pytanie o wersje GT

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: pytanie o wersje GT

Post autor: XerofaN » 2011-11-21, 14:37

to GT ma stockowo szpere zalozona?



Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: pytanie o wersje GT

Post autor: Tom.Tom » 2011-11-22, 23:03

no dobra, widzę że moc wątku się wyczerpała, to przenoszę się z konkretnymi pytaniami do działu Kupię. Jeszcze raz wszystkim dziękuję.

Pzdr,
Tomasz


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

Radexpl
Posty: 2
Rejestracja: 2012-03-02, 11:48
Model: Celica VII

Post autor: Radexpl » 2012-03-12, 12:48

Witam! ja mam takie pytanie. Jakie są realne osiągi mustanga v6? Czy ktoś zna przyśpieszenie? Przymiarki robie do zakupu tego auta. Nie chce się specjalnie ścigać ale nie chce zmienic na wolniejszy (obecnie celica 7 1.8 z 143km przyspieszenie ok. 8,6). Kwestie spalania wchodza u mnie w gre wiec nie chcialbym sie ladowac w v8 bo pali znacznie wiecej. Wiec prosze o pomoc!



Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: pytanie o wersje GT

Post autor: Tom.Tom » 2012-03-12, 16:08

@Radexpl - wiem o czym mówisz - miałem podobne obawy jeżdżąc Vectrą 2.0 136KM. One się nasiliły jak wsiadłem do jakieś V6 w pobliskim autohandlu - straszny muł. Ostatecznie kupiłem V6 z modyfikacjami (dolot, wydech, stojenie). Mam teraz oba i powiem tak - Mustang jest większy i potężniejszy niż Vectra i nie czuć w nim tak prędkości, natomiast przyspieszenia do 100 jest na pewno szybsze niż 8sek i wciska w fotel mocniej. Ja mam automata i mi troszkę brakuje mocy na samym dole (przy starcie) w porównaniu z manualną Vectrą - chwilę potem już wciska w fotel ;) Vectra przy ostrym starcie z 1-dynki piszczy a i po przerzuceniu na 2-jkę na wysokich obrotach też sobie piśnie. W V6, żeby ruszyć z piskiem trzeba przyhamować go na starcie podnieść obroty i puścić hamulec - bez tego nie zerwie przyczepności na suchej ulicy.

Ogólnie jednak, pomimo, że to nie jest GT, wrażenia są bardzo fajne. Czasami nawet jest bezpieczniej - ostatnio jak było lekko mokro, depnąłem gaz, skrzynia zredukowała i dupa zaczęła iść bokiem... Przy 100 konikach więcej nie problem, żeby cie obróciło na prostej jezdni...

najlepiej jak zlokalizujesz kogoś ze Stangiem w okolicy i poprosisz o testowa jazdę - wszystkie wrażenia są w końcu subiektywne. Powodzenia w wyborze.


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re:

Post autor: Alexander25 » 2012-03-12, 17:31

Radexpl pisze:Witam! ja mam takie pytanie. Jakie są realne osiągi mustanga v6? Czy ktoś zna przyśpieszenie? Przymiarki robie do zakupu tego auta. Nie chce się specjalnie ścigać ale nie chce zmienic na wolniejszy (obecnie celica 7 1.8 z 143km przyspieszenie ok. 8,6). Kwestie spalania wchodza u mnie w gre wiec nie chcialbym sie ladowac w v8 bo pali znacznie wiecej. Wiec prosze o pomoc!
To wszystko zalezy jaki rok/gn mustanga czy seryjny czy nie i co bylo robione. Podaj dokladnie o co Ci chodzi bo tak mozna gdybac. Celica 7 1.8 to ostatnia gen? Jak tak to 1999-2004 powinno byc ok 1994-1998 tylko manual i moze byc troszke slabiej lub porownywalnie wszystko zalezy od stanu silnika i ukladu napedowego. Spalanie tak czy inaczej bedziesz mial wieksze:) celica to troszke lzejsze autko chybajak jezdzilem pare razy to sie wydawalo tak 30% lzejsze. jak celuszesz w 2005+ to w manualu bedziesz mile zaskoczony.


