YoDa pisze:Z silnikiem 3,7 czuje się jakby taką leniwośc troche , jakby taki miękki jakoś , długo długo nic a jak się przekroczy pewien próg gazu to pierdut poszedł jak wciekły
no a jak myslis zmieli pobic V6 camaro w najnizszym spalaniu? zeby V6 mustanga palila 7,5l/100km musi dlugo nie reagowac na dotkniecie gazu, a zmeinna faza rozrzadu daje znac o sobei wlasnie po wcisnieciu gazu,oszczedny i mulisty do polowy gazu a po wcisnieciu agresywny ale jzu nie oszczedny..
wgranie prpogramu z SCT powoduje odczucia ze niby lepiej sie zbiera,bo reaguje odrazu na dodanie gazu tak jak sie przyzwyczailismy,no ale wtedy przestaje byc najekonomiczniejszym autem sportowym pow 300KM.. odczul to Nemax ,ktory po miesiacu uzytkowania napisal ze nie pali 8 tylko 15
to auto jest ekonomiczne tylko wtedy jak sie nei uzywa gazu i nie przekracza 80km/h, specjalnie zrobioli nieczuly pedal gazu,bo duzo z nas ma ciezka noge i nie umie muskac gazu

wiec nawet jak nacisnie kilka cm to on dalej jest oszczedny,dopiero but w podloge i jest moc

po SCT reaguje juz na musneicie ale ekonomiczny to on wtedy nie jest.. chociaz i tak jest bdb,polowa spalania 4,6V8
bije swojego rywala camaro V6 ekonomia do 80km/h ,a przy normalnej jezdzie tzn 110-130km/h pali jzu wiecej ze wzgledu na krotsze przelozenia i wyzsze obroty przy tych predkosciach.. wiec zeby malo palil trzeba jechac do 80km/h ,wtedy pali 7,5l ,sprawdzilem na swoich i mozna zejsc w trasie na 7,ale trzeba jechac jak fiatem 126P

a chyba nie po to sie to auto kupuje zeby nim sie toczyc ..
takze jak lubicie moc od dotkneicia gazu to program z SCT i po problemie ,lepsza reakcja i wieksze spalanie,.no ale nei ma nic za darmo
