yoozeq pisze:
Co do odpalania na ciepłym to jak rozgrzejesz i postoi to pompnij raz pedałem gazu do podłogi i przy odpalaniu wciśnij go do 1/3 powinien odpalić bez problemów.
podobne instrukcje można znaleźć w manualu dla 65 roku

i pewnie późniejszych również a dokładnie: "Warm starting. Simply press the accelerator pedal down about one inch and turn the ignition switch to START until the engine catches"
gclone pisze:
Co do odpalania to wypróbuję yoozeq Twój sposób zobaczymy czy będzie lepiej bo denerwuje mnie takie kręcenie (jak zgaszę i odpalę od razu to na dygnięcie, po dłuższym postoju np. po godzinie też na dyg, ale jak postoi chwile na ciepłym to trzeba pokręcić...)
fakt odpalanie po kilku-kilkunastu minutach na ciepłym może być irytujące - po prostu mieszanka odparowuje szybko na ciepłym kolektorze który zakładam masz oryginalny. Ja miałem tak od momentu renowacji auta przy czym czasem musiałem kręcić około 5-10 sekund z gazem na 1/3 żeby odpalił co jest trochę wkurzające. Przedwczoraj założyłem gaźnik po renowacji i regulacji i jest duża poprawa, pali na ciepłym prawie na dotyk. Nie tak jak na zimnym ale różnica jest znacząca. Czasem poprawia sytuację dobre ustawienie zapłonu.