302 HOooooo

XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: pytanie o wersje GT

Post autor: XerofaN » 2012-03-13, 10:26

nie no co wy piszecie? to juz zaraz beda pytania w stylu: Mam golfa 1.9 tdi czy mustang bedzie szybszy?
z tego co pamietam to w serii 2005+ V6 ma 7sec a GT 5.5sec. no i z tym spalaniem tez nie ma tak duzej roznicy. V6 malo nie pali a V8 poprostu troche wiecej :D



Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: pytanie o wersje GT

Post autor: Tom.Tom » 2012-03-13, 14:28

Mi nie udaje się zejść w V6 poniżej 20,5 litra ;) Ale pewnie dlatego że jeżdżę na krótkich odcinkach tylko po mieście i raczej nie czekam aż mnie wiatr rozpędzi, albo będzie z górki... ;)


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: pytanie o wersje GT

Post autor: XerofaN » 2012-03-13, 16:30

manual wiec trzeba raczej uwazac przy ruszaniu na morkym/sliskim zeby wlasnie opony nie buksowaly :) niby jest kontrola trakcji ale troche z opoznienim to dziala jednak.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Re: pytanie o wersje GT

Post autor: pudel » 2012-03-13, 17:00

tom.tom pisze:Mi nie udaje się zejść w V6 poniżej 20,5 litra ;) Ale pewnie dlatego że jeżdżę na krótkich odcinkach tylko po mieście i raczej nie czekam aż mnie wiatr rozpędzi, albo będzie z górki... ;)
Ja w V8 nie potrafie wejsc powyzej 14 l na 100!!!


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: pytanie o wersje GT

Post autor: Alexander25 » 2012-03-13, 18:16

Mi 2005+ palil max 18 a gt 1995 pali 13 5.0 manual drugi gt po tjuningu 26
Co do golfa tdi to tylko Chuck mustangiem moze miec nizsze spalanie:) to tak nawiazujac do artykulu o jego urodzinach :P


302 HOooooo

Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: pytanie o wersje GT

Post autor: Tom.Tom » 2012-03-14, 21:48

pudel pisze:Ja w V8 nie potrafie wejsc powyzej 14 l na 100!!!
Pudel - chyba 14 galonów! :zdziwko: ...no chyba że śmigasz po autostradach - ja na trasie miałem 11l ale po mieście w korkach, na stale wyłączonym O/D, deptając do podłogi a nie jeżdżąc prawym pasem jak dziadzio - poniżej 20,5 ni chu chu :chytry:


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Re: pytanie o wersje GT

Post autor: pudel » 2012-03-14, 21:54

tom.tom pisze:
pudel pisze:Ja w V8 nie potrafie wejsc powyzej 14 l na 100!!!
Pudel - chyba 14 galonów! :zdziwko: ...no chyba że śmigasz po autostradach - ja na trasie miałem 11l ale po mieście w korkach, na stale wyłączonym O/D, deptając do podłogi a nie jeżdżąc prawym pasem jak dziadzio - poniżej 20,5 ni chu chu :chytry:
na autostradzie pali mi ok 11 dzień w dzień do pracy ponad 25 km w jedną stronę teraz po mieście jest ok 14 litrów nic więcej!!!


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: pytanie o wersje GT

Post autor: Tom.Tom » 2012-03-14, 23:00

pudel pisze:na autostradzie pali mi ok 11 dzień w dzień do pracy ponad 25 km w jedną stronę teraz po mieście jest ok 14 litrów nic więcej!!!
no to na pewno jest tak, że masz miasto na stoku górki a tą autostradą z pracy wracasz na górę tej górki i na luziku staczasz się do domku w dolinie :rotfl:


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

Radexpl
Posty: 2
Rejestracja: 2012-03-02, 11:48
Model: Celica VII

Re: Re:

Post autor: Radexpl » 2012-03-19, 12:17

no właśnie celuje w 2005+
czyli manual v6 lepsze przyspieszenie? No właśnie moje obawy się pojawiły gdy wsiadłem do 4.0 v6 znajomego. ale on ma jakas szemrana instalacje lpg i cos w ogole tam nakombinowane (oczywiscie nie chcialem go urazic wiec powiedziałem że samochod cacko) ale prawda jest taka że był totalnym "mułem" i celina zostawiła go na światłach daleko w tyle....więc spokojnie moge w 2005+ v6 iść?



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: pytanie o wersje GT

Post autor: Alexander25 » 2012-03-19, 12:32

V6 z manualem bedzie szybsze. Ja mialem V8ki wiec one sa bez porownania nawet v8 z 1995 czy vox z v8 sa lepsze niz celica wiec jak chcesz sie zbierac na swiatlach to kup sobie v8 w manualu . Ogolnie chyba lpg sluzy do obnizenia kosztow eksploatacji a nie scigania sie na 1/4 mili wiec to chyba noralne ze na lpg moze byc roznica w osiagach. Co sie tyczy V6 to v6 w automacie w benzynie jest szybsze od seryjnej celica jesli jezdzi nabenzynie na lpg nie wiem bo nie uzywam tego dobrodziejstwa. Wiem tylko ze moj taurus SHO zrobil juz 6 czy 7 tjuningowanych toyota celica z turbo czy nie wiec to chyba nie jest jakies mega osiagniecie a mam zwykly mulasty automat polaczony z silnikiem yamaha:)


302 HOooooo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”