Światła STOPu i kierunkowskazy

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-09-23, 10:36

A gdzie go znajdę ?:>



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-09-23, 10:45

Pawellos pisze:ale dziwne jest to, że awaryjki działają normalnie a tylko kierunek miga za szybko, dla tego stawiam na SJB
to właśnie jest normalne ,jak wsadzisz wszędzie LED'y i nic nie pozmieniasz to kierunki będą szalały a awaryjne będą mrugały prawidłowo


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-09-23, 11:08

Nieee, mam pozmieniane, wszystko do wczoraj działało prawidłowo ;)

Albo spalił mi się przerwynik (nie wiem jak to się dobrze nazywa) zainstalowany przez magika, albo SJB, albo ja coś ZEPSUŁEM przerabiając z tyły na ledy.

Mam dziś oryginalne kable do lamp z tyłu, zobaczymy czy coś pomoże.
Ostatnio zmieniony 2009-09-23, 11:09 przez Pawellos, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-09-23, 12:04

Tak bardziej z tematem, to podłączyłem oryginalne kable i wszystko jest git.
Chyba spalił mi się "kaloryferek" udający normalny stop/kierunek ;) bo się nie grzeje, a ten z lewej bardzo szybko i bardzo mocno ;)



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-09-23, 13:24

No już na pewno wiem że spalił mi się kaloryferek :>
Jako że nie miałem innego pod ręką, to sobie przełorzyłem kabelki do bagażnika i podpiąłem żarówkę zwykłą :D

Teraz migami mi w bagażniku przy kierunku, ale przynajmniej z odpowiednią częstotliwością ;)

caniggia, coś gdzieś pisałeś że da się je pominąć, mam ledy z przodu i z tyłu, mogę wywalić te głupie kaloryferki w jakiś sposób?:>



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-09-23, 16:39

Tak w temacie to:
Doszedłem do tego jakie cuda wymyślił mi elekryk który to robił... ;)

Z SJB, kabelki które oryginalnie idą do kierunków na przód, puszczone są na przekaźnik, który zwiera akumulator z przednimi i tylnymi kierunkami;)

Z SJB, kabelki które oryginalnie idą do kierunków na tył, puszczone są na kaloryferek przymocowany z tyłu ;)

caniggia, twierdzisz że w 2009 sterownik działa dobrze z ledami bez oporników ?
czyli jak wywalę przekaźniki i wszystko podepnę jak oryginalne, rozdzielając tylko kierunek i stop to będę mógł się pozbyć kaloryferków i będzie git?



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-09-23, 21:59

Tak, mnie Dakota wyedukowała, że to nieładnie ... kobieca ręka jednak leczy... :papa:

A Pawellos to największy przeklinacz i do tego kapuś na Forum!!! :rotfl:

Zaraz sam mu wlepię ostrzeżenie !!!



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-09-24, 11:18

Pawellos, to w Twojej sprawie dzwonili dziś do mnie z warsztatu?


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-09-24, 11:19

nieee, na pewno nie, ja dałem sobie radę sam ;)



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-09-24, 16:37

Nie no, jak nie Pawellos to jest jeszcze jeden taki ancymonek na forum czyli JA !! ; ))

No ja byłem w Żółwinie! Mechanik jest b. dobry (szkoda że tak ku....wsko daleko ; ( ale niestety nie dało się znależć przyczyny problemu - płytka cała jest jak nówka, moze soft padł/no cholera wie...



Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-09-24, 18:20

Olaf pisze:Nie no, jak nie Pawellos to jest jeszcze jeden taki ancymonek na forum czyli JA !! ; ))

No ja byłem w Żółwinie! Mechanik jest b. dobry (szkoda że tak ku....wsko daleko ; ( ale niestety nie dało się znależć przyczyny problemu - płytka cała jest jak nówka, moze soft padł/no cholera wie...
A co Ci się stało?
Bo chyba nie powiesz mi że od czasu jak się ostatnio widzieliśmy jeszcze tych świateł nie zrobiłeś... :>



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-09-24, 22:55

No nie zrobił. :D

Olaf, zanim zamówisz część o której pisaliśmy...
w przypadku Twojego modułu pod kątem techniczym wszystko jest OK. Problem lezy najprawdopodobniej po stronie softu. Nie wiem jak to możliwe, ale coś się Tobie rozjechało i najlepiej by było, jak byś dał swój moduł do przeprogramowania (chociaż wątpię, żeby Ci to w Ford Polska zrobili. :kwasny:

Pawellos pisze:
Hans pisze:pS. głupi Urząd Celny!
KAES! JA SIĘ PYTAM GDZIE JEST SPRAWIEDLIWOŚĆ MIAŁO BYĆ BEZ WYJĄTKÓW! :>
Ty złym człowiekiem jesteś. :rotfl: :rotfl: :rotfl:


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
6pol
Młodszy Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 2008-11-24, 15:03
Model: Mustang GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver

Post autor: 6pol » 2010-03-01, 14:25

Zauważyłem w sobotę, że nie gasnął mi światła stopu bez znaczenia czy na włączonym zapłonie czy bez jedynie da się je wyłączyć odkręcając klemę od akumulatora. Odpiąłem dzisiaj wtyczki od czujników przy pedale hamulca nic to nie pomogło odłączałem również wtyczkę od SJB i bez rezultatu. Zauważyłem jeszcze, że w momencie jak pojawił się problem ze stopami to przednie lewe światło mijana raz się paliło a raz nie. Czyżby usmażone SJB? co mogę jeszcze sprawdzić? Jaki jest koszt SJB gdyby się okazało, że trzeba wymienić? Elektryk mówił, że daje mi gwarancje na światła zobaczymy jak będzie teraz mówił. :/



Awatar użytkownika
6pol
Młodszy Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 2008-11-24, 15:03
Model: Mustang GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver

Post autor: 6pol » 2010-03-01, 17:14

Jeszcze jedno pytanie czy gdyby odłączyć środkowe światło stopu i po jednej żarówce z tylnych lamp tak żeby zostało tylko po jednej żarówce w lampie odpowiadającej za stop to czy wtedy SJB będzie wytrzymywało obciążenie?



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-03-01, 18:48

6pol pisze:Jeszcze jedno pytanie czy gdyby odłączyć środkowe światło stopu i po jednej żarówce z tylnych lamp tak żeby zostało tylko po jednej żarówce w lampie odpowiadającej za stop to czy wtedy SJB będzie wytrzymywało obciążenie?
Wątpie i raczej bym nie ryzykował bezpośredniego podłaczenia. Chyba że na LEDach.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”