Griggs Racing - Zawieszenie do Mustanga

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-08-31, 21:07

Fotki z wczoraj

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2010-09-02, 20:56

troche złomu zostało co... to juz nie bedzie "bujaki" :P



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Zawieszenie Mustang Gt GT500 V6 V8 05-

Post autor: AluStar » 2010-09-05, 18:27

Skoro Ten Temat jest o zawieszeniu moze komus pomoze ten artykuł ze strony
EXTREME-DESIGN

Rodzaje do wyboru nie tylko Griggsa.

[center]Obrazek [/center]

Zawieszenie poradnik dla kupującego 2005-2007 S197 Ford Mustang


Wybór aktualizacji zawieszenie może być mylące i czasochłonnym. Na szczęście, wielu producentów przygotowały pakiety zawieszenia za pomocą elementów, które zostały zaprojektowane specjalnie do współpracy. Prawidłowe ustawienie, pakiety te zawieszenie zwiększa możliwości obsługi, zapewnia bardziej bezpośrednie i lepsze sterowanie w przełomu, poprawy elastyczności i trakcji pojazdu i zmniejszyć środka ciężkości, wszystko przy zachowaniu wysokiej jakości jazdy. Wymienione tutaj to tylko niektóre z dostępnych pakietów zawieszenie S197 Mustang.

Obrazek

Eibach Pro Kit System Plus

Znane z wysokiej jakości sprężyny sportowe - Eibach opracowała zestaw zawieszenia do tworzenia systemu Pro-Plus .Zakup calego Kit zestawu , które są dostępne po obniżonej cenie w porównaniu do zakupu komponentów osobno. Wyjścia z Pro-Kit Sport Springs , Eibach dodaje ich wysoką wydajność i usztywnienie na wstrząsy i dopasowuje je do charakterystyki sprężyny. Eibach posiada także zestaw stabilizatorów, ( takich samych jak w modelu GT500, ktore redukuja przechyly samochodu.. W rezultacie zwiększa się granica podsterowności. System Plus Pro-Kit jest w cenie 1.093 dolarów na dzien dzisiejszy.

Ford Racing

Komponenty są zaprojektowane do pracy razem jako pakiet i obniża pojazd około 2,5 cm. Najlepszy ze wszystkich, zestaw. cenie detalicznej $ 1,335.00.

Granatelli Motorsports

Obrazek

Granatelli Motorsports opracował szeroki wachlarz produktów usztywnienia podwozia dla obu V8 i V6 S197
Ich 1G Suspension System łączy w sobie niektóre z ich najlepszych elementów zawieszenia w celu zmniejszenia podwozie zapewnia bardziej płaski i flex, lepiej trzyma się przy wyższych prędkościach. Zestaw ten jak pokazuje img jest bardzo rozbudowanym i profesjonalnym zestawem zawieszenia.jest to profesjonalny zestaw dla samochodow rajdowych i do uzytku na codzien.



Roush

Obrazek

Cena Roush $ 1,468.25.
Przy użyciu części z ich katalogu, Roush łączy w sobie elementy zawieszenia, które zostały zaprojektowane specjalnie do współpracy w celu stworzenia tego kompletny zestaw zawieszenia S197 Mustang GT. Przednich i tylnych sprężyn i zwiększenie wydajności dać samochód bardziej agresywny wygląd, a nowe rozpórki przednie i tylne amortyzatory poprawy kierownicy czuć i drivability.

Saleen

Obrazek

System obniża samochód około 1-1.25 cali. Saleen oferuje "Extreme" uaktualnienia w tym niższe kontroli zbrojeń i bar Panhard. Podstawowe zestawy zaczynaja sie od 799,99 dolarów. Racecraft dla S197 Mustang został opracowany przy użyciu ponad dwudziestu lat doświadczeń.

