nie ma mozliwosci zeby odpowiedziec ktora z podwoziowych hamowni jest lepszakaes pisze:a ja mam pytanie, bo w ramach hamowni w Krk znalazłem kilka, i doczytałem się, że są "inercyjne" i "obciążeniowe". Czym się różnią i które lepsze?
(najlepsza jest hamownia wymagająca wyjęcia silnika z auta)
temat rzeka, jest sporo materialow w necie na ten temat
ALE I TAK NAJBARDZIEJ KOMPETENTNĄ OSOBĄ TU I NIE TYLKO BYŁBY TOMEK (PIRO)
BO ON PROJEKTUJE I PRODUKUJE OBA TYPY -
ale nie musi tego pisac tu na forum bo napisal juz tu:
http://power4car.pl/teoria/
KRÓTKO:
dla zwyklego sprawdzenia mocy w autach cywilnych wystarczy inercja (hamownia bezwładnościowa), mierzy niemniej dokladnie niz obciazeniowa a mniej obciąża pojazd
obciążeniowa - to bardzo zaawansowane narzędzie do strojenia auta, podstawowa roznica polega na mozliwosci zadawnia zmiennego obciazenia a wiec umozliwia niemal nieograniczone spektrum możliwości symulacji warunków przy strojeniu i lub wydłużenie czasu/dokładności pomiaru dla aut bardzo mocnych (pow 400KM)
ZA 1 OBCIAZENIOWA MOZNA KUPIC 2-6 INERCYJNYCH - przy zwyklym pojedynczym pomiarze mocy MAKSYMALNEJ W WIEKSZOSCI AUT NIE WNIESIE NIC WIĘCEJ NIŻ INERCYJNA