Mustang z allegro/ebay

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-09-20, 16:08

Ten czarny jest ok,szkoda że na szmacie :/ Kolega z forum Paytoplay ma ładnego Mustanga z gazem do sprzedania,jest z Warszawy.Zapytaj go co i jak.
80% Mustangów nie jest przystosowane do naszego ruchu ;) Cóż w takim kraju żyjemy że można praktycznie wszystko załatwić :) Co do gazu ja nie mam, ale nie jestem przeciwny,mam to w dupie czy ktoś ma gaz czy nie,liczy sie dla mnie zamiłowanie do marki i do modelu.Masz fajny wątek o LPG na forum w innym dziale.



SirGutek
Posty: 3
Rejestracja: 2010-09-20, 00:04
Model: juz niedlugo

Post autor: SirGutek » 2010-09-20, 20:19

Przeczytałem kilka wątków o LPG w mustangu ... no i dochodzę do wniosku, że jak już montować gaz, to instalacja musi być naprawdę dobra i zamontowana przez kompetentny warsztat. Panowie z Łodzi (nagaz.pl) Krzyknęli ok 5 tyś za sekwencje w V6 4.0. To chyba lepiej dołożyć kilka tysięcy i kupić jakieś auto do jazdy na codzień, a mustangiem od czasu do czasu.
Dzwoniłem też do właściciela srebrnego mustanga - zamontował gaz 2 lata temu, niby z instalacją nie ma żadnych problemów, jest regularnie serwisowana (co 10tys km). Auto super sprawne, na benzynie i na gazie jeździ tak samo, stang bez wkładu finansowego. W ogłoszeniu napisane, ze bezwypadkowy, a Pan przyznał się ze błotnik był malowany.... no ale auto jest PROSTE :) Ma przejechane 80 tyś MIL, a nie km.......... Już sam nie wiem czy warto jechać ponad 200km żeby się rozczarować, miejmy nadzieje, że jest skłonny do negocjacji ceny :D



pete_mitchell
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2010-05-19, 06:53
Model: GT 2007
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny

Post autor: pete_mitchell » 2010-09-21, 23:57

Bolek, dlaczego twierdzisz, że skrzynia manualna to największy minus tego auta?



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-09-22, 10:47

pete_mitchell pisze:Bolek, dlaczego twierdzisz, że skrzynia manualna to największy minus tego auta?
heh,no ba ja żem jest zwolennik automatica ,no :hyhy:



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-09-28, 19:53

SirGutek pisze: W ogłoszeniu napisane, ze bezwypadkowy, a Pan przyznał się ze błotnik był malowany....
malowany element nie zawsze oznacza wypadek, czasami moze to byc otarcie parkingowe, jakas wgniotka czy przetarcie jak w tym http://picasaweb.google.com/firebirdser ... 8893966466
jak ma zdjecia sprzed malowanai i cala historie auta (np z PZU) to warto sie zastanowic, paytoplay ma bodajze klape zarysowana bo parkuje w centrum, pewnie nie maluje zeby potem ktos mu nie zarzucil ze pol auta nie bylo skoro tyl malowany..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-09-28, 22:14

Dzis mialem ciekawa rozmowe z kupcem.
Zadzwonil do mnie przemily gosc i zapytal o zawieszenie od mojego konika.
Mowie ze mam i co by chcial - WSZYSTKO :wstyd: ZBARANIALEM.
Opowiedzial mi swoja Historie zakupu autka ktore bylo przyszykowane na aukcje w USA. Okazalo sie ze do wymiany ma nawet sanki spod silnika - a mial byc tylko przerysowany - Wiec Reguła -
Fotki fotkami ( tez wazne ) ale Carfax musi Byc jezeli bezwypadkowy badz rysniety .

Tyle to kolizja - nie wypadek !


