowo. Tamto nie poszło, podpis jest
Tymczasem kupujcie tę gumkę do ścierania, a ja odbiorę wreszcie pozwolenie na broń, w sam raz się przyda


Faktycznie, było bardzo na biegu, a i tak sporo wycięte.
jtng - no ja sobie twarzy też nie zazdroszczę, ale taka wyszła

Olaf - zauważyłem, że TV najbardziej to podnieca. Właśnie ten podpis. Mówiłem mnóstwo innych rzeczy, o podpisie dodatkowo. Tamto nie poszło, podpis jest

Tymczasem kupujcie tę gumkę do ścierania, a ja odbiorę wreszcie pozwolenie na broń, w sam raz się przyda


2009r Shelby GT500 - 12.1s
2010r M3 Turbo - 10.2s
2010r M3 Turbo - 10.2s
- Dakota
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 56
- Rejestracja: 2008-11-06, 19:11
- Model: 1996
- Silnik: inny V8
- Kolor: zielony plamisty
... a mi się tam podobaPMN pisze:jtng - no ja sobie twarzy też nie zazdroszczę, ale taka wyszła

I gratuluję występu! Brawo! Ładnie się pokazałeś i nie musimy się wstydzić za Ciebie.

Jeśli chodzi o tego dziennikarza, to wyglądał jakby miał gorączkę... albo kaca. A w najgorszym wypadku nie przygotował się do wywiadu. Kompletnie nie uchwycił tego co sprawia, że Shelby jest takie wyjątkowe.
YA RLY!
- PMN
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: performance white/blue
Trening zaczęliśmy w styczniu. Biegi długodystansowe po lodowcu z wykrzykiwaniem odpowiedzi. Później, na Saharze, ćwiczyliśmy zająknięcia i błędy wymowy, tak by sprawiały jak najbardziej realistyczne wrażenie.
Po pół roku nagraliśmy pierwszy z 768 próbnych odcinków.
Efekt widoczny w TVN to suma pracy zespołu 270 pracowników, którym za chwilę z imienia i nazwiska podziękuję.
A serio - dziękuję wszystkim za miłe słowa
Szkoda, że nie poszło trochę więcej z technikaliów, ale może jeszcze będzie okazja to poprawić.
Pozdr
PMN
Po pół roku nagraliśmy pierwszy z 768 próbnych odcinków.
Efekt widoczny w TVN to suma pracy zespołu 270 pracowników, którym za chwilę z imienia i nazwiska podziękuję.
A serio - dziękuję wszystkim za miłe słowa

Pozdr

PMN
2009r Shelby GT500 - 12.1s
2010r M3 Turbo - 10.2s
2010r M3 Turbo - 10.2s
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 2008-07-09, 17:53
- Model: Cougar 99
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Silver
- Kontakt:
PMN pisze:Trening zaczęliśmy w styczniu. Biegi długodystansowe po lodowcu z wykrzykiwaniem odpowiedzi. Później, na Saharze, ćwiczyliśmy zająknięcia i błędy wymowy, tak by sprawiały jak najbardziej realistyczne wrażenie.



Mnie utkwiła najbardziej ,wypowiedz Wróbla,ze zmienia zdanie o amerykańskiej motoryzacji,no i ze z całej edycji czasówek gdyby miał wybrac jesrn byłby to SHELBY-to to wszystko na temat

[size=192][color=red][b]Zawsze ustawiaj czas wygaśnięcia postów nie wnoszących nic do tematu!!![/b][/color][/size]
- PMN
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: performance white/blue
Mario, szkoda, że nie nakręcili Wróbla po pierwszym okrążeniu, jak wysiadł z samochodu. Był mega podkręcony!
Ogólnie, nie mógł uwierzyć, że to auto tak skręca.
Mówił, że dzień wcześniej miał MB CLS 63AMG, wyszło 1.24; M5 E60 - 1.23; Vette C6 - 1.21...
Potwierdził moją opinię, że ten samochód jest b.trudny w prowadzeniu - trzeba ogarniać i wtedy wyniki będą zaskakujące.
Ktoś niedoświadczony zrobi GT500 czas słabszy niż firmowym Focusem
Serio.
Zupełnie inaczej niż np. w M5 E60 - tu trzeba umieć jeździć
hehe

Mówił, że dzień wcześniej miał MB CLS 63AMG, wyszło 1.24; M5 E60 - 1.23; Vette C6 - 1.21...
Potwierdził moją opinię, że ten samochód jest b.trudny w prowadzeniu - trzeba ogarniać i wtedy wyniki będą zaskakujące.
Ktoś niedoświadczony zrobi GT500 czas słabszy niż firmowym Focusem

Zupełnie inaczej niż np. w M5 E60 - tu trzeba umieć jeździć

2009r Shelby GT500 - 12.1s
2010r M3 Turbo - 10.2s
2010r M3 Turbo - 10.2s
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Zgadza się, szczególnie w OPT gruby próbuje ludzi ''z partyzanta'' zrobić w głąba, stąd wielu tuningowców po wycięciu kilku wypowiedzi wychodzi na idiotów, niestety.
PMN pewnie cały czas napieprzał technikaliami czy innymi fekaliami ; )) i dlatego nawet po wycięciu wygląda to naprawdę dobrze.
Ha, nawet Mustang GT jest trudny w prowadzeniu - ja to podziwiam drifterów jak skubani potrafią długo trzymać drift, bo u mnie to jest kilka metrów a potem albo 'odpuszczę' (i mnie prostuje) albo mnie obraca ; (
PMN pewnie cały czas napieprzał technikaliami czy innymi fekaliami ; )) i dlatego nawet po wycięciu wygląda to naprawdę dobrze.
Ha, nawet Mustang GT jest trudny w prowadzeniu - ja to podziwiam drifterów jak skubani potrafią długo trzymać drift, bo u mnie to jest kilka metrów a potem albo 'odpuszczę' (i mnie prostuje) albo mnie obraca ; (