pytanie o wersje GT
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 98
- Rejestracja: 2010-05-19, 06:53
- Model: GT 2007
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny
Re: pytanie o wersje GT
z mojej wiedzy to wersja GT/CS ma 315 koni. Tylko nie wiem, który element podnosi tą moc.
-
- Forumowicz
- Posty: 594
- Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
- Model: Pony
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Tungsten Gray
Re: pytanie o wersje GT
10KM to na pewno chodzi o pasy wzdluz samochodupete_mitchell pisze:z mojej wiedzy to wersja GT/CS ma 315 koni. Tylko nie wiem, który element podnosi tą moc.

chociaz z doswiadczenia wiem ze wiecej daja

-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 98
- Rejestracja: 2010-05-19, 06:53
- Model: GT 2007
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny
Re: pytanie o wersje GT
wersja CS nie ma pasów wzdłuż autaXerofaN pisze:10KM to na pewno chodzi o pasy wzdluz samochodupete_mitchell pisze:z mojej wiedzy to wersja GT/CS ma 315 koni. Tylko nie wiem, który element podnosi tą moc.
chociaz z doswiadczenia wiem ze wiecej daja

-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: pytanie o wersje GT
V6 to V6 Mustang z V6 to raczej krazownik. Jak chcesz sie scigac i palic gume kup se BMW serii 3
albo calibre V6 mustang to mustang Ludzie nie kupuja tego auta dla specjalnych osiagow... A jak ktos szuka szybkiego mustanga to pozostaje GT saleen albo gt500. No i dochodzi tez temat wypadku majac krakse wolalbym nie siedziec w vectrze czy escorcie a jednag mustangu 4lub 5gen. To sa dosc mocne auta:)

302 HOooooo
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: pytanie o wersje GT
@Alexander25 - ze mną to jest tak, że jeżdżąc teraz dwoma autami, które mają <= 10s do 100km/h zależy mi na czymś odczuwalnie szybszym. Mustang podoba mi się od dawna, nie gustuję w samochodach typu porshe lub kosmicznie wyglądające jajeczka japońskie i inne tego typu (bez urazy dla nikogo). To ma być muscle car. Zupełnie nie planuję żadnych wyścigów - samochód ma mi sprawiać przyjemność połączeniem wyglądu, komfortu i mocy. Nie chciałbym jednak, żeby jak czasem wieczorkiem zdarzy się okazja ruszyć spod świateł razem z jakimś Golfem GT, zostać Mustangiem z tyłu... Stąd pytanie, czy V6, czy jednak V8...?

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: pytanie o wersje GT
zalezy czy mas 50 tys na uczciwa V6 czy dobre 70 na GT bez wiekszych historii , albo wal odrazu w stzrelbę od Alustara kolega ma igłę za 250 chyba z tego co pamiętam.
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: pytanie o wersje GT
Nie od niego kolega czarnego GT500 na forum wystawił z kompresorkiem kenne , http://mustangklub.pl/viewtopic.php?f=34&t=4154" onclick="window.open(this.href);return false; cena zaporowa 

Ostatnio zmieniony 2011-11-17, 00:09 przez Stachu_xjr, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: pytanie o wersje GT
@Stachu_xjr - to ma być trzeci samochód - taka moja "maskotka"
ale zdecydowanie poniżej 100tyś, bo na tyle ile jeżdżę (kilkaset kilometrów miesięcznie) wydawanie większej kasy zupełnie mnie nie interesuje. Tak na prawdę to o kasę się to też rozbija, bo stać mnie i na GT za 70tyś, tylko jeżeli zadowoli mnie V6, to wolę wydać tylko 50tyś. Z drugiej strony, jak wydam 50tyś i będę ciągle czuł niedosyt, to tez bez sensu... Więc może to co pisze pavlito ma sens z tym chwaleniem decyzji...
To faktycznie tak jest, że wszystko co się pojawia na otomoto <50tyś to szroty i nie warto w ogóle tracić na to czasu?
To jest to co oglądałem i co mnie rozczarowało...
BTW: Czy możemy tutaj kontynuować, czy powinienem sie przenieść gdzieś do wątku porad dla kupujących?

To faktycznie tak jest, że wszystko co się pojawia na otomoto <50tyś to szroty i nie warto w ogóle tracić na to czasu?
To jest to co oglądałem i co mnie rozczarowało...
BTW: Czy możemy tutaj kontynuować, czy powinienem sie przenieść gdzieś do wątku porad dla kupujących?

