spotkanie z policją

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-03-03, 18:09

escalar pisze:61. Umawiające się Strony mogą dopuszczać odstępstwa od postanowień niniejszego załącznika w odniesieniu do pojazdów, które te Strony rejestrują i które mogą uczestniczyć w ruchu międzynarodowym:
a)zezwalając na używanie barwy żółtej samochodowej dla świateł pozycyjnych, wymienionych w ustępach 23 i 30 niniejszego załącznika, oraz świateł odblaskowych wymienionych w ustępie 29 niniejszego załącznika;
b)zezwalając na używanie barwy czerwonej dla tych świateł kierunkowskazów wymienionych w ustępie 39 niniejszego załącznika, które są umieszczone z tyłu pojazdu samochodowego;
c)zezwalając na używanie barwy czerwonej dla tych świateł wymienionych w ostatnim zdaniu ustępu 42 niniejszego załącznika, które są umieszczone z tyłu pojazdu samochodowego;
Ej, stronami tutaj są państwa, a nie diagnosta :rotfl:


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-03-03, 18:40

ja serio się boję, że takiego pierdzielnę, jak pisałem już z 3 razy stare Maluchy mi na jednopasmówce skręcały w lewo (a oczywiście ich żarówki/klosze są wyblakłe i nic nie widać) i już je prawie wyprzedzałem bo się wlokły a te chamy mi zajeżdzaą drogę - oczywiście dzwon byłby w dzwi kierowcy Malucha... Ja tam spoko przeżyłbym (duża streefa zgniotu w masce Mustanga) ale kierowcy Malucha to ... nie daję żadnych szans : (

no i kanał.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-03-04, 11:00

LIZZARD pisze:
escalar pisze:61. Umawiające się Strony mogą dopuszczać odstępstwa od postanowień niniejszego załącznika w odniesieniu do pojazdów, które te Strony rejestrują i które mogą uczestniczyć w ruchu międzynarodowym:
a)zezwalając na używanie barwy żółtej samochodowej dla świateł pozycyjnych, wymienionych w ustępach 23 i 30 niniejszego załącznika, oraz świateł odblaskowych wymienionych w ustępie 29 niniejszego załącznika;
b)zezwalając na używanie barwy czerwonej dla tych świateł kierunkowskazów wymienionych w ustępie 39 niniejszego załącznika, które są umieszczone z tyłu pojazdu samochodowego;
c)zezwalając na używanie barwy czerwonej dla tych świateł wymienionych w ostatnim zdaniu ustępu 42 niniejszego załącznika, które są umieszczone z tyłu pojazdu samochodowego;
Ej, stronami tutaj są państwa, a nie diagnosta :rotfl:
strony czyli panstwa moga dopuszczac odstepstwa, ale jak widac Polska nie dopuszcza tych odstepstw :/ Niemcy chyba dopuszczja bo sporo aut tam widzialem z czerwonymi kierunkami, no ale my mieszkamy w Polsce..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-03-06, 21:47

moi drodzy... nie spierajmy sie o to kto moze a kto nie dac pozwolenie bo to nie bedzie rzeczowa dyskusja. Rejestrujac auto nie idziesz do panstwa pokazywac auto, to diagnosta ma uprawnienia by oceniac stan techniczny Twojego auta.

Nasz rzad dal mu te uprawnienia, a on ma postepowac zgodnie z obowiazujacym prawem!
z traktatu wiedenskiego wynika moim zdaniem, ze rzad nasz zgodzil sie na to aby nasze auta mogly poruszac sie po polskich drogach bez dodatkowych przerobek...

umiescilem wczesniejszy wpis po to, by dowiedziec sie, czy ktos z was ma mozliwosc prawnego potwierdzenia mojej logiki myslenia....

osobiscie jestem przekonany, ze zapisy w traktacie wiedenskim daja prawo organom panstwowym: diagnostom, policji, urzedom miejskim do takiej interpretacji przepisow aby dopuszczac nasze auta do ruchu drogowego bez dodatkowych przerobek...



Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-03-06, 23:28

escalar pisze:osobiscie jestem przekonany, ze zapisy w traktacie wiedenskim daja prawo organom panstwowym: diagnostom, policji, urzedom miejskim do takiej interpretacji przepisow aby dopuszczac nasze auta do ruchu drogowego bez dodatkowych przerobek...
I Twoje przekonania są słuszne, niemniej tylko w zakresie przekonań.