Steeda

Obrazek

Steeda oferuje różnorodne pakiety zawieszenie i elementy, w tym trzech etapach G-Trac .
W cenie 1.475 dolarów. kazdy z etapow poprawia i boczne przechyly i efekt kolysania.

Griggs Racing.

Obrazek

http://www.orurowanie.eu/2005-2009-mustang-shelby/



Wszystkie tu pokazane zestawy sluza do poprawy fabrycznego zawieszenia, ktore pod wplywam rynku musi byc tanie i nie najlepsze. Widac to z opini uzytkownikow. Cale szczescie ze pojazdy te doskonale sie nadaja do modyfikacji i dzieki nim mozna uzystakac samochod Bardzo mocny i stabilny.



Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Re: Zawieszenie Mustang Gt GT500 V6 V8 05-

Post autor: Madasek » 2010-09-05, 20:24

AluStar pisze: Ford Racing

Komponenty są zaprojektowane do pracy razem jako pakiet i obniża pojazd około 2,5 cm. Najlepszy ze wszystkich, zestaw. cenie detalicznej $ 1,335.00.
Taki mam :blob1:



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-09-05, 20:57

Madasek pisze:Taki mam :blob1:
i jak wrazenai ze zmiany zawieszenia .
Wady: ...........
Zalety: ........
Co zmieniles dokladnie: ( amortyzatory/ sprezyny itd.. )



Awatar użytkownika
tomec
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2009-06-10, 22:25
Model: Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: performance white
Kontakt:

Post autor: tomec » 2010-09-06, 00:00

AluStar pisze:
Madasek pisze:Taki mam :blob1:
i jak wrazenai ze zmiany zawieszenia .
Wady: ...........
Zalety: ........
Co zmieniles dokladnie: ( amortyzatory/ sprezyny itd.. )
Wydaje mnie się że Shelby GT pakiet zawieszenia Ford Racing to w standardzie ma :P
Ale Madasek to pewnie jeszcze cośtam bardziej namotał ;)



Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2010-09-06, 00:45

:D domotałem jeno Upper 3rd link a tak to mamy ten zestaw montowany przez Shelby.

Wrażenia fantastyczne :P szczególnie z wałem aluminiowym Redhorneta :P



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-09-10, 20:01

Dzis Samochod skonczyl planowane modyfikacje . Czyli wyjechalem na nowym zawiezeniu GR40 ST.
Pierwsze wrazenie - zrobil sie przewidywalny. Gladko wchodzi w poslizg i z niego wychodzi. Wysokosc zostala ta sama - zawias w pelni regulowany wiec nie chcialem aby go posadzioc na ziemi. Pisze wlasnie z Hotelu wiec zdjecia wkrotce. Jestem Mega Zadowolony . A i nowe sprzeglo jest mieksze niz fabryczne . Lekko chodzi i plynnie. ( Balem sie ze bedzie jakis Hebel ?)
Dalsza relacja wkrotce jak zrobei trase , :papa:

Nawet nie zdajecie sobie sprawy il egratow zostalo na ziemi - fotki tego nie pokazuja . Kurde busa musze miec aby je spowrotem do domku zabrac .



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-09-10, 21:05

to lecimy jutro na lotnisku go po testować :hyhy:


Obrazek

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-09-11, 12:51

gr 40 szybko przetestowany i jest podobno aż za dobry jak nie mustang :D


Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-09-11, 20:11

dr.killer, Serdeczne dzieki za mozliwosc szybkiego sprawdzenia na lotnisku w Olesnicy zestawu GR40 ST.
Jestem pod wrażeniem możliwości Mustanga z tym Zawieszeniem . Nie wypada mi go zachwalac ale opinie na forum mnie nie zawiodly.
Mialem sceptyczne podejscie do ich wyrobow. Ale zeby az tak sie teraz autko prowadzilo poslusznie to dziw.

Potwierdza to moje zdanie : Najważniejszy w aucie jest Zawias i Opony.

Mial Okazje Kuba ze mna smignac po Gierkowce i przetestować ze mną Hamulce i Kilka szybkich zakrętów. Uważam ze sam opisze wrazenia.

