Jedź z tym czym prędzej do elektryka !!!Kaś pisze:No i *CENZURA* teraz wszystko się pali!!!
Staś zrobił kaput

viewtopic.php?p=7679#7679
Normalnie gorzej niż z chłopem - ten pójdzie do lekarza jak już się pochyli nad wiekiem trumny

Jedź z tym czym prędzej do elektryka !!!Kaś pisze:No i *CENZURA* teraz wszystko się pali!!!
Staś zrobił kaput
Sama słodycz!Kaś pisze:Mustang = MuStaś = Staś![]()
No co?!
Moim zdaniem Mustang najlepiej wyglada jak ma z tyłu jak najwięcej czerwonegoHans pisze:A tu jeszcze coś - znalazłem taka przeróbkę tylnych świateł w Stangach
Nie znajdziesz w necie - trzeba by dzwonić do dealera forda w usa. SJB to komputer i jest programowany indywidualnie pod każdy model auta - tego nie można tak po prostu dostać w sklepie. Przyjeżdżasz na serwis w USA oni zamawiają i wgrywają soft - nie mam pojęcia czy uda ci się to załatwić na telefon???Hans pisze:No i kupa. SJB mi się najprawdopodobniej skopciło i znowu mi się światła stopu świecą. Elektryk mnie ostrzegał, ale liczyłem na to, że jednak stanie się cud i naprawa będzie permanentna.
Teraz mam problem, bo zanim wstawię go w czwartek do warsztatu to i tak bym chciał poszukać tej części w necie i zamówić. Nie mogę jednak poszukać. Szukałem jako "internal fuse box", lub po prostu jak to producent nazywa "smart junction box". Nadal pupka blada. Czy może mi ktoś przyjść z pomocą i pomóc w poszukiwaniach?![]()
![]()
Kombinuj - instalacje oddzielną da się na pewno zrobić. Przy kierunkach będzie tylko problem z miganiem kontrolek na wyświetlaczu. No ale jak kierunki ci działają to pociągnij tylko instalacje do stopów i już = przekaźnik + sygnał z czujnika przy pedale + zasilanie ze środkowego gniazda zapalniczki tam jest 20A bezpiecznik w tej skrzynce pod maską i wszystkie stopy w to wepniesz i po sprawie. No chyba ze masz coś energo żrącego wpięte w to gniazdo to jeszcze możesz wsiąść z gniazda w podłokietniku ono tez jest na osobnym bezpieczniku 20A, przynajmniej w GT tak jestHans pisze:Z czujnikiem przy pedale wszystko jest OK, problem leży niestety w SJB.STOPy były teraz dobrze podłączone, ale zam SJB był przysmażony po tym, jak poprzedni właściciel za taniochę chciał sobie światła przerobić. Zobaczymy, może w czwartek uda się jakiś cud zdziałać. W sumie wygodniej by było dla mnie, jak by to mogło omijać SJB. O tym też pogadam z elektrykiem.
Jeśli chodzi o przekaźnik, to muszę go zamontować dla środkowego światła STOPu, bo ono powoduje dodatkowe obciążenie, którego może SJB nie wytrzymuje...
hmm dobry elektryk zrobi to bez problemu. Potrzebny jest oddzielny flasher i musisz się wpiąć w przewody które idą od przełącznika w kolumnie kierownicy a potem się wpiąć w przewodu biegnące do kierunków - problem tylko będzie z miganiem i klikaniem diody na konsoli - prawdopodobnie nie będzie ani migać ani klikać. Musisz się wpinać a nie odcinać - jak odetniesz to stracisz awaryjne które są sterowane oddzielnym układem w SJB. Temat rozpoznawałem pobieżnie bo się zastanawiałem nad tym u mnie ale w końcu udało się ożywić SJB opornikami i wszystko działa jak na razie .odpukać.Olaf pisze:no byłem u swojego "starego" mechanika i ... oczywiście tak jak mówiliście jakaś część tego SJB jest spierdzielona i nie daje wyjścia na prawy kierunek!
Na razie jest naprawiony "na szybko" tzn. czy lewy czy pray kierunek migają 2 razy za szybko (ale migają!) z tym że jak się naciska światło STOP to zapala się ciągle prawy kierunek (no czeski film, mówię Wam...; (
Znalazł już ktoś z Was jak obejść/ naprawić te uszkodzenie SJB? (bo nowy sprowadzać to ja dziękuję za chrzanienie się z tłumaczeniami Amerykanom o co mi chodzi + ciekawe ile to kosztuje?)
Dobrze, że jakoś działa ale uciążliwe cholerstwo...