[ Ogłoszenie!] Uwaga na auta amerykańskie w PL

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-04-10, 10:25

koralkarol...
Radek pisze:Mi testował PZM wczoraj całe BMW
A nie mustanga :)

[ Dodano: 2009-04-10, 10:30 ]
koralkarol pisze: no raczej w V6 tyl mu nie bedzie zawijalo od mocy ;)
Mój zamiata tyłem jak się masz :ok:


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2009-04-10, 10:34

Radek pisze:koralkarol...
Radek pisze:Mi testował PZM wczoraj całe BMW
A nie mustanga :)

[ Dodano: 2009-04-10, 10:30 ]
koralkarol pisze: no raczej w V6 tyl mu nie bedzie zawijalo od mocy ;)
Mój zamiata tyłem jak się masz :ok:
Mój tak samo, jak głupek :]



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-04-10, 10:36

Radek pisze:koralkarol...
Radek pisze:Mi testował PZM wczoraj całe BMW
A nie mustanga :)

[ Dodano: 2009-04-10, 10:30 ]
koralkarol pisze: no raczej w V6 tyl mu nie bedzie zawijalo od mocy ;)
Mój zamiata tyłem jak się masz :ok:
moim V6 tez pale gume i robie kolka jak chce, ale to tez zrobi kazda bmw 1.6 czy 1.8 , to ze zarzuca lekkim tylem nie swiadczy o mocy, tu chodzilo raczej o zawijanie(skrecanie) tylu, moc ktora powoduje ze az buda trzeszczy i sie wydaje ze zaraz caly tyl sie zawinie wokol przodu a nei jakies tam poslizgi ala bmw 1.6 ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-04-10, 10:39

koralkarol pisze:moim V6 tez pale gume i robie kolka jak chce, ale to tez zrobi kazda bmw 1.6 czy 1.8 , to ze zarzuca lekkim tylem nie swiadczy o mocy, tu chodzilo raczej o zawijanie(skrecanie) tylu, moc ktora powoduje ze az buda trzeszczy i sie wydaje ze zaraz caly tyl sie zawinie wokol przodu a nei jakies tam poslizgi ala bmw 1.6
No jak bude skręca to raczej auto po poważnej kolizji. Nie wiedziałem że poślizgi to BMW 1.6 czy 1.8 robią.


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-04-10, 10:57

nie rozumiemy sie Radek, w bezwypadkowych tez moze "trzeszczec" od mocy i nawet kontrola trakcji nie pomaga, czuc co prawda ze probuje prostowac bude az trzeszczy, ale i tak nie daje rady w GT i wcale nie znaczy to ze auto jest bite ;) Tobie chodzi moze o takie uciekanie tylu gdy sa luzy w zawieszeniu ;) no ja w swoim podokrecalem wszystkie sruby i nie ma mowy o takim "skrecaniu" tylu, w niebieskim tez buda az trzeszczala jak na suchym asfalcie mocno wciskalem i w pelni korzystalem z mocy GT ;)

no moze przesadzilem z tym 1.6 od bmw ale sam musisz przyznac ze juz silnik 2.0V6 czy 2,5V6 w bmw wymiata tylem elegancko ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2009-04-10, 10:57

Te osiagi mustagów jak na auto z lat 2000 i tak są mizerne ja maiłem Jaguarka z 94r 4.0 kopresor 320 km i 540 Nm zasówać i tak nie ma gdzie u mnie a tylk ospalanie było w okolicach 20l a za 40-50 chyba nie kupie zadnego auta tej klasy i wyglądu z 2005r prócz Mustanga :)



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-04-10, 11:01

no ale jak sam piszesz jaguar mial kompresor ;) takze jak nie masz na GT kup V6 i odkladaj 20tys.zl na kompresor ;) i raczej uwierz zaden GT nie chce isc prosto przy obrotach pow 4tys, mozna nim isc bokami nawet pow 100km/h aq nie przy 30 jak w V6 ;) a jak zalozysz supercharger do V6 efekt bedzie super, wiem bo jechalem takim V6 i idzie super od dolnych obrotow ;) nie bedziesz mial co prawda V8 ale V6 z osiagami GT :)

