
Kraksa
- cornholio01
- Forumowicz
- Posty: 349
- Rejestracja: 2012-10-02, 15:37
- Model: 1995`+inny v8
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
- good_rafael
- Forumowicz
- Posty: 155
- Rejestracja: 2011-07-19, 13:38
- Model: S197 Convertible
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Czarny
Re: Kraksa
Współczuję... Powodzenia w poszukiwaniu nowego! PS ja na zmianę jeżdżę stangiem i seicento 

-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: Kraksa
Ja będę miał niedługo stanga z 2004 z czystym carfaxem i dobrą skrzynią za 33k. Koleżanki auto dostanę bo wyjeżdża na doktorat i zostawia auto a klienta nie znalazła. Bez gazu 4.0 6 garów . Szara skóra. coś koło 117k km. Nigdy nie miał kraksy bo dziewczyna śmiga nim ale spokojnie. Będę nim śmiga przez 3-5 tygodni bo moje auto zostaje dłużej w HPG niż myślałem a drugi wóz idzie do blacharza bo baba we mnie w zderzak przydzwoniła 2mm dalej i poduszki by wystrzeliły:) ale jest ok i taurus wraca na drogi
302 HOooooo
Re: Kraksa
W 2004 były 4.0? a nie 3.9?Alexander25 pisze:Ja będę miał niedługo stanga z 2004 z czystym carfaxem i dobrą skrzynią za 33k. Koleżanki auto dostanę bo wyjeżdża na doktorat i zostawia auto a klienta nie znalazła. Bez gazu 4.0 6 garów . Szara skóra. coś koło 117k km. Nigdy nie miał kraksy bo dziewczyna śmiga nim ale spokojnie. Będę nim śmiga przez 3-5 tygodni bo moje auto zostaje dłużej w HPG niż myślałem a drugi wóz idzie do blacharza bo baba we mnie w zderzak przydzwoniła 2mm dalej i poduszki by wystrzeliły:) ale jest ok i taurus wraca na drogi
- yoltz
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 2012-10-08, 10:04
- Model: IV 2004
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: żywe srebro...
- Kontakt:
Re: Kraksa
4.0 to musiał być już w budzie V generacji, bo zauważyłem że w tym roku wychodziły obie generacje i IV i V 