Dla mnie zaden zestaw amorow; rozporek i innych gadzetow nie dortowna kompletnemu zawieszeniu. Szkoda ze wydawalem kase na Wahacze Steeda itd.. to polsirodki na krotki okes czasu.
Trasa 350 km Dawno mnie tak nie cieszyla jak teraz.

Niebawem relacja z montazu Nowego Sprzegla, Zawieszenia i fotki.

viewtopic.php?t=155&postdays=0&postorder=asc&highlight=alustar&start=135

Dodam ze wysokosc Auta zostala ustawiona jak fabryka. A tu porównanie z GT.

Obrazek




Podziekowania za Pomoc szczegolnie Celibadowi i Soni , RedHornetowi; Killerowi,Kaesowi, PMN, Calej ekipie Jetronik. Jezeli kogos pominolem wybaczcie.


Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-09-11, 21:56

.........Musze dodac ze troche zle sie wyrazilem.
Uważam ze stosowanie Wzmocnionych Wahaczy, stabilizatorow duzo daje lecz nie zawsze sa one trwale i wspolgraja z caloscia.
Poprostu jestem jeszcze pod wrazeniem z jazdy i teraz wyciagam wnioski. .. Ale zobaczymy czas pokaze .. :wstyd:



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-09-12, 09:59

Alustar to teraz mam nadzieje że nie będziesz chciał zmienić auta...

Ps. jak byś go bardziej obniżył trzymał by się jeszcze lepiej ale wiadomo że to auto cywilne na nie cywilizowane drogi...

Niema co dyskutować bo cały zestaw to jest inna bajka ale zawsze w zawieszeniu na pierwszym miejscu będą amorki a koni jest liderem w sporcie, wiadomo ze zwykłe tanie wersje są gorsze ale jakie by nie były amorki dają największe efekty, druga sprawa sztywność zawieszenia te dwie rzeczy są najważniejsze potem tylko opony, przyczepność nawierzchni, odpowiednie rozłożenie masy auta i jak najniższy środek ciężkości.

Co do stabilizatorów to jest zawsze jedno ale twardy jest super auto nie pływa ale nie do końca poprawia to przyczepności bo na nie równiej nawieszani ją pogorszą :zdegustowany:


Obrazek

Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Post autor: Kuba » 2010-09-12, 22:14

No powiem tak: auto wreszcie chodzi jak rasowy przecinak. Klei się do drogi jak EVO albo Impreza. Żeby zerwać przyczepność trzeba się trochę namęczyć. Do mnie przemówiły zakręty. Ja w swoim koniu w zakręcie z założenia nie dodaję gazu. W tym egzemplarzu można cisnąć. Różnica absolutnie kolosalna.
Jeździłem SLR i SLS i mogę powiedzieć, że zawieszenie sprawuje się tak samo. Na pewo napinacze dużo dają - auto wystrzeliwuje jak pocisk, nie ma żadnego skoku osi.

Tyle tylko, że już za bardzo nie polatasz bokami :rotfl: :rotfl: :rotfl:

A hamulce? Kurde - jakbym u siebie tak hamował jak Rafał, to bym musiał od razu kupować nowy komplet. Powyżej 160 staram się tak jechać, żeby nie dotykać hamulca bo próba jego wciśnięcia może spowodować wyrwanie kierowcy z łap. U Alustara nieważne przy jakiej prędkości się wciśnie hamulec, auto staje dęba.

Alu - Twoje auto miażdży system.

p.s. chyba będę szedł w tego Griggsa SS bo to jedyna opcja coby skopać dupę Gorsze Porsze :D



Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2010-09-13, 13:05

Kuba pisze:
Tyle tylko, że już za bardzo nie polatasz bokami :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:dobani: przeca po to to auto jest :orany: ale mysle ze przy odrobinie wprawy nie bedzie problemu :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”