Nasze państwo-rząd oczywiście, że ma prawo do uchwalania własnego prawa dopuszczającego odstępstwa wspomniane w konwencji wiedeńskiej. Problem w tym, że z takiego prawa nie skorzystało!!!

W RP obowiązują przepisy opublikowane w ustawie "Dziennik Ustaw z 2003 r. Nr 32 poz. 262", która to ustawa-rozporządzenie w ZAŁĄCZNIKU Nr 6 WARUNKI SZCZEGÓŁOWE DOTYCZĄCE ŚWIATEŁ ZEWNĘTRZNYCH POJAZDU SAMOCHODOWEGO I PRZYCZEPY szczegółowo określa zasady obowiązujące każdy pojazd dopuszczany do ruchu drogowego.
Reasumując, ów nieszczęśnik diagnosta, który dopuszcza pojazdy niezgodne z zapisami w/w załącznika, działa niezgodnie z prawem oraz użytkownik poruszający się takim pojazdem po drogach publicznych - również.
Takie są aspekty prawne i koniec i kropka, czy to się nam podoba czy nie.

Dla zainteresowanych cała ustawa tu: http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/0262.htm

A reszta jak w życiu.


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
kaser1
Forumowicz
Posty: 226
Rejestracja: 2009-02-26, 22:49
Model: 1969 Mach 1 , 351W
Silnik: inny V8
Kolor: blu
Lokalizacja:: Bydgoszcz
Stajnia: Stajnia Bydgoszcz

Post autor: kaser1 » 2009-03-16, 23:46

LIZZARD pisze:
escalar pisze:osobiscie jestem przekonany, ze zapisy w traktacie wiedenskim daja prawo organom panstwowym: diagnostom, policji, urzedom miejskim do takiej interpretacji przepisow aby dopuszczac nasze auta do ruchu drogowego bez dodatkowych przerobek...
I Twoje przekonania są słuszne, niemniej tylko w zakresie przekonań.

Nasze państwo-rząd oczywiście, że ma prawo do uchwalania własnego prawa dopuszczającego odstępstwa wspomniane w konwencji wiedeńskiej. Problem w tym, że z takiego prawa nie skorzystało!!!

W RP obowiązują przepisy opublikowane w ustawie "Dziennik Ustaw z 2003 r. Nr 32 poz. 262", która to ustawa-rozporządzenie w ZAŁĄCZNIKU Nr 6 WARUNKI SZCZEGÓŁOWE DOTYCZĄCE ŚWIATEŁ ZEWNĘTRZNYCH POJAZDU SAMOCHODOWEGO I PRZYCZEPY szczegółowo określa zasady obowiązujące każdy pojazd dopuszczany do ruchu drogowego.
Reasumując, ów nieszczęśnik diagnosta, który dopuszcza pojazdy niezgodne z zapisami w/w załącznika, działa niezgodnie z prawem oraz użytkownik poruszający się takim pojazdem po drogach publicznych - również.
Takie są aspekty prawne i koniec i kropka, czy to się nam podoba czy nie.

Dla zainteresowanych cała ustawa tu: http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/0262.htm

A reszta jak w życiu.

Panowie, ja mam taki swój sposób, na zaspokojenie ciekawosci Policjanta.
Jeszcze , zaden którymjie zatrymal nie omieszkał się zapytać ,co mam pod maską.
Żeby za duzo nie gadać, zapraszam ich i pokazuję.
Wtredy im spada gacie i zamykaja się .
Załączniki
silnik9th.jpg
silnik9th.jpg (2.37 KiB) Przejrzano 4248 razy
silnik9th.jpg
silnik9th.jpg (2.37 KiB) Przejrzano 4249 razy


KASER

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-03-19, 16:51

KASER daj jeszcze raz te fotki bo nie chcą się otworzyć, a chętnie luknę.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-03-21, 23:15

Wiecie moze jak to jest z lampami przeciwmgielnymi z tylu? Jak wlaczam przeciwmgielne to swieci mi sie mocniej cala lampa czyli tj wszystkie 3czerwone prostokaty(model z 1997). W lampach cofania mam kierunki zolte a lampa cofania jest oddzielna pod zderzakiem. Zastanawiam sie czy tylna lampa przeciwmgielna musi byc odzielnie od lamp mijania czy moze byc zintegrowana .



