347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe

Post autor: Pavulon_ » 2016-04-02, 21:27

yoozeq pisze: Co do odpalania na ciepłym to jak rozgrzejesz i postoi to pompnij raz pedałem gazu do podłogi i przy odpalaniu wciśnij go do 1/3 powinien odpalić bez problemów.
podobne instrukcje można znaleźć w manualu dla 65 roku :) i pewnie późniejszych również a dokładnie: "Warm starting. Simply press the accelerator pedal down about one inch and turn the ignition switch to START until the engine catches"
gclone pisze: Co do odpalania to wypróbuję yoozeq Twój sposób zobaczymy czy będzie lepiej bo denerwuje mnie takie kręcenie (jak zgaszę i odpalę od razu to na dygnięcie, po dłuższym postoju np. po godzinie też na dyg, ale jak postoi chwile na ciepłym to trzeba pokręcić...)
fakt odpalanie po kilku-kilkunastu minutach na ciepłym może być irytujące - po prostu mieszanka odparowuje szybko na ciepłym kolektorze który zakładam masz oryginalny. Ja miałem tak od momentu renowacji auta przy czym czasem musiałem kręcić około 5-10 sekund z gazem na 1/3 żeby odpalił co jest trochę wkurzające. Przedwczoraj założyłem gaźnik po renowacji i regulacji i jest duża poprawa, pali na ciepłym prawie na dotyk. Nie tak jak na zimnym ale różnica jest znacząca. Czasem poprawia sytuację dobre ustawienie zapłonu.



gclone
Forumowicz
Posty: 117
Rejestracja: 2009-08-25, 12:38
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Mineral Grey

Re: 347 stroker Blueprint 415hp do 66 coupe

Post autor: gclone » 2016-04-03, 22:11

kolektor i gażnik są edelbrocka http://www.cjponyparts.com/edelbrock-in ... EDL2031-V/" onclick="window.open(this.href);return false;

z odpalaniem to jak się pompnie dwa razy pedałem gazu to jest znacznie lepiej, zakładam że tak ma być.

Rezor co do bloku to nie wiem ale jak na razie 415hp i 590nm zupełnie satysfakcjonuje, nie będzie kręcony więcej pewnie więc wytrzyma spokojnie...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”