pytanie o wersje GT
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: pytanie o wersje GT
no dobra, widzę że moc wątku się wyczerpała, to przenoszę się z konkretnymi pytaniami do działu Kupię. Jeszcze raz wszystkim dziękuję.
Pzdr,
Tomasz
Pzdr,
Tomasz

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
Witam! ja mam takie pytanie. Jakie są realne osiągi mustanga v6? Czy ktoś zna przyśpieszenie? Przymiarki robie do zakupu tego auta. Nie chce się specjalnie ścigać ale nie chce zmienic na wolniejszy (obecnie celica 7 1.8 z 143km przyspieszenie ok. 8,6). Kwestie spalania wchodza u mnie w gre wiec nie chcialbym sie ladowac w v8 bo pali znacznie wiecej. Wiec prosze o pomoc!
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: pytanie o wersje GT
@Radexpl - wiem o czym mówisz - miałem podobne obawy jeżdżąc Vectrą 2.0 136KM. One się nasiliły jak wsiadłem do jakieś V6 w pobliskim autohandlu - straszny muł. Ostatecznie kupiłem V6 z modyfikacjami (dolot, wydech, stojenie). Mam teraz oba i powiem tak - Mustang jest większy i potężniejszy niż Vectra i nie czuć w nim tak prędkości, natomiast przyspieszenia do 100 jest na pewno szybsze niż 8sek i wciska w fotel mocniej. Ja mam automata i mi troszkę brakuje mocy na samym dole (przy starcie) w porównaniu z manualną Vectrą - chwilę potem już wciska w fotel
Vectra przy ostrym starcie z 1-dynki piszczy a i po przerzuceniu na 2-jkę na wysokich obrotach też sobie piśnie. W V6, żeby ruszyć z piskiem trzeba przyhamować go na starcie podnieść obroty i puścić hamulec - bez tego nie zerwie przyczepności na suchej ulicy.
Ogólnie jednak, pomimo, że to nie jest GT, wrażenia są bardzo fajne. Czasami nawet jest bezpieczniej - ostatnio jak było lekko mokro, depnąłem gaz, skrzynia zredukowała i dupa zaczęła iść bokiem... Przy 100 konikach więcej nie problem, żeby cie obróciło na prostej jezdni...
najlepiej jak zlokalizujesz kogoś ze Stangiem w okolicy i poprosisz o testowa jazdę - wszystkie wrażenia są w końcu subiektywne. Powodzenia w wyborze.

Ogólnie jednak, pomimo, że to nie jest GT, wrażenia są bardzo fajne. Czasami nawet jest bezpieczniej - ostatnio jak było lekko mokro, depnąłem gaz, skrzynia zredukowała i dupa zaczęła iść bokiem... Przy 100 konikach więcej nie problem, żeby cie obróciło na prostej jezdni...
najlepiej jak zlokalizujesz kogoś ze Stangiem w okolicy i poprosisz o testowa jazdę - wszystkie wrażenia są w końcu subiektywne. Powodzenia w wyborze.

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re:
To wszystko zalezy jaki rok/gn mustanga czy seryjny czy nie i co bylo robione. Podaj dokladnie o co Ci chodzi bo tak mozna gdybac. Celica 7 1.8 to ostatnia gen? Jak tak to 1999-2004 powinno byc ok 1994-1998 tylko manual i moze byc troszke slabiej lub porownywalnie wszystko zalezy od stanu silnika i ukladu napedowego. Spalanie tak czy inaczej bedziesz mial wieksze:) celica to troszke lzejsze autko chybajak jezdzilem pare razy to sie wydawalo tak 30% lzejsze. jak celuszesz w 2005+ to w manualu bedziesz mile zaskoczony.Radexpl pisze:Witam! ja mam takie pytanie. Jakie są realne osiągi mustanga v6? Czy ktoś zna przyśpieszenie? Przymiarki robie do zakupu tego auta. Nie chce się specjalnie ścigać ale nie chce zmienic na wolniejszy (obecnie celica 7 1.8 z 143km przyspieszenie ok. 8,6). Kwestie spalania wchodza u mnie w gre wiec nie chcialbym sie ladowac w v8 bo pali znacznie wiecej. Wiec prosze o pomoc!
302 HOooooo
-
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: pytanie o wersje GT
nie no co wy piszecie? to juz zaraz beda pytania w stylu: Mam golfa 1.9 tdi czy mustang bedzie szybszy?
z tego co pamietam to w serii 2005+ V6 ma 7sec a GT 5.5sec. no i z tym spalaniem tez nie ma tak duzej roznicy. V6 malo nie pali a V8 poprostu troche wiecej
z tego co pamietam to w serii 2005+ V6 ma 7sec a GT 5.5sec. no i z tym spalaniem tez nie ma tak duzej roznicy. V6 malo nie pali a V8 poprostu troche wiecej

- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: pytanie o wersje GT
Mi nie udaje się zejść w V6 poniżej 20,5 litra
Ale pewnie dlatego że jeżdżę na krótkich odcinkach tylko po mieście i raczej nie czekam aż mnie wiatr rozpędzi, albo będzie z górki... 



:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: pytanie o wersje GT
manual wiec trzeba raczej uwazac przy ruszaniu na morkym/sliskim zeby wlasnie opony nie buksowaly
niby jest kontrola trakcji ale troche z opoznienim to dziala jednak.

- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Re: pytanie o wersje GT
Ja w V8 nie potrafie wejsc powyzej 14 l na 100!!!tom.tom pisze:Mi nie udaje się zejść w V6 poniżej 20,5 litraAle pewnie dlatego że jeżdżę na krótkich odcinkach tylko po mieście i raczej nie czekam aż mnie wiatr rozpędzi, albo będzie z górki...
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: pytanie o wersje GT
Mi 2005+ palil max 18 a gt 1995 pali 13 5.0 manual drugi gt po tjuningu 26
Co do golfa tdi to tylko Chuck mustangiem moze miec nizsze spalanie:) to tak nawiazujac do artykulu o jego urodzinach
Co do golfa tdi to tylko Chuck mustangiem moze miec nizsze spalanie:) to tak nawiazujac do artykulu o jego urodzinach

302 HOooooo
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: pytanie o wersje GT
Pudel - chyba 14 galonów!pudel pisze:Ja w V8 nie potrafie wejsc powyzej 14 l na 100!!!



:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Re: pytanie o wersje GT
na autostradzie pali mi ok 11 dzień w dzień do pracy ponad 25 km w jedną stronę teraz po mieście jest ok 14 litrów nic więcej!!!tom.tom pisze:Pudel - chyba 14 galonów!pudel pisze:Ja w V8 nie potrafie wejsc powyzej 14 l na 100!!!...no chyba że śmigasz po autostradach - ja na trasie miałem 11l ale po mieście w korkach, na stale wyłączonym O/D, deptając do podłogi a nie jeżdżąc prawym pasem jak dziadzio - poniżej 20,5 ni chu chu
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: pytanie o wersje GT
no to na pewno jest tak, że masz miasto na stoku górki a tą autostradą z pracy wracasz na górę tej górki i na luziku staczasz się do domku w doliniepudel pisze:na autostradzie pali mi ok 11 dzień w dzień do pracy ponad 25 km w jedną stronę teraz po mieście jest ok 14 litrów nic więcej!!!


:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
Re: Re:
no właśnie celuje w 2005+
czyli manual v6 lepsze przyspieszenie? No właśnie moje obawy się pojawiły gdy wsiadłem do 4.0 v6 znajomego. ale on ma jakas szemrana instalacje lpg i cos w ogole tam nakombinowane (oczywiscie nie chcialem go urazic wiec powiedziałem że samochod cacko) ale prawda jest taka że był totalnym "mułem" i celina zostawiła go na światłach daleko w tyle....więc spokojnie moge w 2005+ v6 iść?
czyli manual v6 lepsze przyspieszenie? No właśnie moje obawy się pojawiły gdy wsiadłem do 4.0 v6 znajomego. ale on ma jakas szemrana instalacje lpg i cos w ogole tam nakombinowane (oczywiscie nie chcialem go urazic wiec powiedziałem że samochod cacko) ale prawda jest taka że był totalnym "mułem" i celina zostawiła go na światłach daleko w tyle....więc spokojnie moge w 2005+ v6 iść?
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: pytanie o wersje GT
V6 z manualem bedzie szybsze. Ja mialem V8ki wiec one sa bez porownania nawet v8 z 1995 czy vox z v8 sa lepsze niz celica wiec jak chcesz sie zbierac na swiatlach to kup sobie v8 w manualu . Ogolnie chyba lpg sluzy do obnizenia kosztow eksploatacji a nie scigania sie na 1/4 mili wiec to chyba noralne ze na lpg moze byc roznica w osiagach. Co sie tyczy V6 to v6 w automacie w benzynie jest szybsze od seryjnej celica jesli jezdzi nabenzynie na lpg nie wiem bo nie uzywam tego dobrodziejstwa. Wiem tylko ze moj taurus SHO zrobil juz 6 czy 7 tjuningowanych toyota celica z turbo czy nie wiec to chyba nie jest jakies mega osiagniecie a mam zwykly mulasty automat polaczony z silnikiem yamaha:)
302 HOooooo