Sklep Shelby
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2451
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Cześć MIRMAL
Czy masz możliwość sciągnąć mi taki zestaw
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/94-95-MU ... QQtcZphoto
i czy u ciebie w zakładzie można by było go założyć?
Czy masz możliwość sciągnąć mi taki zestaw
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/94-95-MU ... QQtcZphoto
i czy u ciebie w zakładzie można by było go założyć?
- celibad
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
Mirmal , ale jesteś rozchwytywany
[ Dodano: 2009-04-27, 07:25 ]
spójrzcie tylko co udało mi się wczoraj kupić na aukcji http://www.allegro.pl/show_item.php?ite ... 70#gallery

[ Dodano: 2009-04-27, 07:25 ]
spójrzcie tylko co udało mi się wczoraj kupić na aukcji http://www.allegro.pl/show_item.php?ite ... 70#gallery
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
ja mam standart maske i nawet przy 250 nie ma zadnych drgan, moze masz cos z zamkiem?? byl robiony przod czy masz oryginal?Kuba pisze:Mirmal, takie szybkie pytanie - jak zachowuje się Twoja maska powyżej 160 km/h? Jakies drgania? Bo o standardzie to chyba mówić nie muszę - mało co nie wyrwie z zawiasów.
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2451
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Kuba
podreguluj maskę gumkami ,to takie odbojniki mijwięcej rormieszczone na przedniej desce po bokach .tylko jeżeli przy zamknięciu maski bedzie wystawała wyżej niż błotniki to wkręć spowrotem i podciąg zamek na dół i z powrotem regulacja gumek.
a nówka nie smigane to coś nie tak ktoś cię wkręca przecież z salonu go nie wziołes.
podreguluj maskę gumkami ,to takie odbojniki mijwięcej rormieszczone na przedniej desce po bokach .tylko jeżeli przy zamknięciu maski bedzie wystawała wyżej niż błotniki to wkręć spowrotem i podciąg zamek na dół i z powrotem regulacja gumek.
a nówka nie smigane to coś nie tak ktoś cię wkręca przecież z salonu go nie wziołes.
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
Mogłeś nie zauważyć bo drży na 100 % już przy 160 km/h - ten typ tak ma ,maska z AL jest mniej sztywna i zdaje się wzmocnienia pod maską też są z AL . Lżejsza jest to fakt ale sztywność kiepskakoralkarol pisze:ja mam standart maske i nawet przy 250 nie ma zadnych drgan, moze masz cos z zamkiem?? byl robiony przod czy masz oryginal?

Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
No, to maskę już maszcelibad pisze: spójrzcie tylko co udało mi się wczoraj kupić na aukcji...

A co z Challengerem?
http://www.showyourauto.com/mrnorm/super-challenger.php
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
mozesz napisac co zawiera taki kompletny body kit od GT500 za 2400$ ? albo podaj mi link, bo ja widze tylko takie po 3900$;/MIRMAL pisze:kupiłem body kit do GT500-cały przód i tył.W zestawie jest wszystko do przeróbki.Kosztuje 2400 .
Ty pewnie kupowales jak $ stal po 2zl, ja jakbym sie decydowal to troche drozej by mnie to wyszlo ,wiec nire mam zamiaru wydac 3900$ ale juz te 2400$ jest do przyjecia

oczywiscie do tego kompresor, zawieszenie i hamulce, ale nie wiem czy wszystko za jednym razem(na razie tak tylko planuje)