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-03-22, 00:14

Alexander25 pisze:Wiecie moze jak to jest z lampami przeciwmgielnymi z tylu? Jak wlaczam przeciwmgielne to swieci mi sie mocniej cala lampa czyli tj wszystkie 3czerwone prostokaty(model z 1997). W lampach cofania mam kierunki zolte a lampa cofania jest oddzielna pod zderzakiem. Zastanawiam sie czy tylna lampa przeciwmgielna musi byc odzielnie od lamp mijania czy moze byc zintegrowana .
Może być zintegrowana ale musi być 8-10 cm od stopu chyba tak? gdzieś to już było poruszane.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Rocky
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2008-12-04, 01:20
Model: Mustang 2008
Silnik: V6 3.8
Kolor: granatowy

Post autor: Rocky » 2009-03-27, 03:32

Pytanie do ściągających te tylne EU lampy do mustanga 2005.Dlaczego po prostu nie przerobicie wstecznych na migacze(pomalowanie żarówek albo można kupić),a pod tylni zderzak zamontujecie centralnie malutką białą lampę jako wsteczny? Przeciwmgielne tylne można zrobić jako jeden z czerwonych pasków emitujący po naciśnięciu przycisku mocniejsze światło...Jako światła stopu palą mi się tylko skrajne paski żeby była ta przepisowa różnica.Skoro tak ubolewacie nad brakiem trzech świecących na czerwono pasków w tych EU lampach to przecież jest to rozwiązanie mało inwazyjne(nic nie trzeba ciąć),trzy paski dalej się świecą,zmiany są w pełni odwracalne. Owszem trzeba mieć dobrego fachowca bo to wymaga zabawy z elektroniką(musiał dorabiać nowy moduł) ale efekt jest naprawdę dobry i bliski oryginału. Ja tak przerobiłem tył(przód-dołożyłem małe żaróweczki małe do lamp przednich jako pozycyjne i odłączyłem kierunki,tak jak w europejskich autach)Lampki białej wstecznego jak się nie pali to w ogóle nie widać bo jest tak fajnie,centralnie pod zderzakiem schowana.Czy to i tak te tylne lampy nie spełniają prawnych wymagań że tak w ogóle tego nie tutaj rozważacie czy coś? (bo że przednie za wysoko świecą i oślepiają-to wiem ale glina tego na kontroli nie sprawdzi a diagnosta to mi podbił badania nawet nie oglądając auta ;) )



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-03-27, 10:12

na tą "przepisową" różnicę to chyba nikt nie zwraca uwagi, nawet niektóre auta europejskie nie mają zachowanego tego odstępu. Ja to olałem i stopy dałem do środka, więc odstępu nie mam. Jak dotąd nikt się nie przywalił. Zresztą jeżdżąc z "nielegalnymi" światłami z przodu, to to jest chyba mniejsze zmartwienie ;)


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
kaser1
Forumowicz
Posty: 226
Rejestracja: 2009-02-26, 22:49
Model: 1969 Mach 1 , 351W
Silnik: inny V8
Kolor: blu
Lokalizacja:: Bydgoszcz
Stajnia: Stajnia Bydgoszcz

Post autor: kaser1 » 2009-03-27, 10:47

chmielu pisze:KASER daj jeszcze raz te fotki bo nie chcą się otworzyć, a chętnie luknę.
Chmielu wi ecej zobaczycz na mojej galerii , staruszek 69, a tu 2 fotki
Załączniki
silnik7s.jpg
silnik10s.jpg


KASER

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-03-27, 22:04

No stary,silniczek cacuszko,gratulacje!


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2009-05-05, 23:47

Nosz ja pierdykam,
ale się wkur... jak już dawno nie pamiętam.
Właśnie mi sprzedali 10 punktów za 400 pln. W sumie z moimi 8 mam już 18 - to bardzo, bardzo niemiło. A jechałem 3pasmówką 100, ograniczenie do 50, nieoznakowany opelek zamrugał i dupa. Próbowałem pertraktować, nie brać faktury - nic. Teraz pewnie czeka mnie jakiś tam kurs na kasowanie 6 punktów, bo tak się nie da jeździć. Wracając starałem się nie przekraczać prędkości - ale to niemożliwe, jakbym jechał zgodnie z przepisami to wszyscy by na mnie trąbili, że się wlokę. Ale jestem zły, no mówię Wam.



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-05-06, 08:15

kuczko pisze:Ale jestem zły, no mówię Wam.
no stary masz prawo być zły :/ podpytaj Thomasa o to kasowanie punktów - już to przerabiał :]


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”