A tu tez kolizja ale troche inna oceniona przez Averelle Daltona :
Obrazek
https://www.iaai.com/Vehicles/VehicleDe ... wNumber=0#



Awatar użytkownika
bart.knop
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 2010-07-03, 23:33
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Windveil Blue

Post autor: bart.knop » 2010-09-29, 07:57

czesc,

to ja dzwonilem :)

auto bylo po wypadku ale title byl przywrocony, podluznice cale, chlodnica ok, no normalnie tylko lampy spadly, zderzak zlamany po stronie kierowcy, blotnik pogiety i poduszka kierowcy wystrzelona ( pasazera i w fotelach - ok), auto jezdzi, pali i bylo sprawdzone w carfaxie no wlasnie...........

przyplynelo do polski no i mechanik patrzy na zawias a tam grzane i prostowane palnikiem aby stalo w miare rowno i zeby zdjecia dobrze wyszly - dramat

gdybym wiedzial to wczesniej to bym sie w inne graty nie zaopatrzyl bo juz okolo 5000$ na czesci wydalem, zona patrzy na mnie spod byka, budzet napiety do maximum a tu jeszcze XXXXpln za zawieszenie?!?!? narazie szukam w stanach przez znajomych - jak nic nie znajde to bede rozmawial z druga polowa aby znowu budzet przekroczyc! :przestraszony:

pozdrawiam i zycze powodzenia w zakupach
bartek



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-09-29, 11:22

bart.knop pisze: auto bylo po wypadku ale title byl przywrocony, podluznice cale, chlodnica ok, no normalnie tylko lampy spadly, zderzak zlamany po stronie kierowcy, blotnik pogiety i poduszka kierowcy wystrzelona
to niezle sie nadziales.. ale i tak Ci sie dziwie ze zdecydowales sie na auto z wystrzelonym airbagiem, ja sie boje kupic przetartego jak ten bialy na zdjeciu zeby nie bylo ze mam owinietego o slup, no ale moze tylko mnie sie tak zlosliwi czepiaja ,a Ciebie nie beda.. bo to co dla innego jest wypadkiem dla innego jest kolizja a dla jeszcze innego przetarciem ;)
AluStar pisze: A tu tez kolizja ale troche inna oceniona przez Averelle Daltona :
Obrazek
https://www.iaai.com/Vehicles/VehicleDe ... wNumber=0#
widzialem ta aukcje, bo szukalem caly czas 5.0V8 ( nie tylko gadalem o nim jak mi zarzucaliscie) neistety chyba nowa V6 wczesniej wyszla niz 5.0 bo wiecej ich w ofertach,a ten 5.0 mimo ze pewnie daloby sie zrobic i nie jest tragicznie rozwalony, to jak dla mnei juz za bardzo i zrezygnowalem z niego odrazu jak tylko zobaczylem uszkodzenia..

kupilem nowa V6 2011, oczywiście uszkodzona,ale wg mnie nie jest to zaden zlom tylko auto nadajce sie do naprawy, jedyny problem ze to tylni blotnik jest do klepania ,bo raczej ciezko byloby go wymienic..
2x wygralem ta licytacje,tylko raz nei zgodzili mi sie go oddac (za 14,5tys$ :) :D) wiec licytowalem go nastepnym razem o ponad tysiac wiecej,moze przep[lacilem ale mam w koncu to co chcialem- i mozecie sie smiac ze zrobiony z przystanku,zdjecie zameiszczam ponizej,airbagi ma ok, wgniotka wg mnei nie jest tragiczna..
najgorsze ze tak mnei te aukcje wciagnely ze "przypadkeim" kupilem dwa V6 2011,bo dlugo mi nei dawali odpowiedzi czy oddadza mi tego bordowego za wylicytowana kwote i zaczalem licytowac szarego,ktory mial pekniety zderzak(do uratowania) i blotnik przedni do wymiany,no i zagiety naroxznik maski,ale to jak przyjdzie zdecyduje czy prostowac czy zamowic nowa maske(a moze body kit od s281)
i teraz mam dylemat ktory sobie zostawic bo szary jest calkiem nowka bo ma 300mil najechane a bordowy prawie 5tys,mil.. licytowalem tez bialego ale znow ktos przesadzil z cena i dal ponad 17tys$, chociaz w sumie wart byl, ja licytowalem do 16
mysle ze nie rozczaruja mnie te auta, bo nie sa po duzych dzwonach tylko po malych stluczkach, w szarym sciagali zderzak czy wzmocnienia sa pod nim cale no i sa nienaruszone :)
Załączniki
mustang V6 2011.jpg


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-09-29, 11:49

mrjackson pisze:
koral pisze:mysle ze nie rozczaruja mnie te auta,
Koral to będziesz dwa ściągał do PL, czy możesz odstąpić od zakupu jednego?

