

można też tym dość dokładnie pomierzyć czasy auta do 100 czy 1/4 mili,
niestety koleś w trójmieście co miał ten sprzęt sprzedał go i pozostały już tylko nudne pomiary na rolkach

hmmm masę auta liczy się z kierowcą to wiem a jak z paliwem i innymi płynami ? W S197 GT masa podobno wynosi 1580 kg ,to masa brutto z płynami czyli między innymi ful bakiem czy nie ? Do w/w parametrów powinno się dołożyć się współczynnik oporu ........... wie ktoś gdzie znaleźć takie parametry?michal@ pisze:siada do samochodu z laptopem wpisuje dokładną masę pojazdu,temp.,ciśnienie,oraz przełożenie główne auta
alfatech pisze:hmmm masę auta liczy się z kierowcą to wiem a jak z paliwem i innymi płynami ? W S197 GT masa podobno wynosi 1580 kg ,to masa brutto z płynami czyli między innymi ful bakiem czy nie ? Do w/w parametrów powinno się dołożyć się współczynnik oporu ........... wie ktoś gdzie znaleźć takie parametry?michal@ pisze:siada do samochodu z laptopem wpisuje dokładną masę pojazdu,temp.,ciśnienie,oraz przełożenie główne auta
tak musi być ale raczej zależne jest to o temperatury podawanego powietrza a nie od temperatury/dogrzania silnika.AluStar pisze:Czy u was tez tak wychodzi .
wypasiony wynikRedHornet pisze:Mały kroczek w kierunku 400KM na wolnossącym silniku
Aktualnie 364KM i 471 NM
pewnie że da rade i to bez zadnego doładowaniachmielu pisze:No wynik robi wrażenie. Niestety w SN95 więcej niż 350 km bez doładowania się nie wydoła
zgadzam się z tobą że strojenie komputera w SN95 to kiepski temat.....ale tylko u nas w kraju bo w USA nie stanowi to problemu.Też kiedyś myślałem poważnie o zamontowaniu jakiejś sprężarki do mojego mustanga,po zbadaniu tematu zrezygnowałem,uwierz mi prędzej wyrzucisz to na śmietnik niż padnie Ci motor. W Polsce wystrojenie takiego samochodu z doładowaniem graniczy z cudem!!!chmielu pisze:Wszystko dobrze ale strojenie komputera w 5.0 HO to jest mała porażka a nie wyciągniesz więcej z motoru bez poprawienia parametrów kompa. Najprościej jest po prostu zainwestować w turbinę(kompresor) i po sprawie.A jak się silniczek rozleci po 10-20 tys. km co jest nieuniknione to wtedy można się pokusić o większe mody.A tak na marginesie to jak jest z kulturą pracy przy wtryskach 30 lbs?Da się to wyregulować by nie trzęchło?