[ Dodano: 2009-04-10, 11:06 ]
AluStar pisze:osobiscie tez bym wolal nawet wziasc kredyt i splacac po 1000 zl/mce i kupic V8.. ( moje zdanei ) Sam widzisz ze wiekszosc z nas i tak doklada do autek nawet nowych i dokupuje rozne gadzety
zgadza sie, lepiej wziac te 20tys.kredytu i placic te 600zl raty niz kupowac V6 i to bite ..
chyba ze auto ma sie tylkoprezentowac i raczej sluzyc do spokojnej jazdy to co innego ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2009-04-10, 11:16

o ile to v8 nie bedzie bardziej bite od V6 :) to wszystko i tak jest ruletka, do szaleństw na codzien mam KTM-a , i 911 od bracika :P . moja smiga terenówką a tego Mustanga to tak dla siebie ale nie do hmm tylko do jazdy ;) a podoba mi sie środek w nim bo ma taki klimat inny, jak sprawdzić czy Poduchy były wymieniane ?? w carfaxie i auto check nie ma zadnego zapisu ze były wyszczelone tylko ,ze miał kolizje z przodu z innym pojazdem motorowym i został odholowany tytuł salvage wysłany z florydy do polski bezpośrednio



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-04-10, 11:56

Jak ja kupowałem stanga to też nie myślałem normalnie wiedziałem że ma być cabrio i v8 i kupiłem bitego a pózniej musiałem prostować trakcję (sporo to kosztowało)



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-04-10, 12:04

no w tej cenie GT musialoby byc bite ;) tzn za 50tys.zl.. jest na allegro szare GT bite w przod za 50tys.zl, ale miesiac temu koles chcial 55, teraz wymienil cieknaca chlodnice i sie podniosl na 60tys.zl, ale pewnie spokonnie Ci zejdzie na te 50 i bedziesz mial GT,bite co prawda w przod ale lepiej miec bite GT niz bite V6 ;) co zes sie tak napalil? a ma tez aluminium i skory w srodku? ten szary jest w manualu chociaz, no i licznik nie ma do 120mil tylko do 150.. bo wiesz ze V6 ma odciec ie przy 185km/h ? dlatego licznik ma do 200
nastepny taki tani Gt to ten stylizowany na Rousha, chyba w cenie mojego GT, no ale byl tak bity ze az zegary wylecialy, tutaj masz jego fotki przed naprawa http://www.astercity.net/~kuczko/copart-roush.pdf a tu temat viewtopic.php?t=490

no ale chociaz nie jest przodem uderzony.. tylko za duzo chce za niego wg mnie..
moj uwazam za bezwypadkowy, mial mala wgniotke na tylnim blotniku i porysowane drzwi,mam tez fotki sprzed malowania, ale rozumiem ze mustang pow 50tys.zl Cie nie interesuje, dlatego moim zdaniem nie napalaj sie na ta V6 bo ja wolalbym jak juz bitego to tego szarego GT , to i to wypadkowe a lepiej miec pond 300KM w manualu niz 200 w automacie-poza tym GT szybciej sprzedasz, chociaz wypadkowe to i Gt moze byc ciezk sprzedac, ten roush jest w ogloszeniach conajmniej od tamtych wakacji, no ale ewidentnie facet sciemnia ze nie byl bity i ze to 100% limitowana edycja Rousha ;) ten od szarego nawet nie probuje sciemniac, wiec wg mnie jest ok, auto co prawda nie jest w idealnym stanie, no ale za 50tys idealnego GT nie kupisz..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2009-04-10, 12:52

Ma czarną skóre i wykończenia w aluminium niby poduszki w fotelach tak pisze , i kosztuje 42 tys do oddania :znudzony:



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-04-10, 12:54

no jak tam chcesz;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2009-04-10, 13:05

zadam Wiejskie pytanie jaka jest róznica w spalaniu między v6 a v8 :oczami:



kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2009-04-10, 13:32

Zdania na ten temat są podzielone, ale generalnie palą mniej-więcej tyle samo ;).



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-04-10, 13:34

poczytaj na forum, wiele razy o tym juz pisali i wychodzi na to ze V8 pali mniej od V6, a najmniej pali shelby 5.4V8 ;) mi GT w trasie spala od 9,5do10,5l, V6 pali mi ok 11 ale LPG(sekwencja)
podobno co niektorzy schodza do 7l/100km, ja tego nie potwierdze bo nie jezdze na trasie 80km/h ;)

[ Dodano: 2009-04-10, 13:37 ]
kuczko pisze:Zdania na ten temat są podzielone, ale generalnie palą mniej-więcej tyle samo ;).
zgadza sie , spalaja podobnie, z tym ze V6 w automacie ni e kusi zeby tak wciskac po miescie, GT jak sie wciska spala 25 ;d;d a przy normalnej jezdzie ok 16do17l/100km
,podejrzewam ze V6 podobnie


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”