A tak poza tym to gratulacje zakupu :)
dzieki :) zaplacilem juz za dwa (30tys$ plus jakis chory podatek od szarego :kwasny: ), no ale w sumie szary jest na wypasie i w salonie za niego dalbym tez ok 30tys$, a tak to mam 2 w cenie 1 :)
za bordowego moze trroche przeplacilem,ale po 2przegranych licytacjach (2biale V6) zdecydowalem sie zaplacic nawet o 1500$ wiecej ,bo stwierdzilem ze te 4,5tys.zl to nie tak wiele i nei robi to az tak duzej roznicy przy nowym aucie..

oczywiscie oba sa w automacie ,bo jak inaczej :P a ze pala malo to jednym bedzie jezdzila Ania a drugim ja do pracy;) no ale oczywiscie jednego bede chcial sprzedac, mysle szarego sobei zostawic, zamoic body od s281,no ale jeszcze do konca nie postanowilem, w koncu jak ktos bedzie wolal szarego to zostawie sobie bordowego;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2447
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-09-29, 12:36

to jak v6 to i kompresor pewnie będziesz zakładał



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-09-29, 12:53

To zdjęcie mnie przekonało, żeby nie kupowac cabrio....
https://www.iaai.com/Vehicles/VehicleDe ... ginDetails

: (



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-09-29, 13:00

Koral,

nieźle poleciałeś!! : ) Fajny, czerwony kolor super!!

Jak myślisz ile Cię wyniesie łączny koszt naprawy jego żeby był jak 'igła' ?



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-09-29, 13:10

RAFAŁ pisze:to jak v6 to i kompresor pewnie będziesz zakładał
rozczaruje Cie Rafal, z mysla o mocy i wyscigach kupilbym 5.0V8 i do niego zalozyl kompresor,niestety nic sie nie trafilo,a nie jestem niestety takim fachowcem zeby z przystanku zrobic mustanga :D dlatego nie kupilem ww bordowego 5.0, mimo ze da sie go naprawic ,naprawiaja duzo gorsze..
Olaf pisze:Koral,

nieźle poleciałeś!! : ) Fajny, czerwony kolor super!!

Jak myślisz ile Cię wyniesie łączny koszt naprawy jego żeby był jak 'igła' ?
jesli chodzi o bordowego to cena naprawy nie bedzie duza, bo tylko wykepac i pomalwoac tylni błotnik, rozmawialem tez z alskim o naklejeniu bialych pasów bo bardzo misie spodobal efekt na jego GT, na zywo jak go w Poznaniu zobaczylem to az dumny bylem ze go przez chwile mialem ,tak mi sie podobal :)

jesli chodzi o szarego to zalozylem tu watek viewtopic.php?t=2425, w sumei body kit od saleena kosztuje 1600$ i nei ma tragedi a dalem za niego 1000$ mneij niz bordowego wiec moge zaszalec ;) tylko ze ponad 1500$ jakiegos podatku mi naliczyli od niego,bodajze ostatni stan w ktorym taki podatek naliczaja :kwasny:

takze koszty naprawy nei beda tragiczne, jesli nawet kupie body kit od saleena to tylni neinaruszony zderzak sprzedam,a przedni w sumie tez da sie uratowac i moz ektos go kupi ;)

bardziej obawiam sie kosztow celnych,no ale mam nadzieje ze zamkne sie w 150tys.zl za oba mustangi lacznei z zakupem.. liczylem ze wyjda mnei na gotowo z naprawa po ok 80tys.zl(szary moze wiecej), a to sa zupelnie nowe mustangi ,model 2011 :)
Ostatnio zmieniony 2010-09-29, 13:11 przez Koral, łącznie zmieniany 1 raz.


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-09-29, 13:11

Koral
gratuluje zakupu.... :) sam zaczynam sie zastanawiac czy juz nie rozgladac sie za nowym konikiem..jestem ciekaw ile na gotowca wyniesie Twoj ... :) poczekam na dalsze relacjie z naprawy itp..



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-09-29, 13:16

ja dojezdze swoim nastepny sezon i mysle ze 5.0 gt wiekszy bedzie wybor,choc jak juz bedziesz mial na miejscu i po calych zabiegach autko chetnie sie spotkam i zobacze jak lata ;) Twoje nowe cacko :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”