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: pytanie o wersje GT
jak kupisz v6 to bedziesz i tak myslał o GT więc lepiej odrazu go kupić , a róznica jest taka ze V6 wygląda , a V8 wygląda i jedzie , bez urazy dla włascicieli v6 

- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: pytanie o wersje GT
a czy warto w takim razie cofać się aż do starszego modelu sprzed 2005?

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: pytanie o wersje GT
@Dezo - niewątpliwie chcę kupić Mustanga, ale kupić go dobrze - zarówno pod kątem moich oczekiwań jak i oczywiście jego stanu. Faktycznie ciężko jest określić co się chce nie mając możliwości porównania dostępnych opcji. Dzięki temu wątkowi udało mi się już wstępnie umówić z jednym z forumowiczów na przejażdżkę V6 niezamuloną, teraz muszę poszukać gdzieś kogoś, kto ma V8 (najlepiej w okolicach 3miasta) i wtedy będę miał wyrobione zdanie. Bo pewnie, że im mocniejszy tym lepszy ale idąc tym tokiem, to od razu najlepiej GT500 ale tak jak pisałem - kasa tez musi być rozsądna. Ja jestem taki, że lubię robić tak zakupy, że jestem potem pewny, że podjąłem dobrą i optymalną decyzję.
Oczywiście, że czytam różne wątki na forum, natomiast im więcej opinii i różnych punktów widzenia, tym pełniejszy obraz. Pytanie o model <2005 było m.in. po to, żeby dowiedzieć się czy poza wyglądem są istotne różnice technologiczne. Bo zakładam, że można dostać <2005 Mach1 albo Cobrę w cenie obecnego V6 i może to też jest dla mnie jakieś rozwiązanie...?
Może powinienem wybrać się na cały dzień do Warszawy i tam popolować na różne modele w autohandlach, żeby samemu wyrobić sobie zdanie...
Oczywiście, że czytam różne wątki na forum, natomiast im więcej opinii i różnych punktów widzenia, tym pełniejszy obraz. Pytanie o model <2005 było m.in. po to, żeby dowiedzieć się czy poza wyglądem są istotne różnice technologiczne. Bo zakładam, że można dostać <2005 Mach1 albo Cobrę w cenie obecnego V6 i może to też jest dla mnie jakieś rozwiązanie...?
Może powinienem wybrać się na cały dzień do Warszawy i tam popolować na różne modele w autohandlach, żeby samemu wyrobić sobie zdanie...

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: pytanie o wersje GT
Mam wrażenie, że poznikały z tego wątku niektóre posty - czy to normalne?
Chciałbym przede wszystkim podziękować Markowi za przejażdżkę jego czerwonym konikiem V6 manual - faktycznie była różnica w stosunku do tego automata z gazem z autohandlu.
Poczytałem kilka innych starszych wątków nt.przeróbek V6 i tutaj pavlito też o tym wspominał - czy przeróbki V6 wychodzą cenowo istotnie niżej w stosunku do tego, co trzeba wydać na fabrycznego V8?
I ostatnie pytanie - gdzie najlepiej szukać Mustanga dla siebie - na Allegro/Otomoto (jest teraz kila ogłoszeń, które wyglądają interesująco), czy lepiej szukać kogoś, kto ściągnie bezpośrednio ze stanów, czy może przez was?
Chciałbym przede wszystkim podziękować Markowi za przejażdżkę jego czerwonym konikiem V6 manual - faktycznie była różnica w stosunku do tego automata z gazem z autohandlu.
Poczytałem kilka innych starszych wątków nt.przeróbek V6 i tutaj pavlito też o tym wspominał - czy przeróbki V6 wychodzą cenowo istotnie niżej w stosunku do tego, co trzeba wydać na fabrycznego V8?
I ostatnie pytanie - gdzie najlepiej szukać Mustanga dla siebie - na Allegro/Otomoto (jest teraz kila ogłoszeń, które wyglądają interesująco), czy lepiej szukać kogoś, kto ściągnie bezpośrednio ze stanów, czy może przez was?


:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
Re: pytanie o wersje GT
Zobacz w dziale SPRZEDAM na forum, był czas że dużo forumowiczów decydowało się na sprzedaż konika.
Co do postów - tak. Ustawiane jest wygaszanie postów , żeby nie śmiecić forum gdy pisze się coś np. "głupiego"
.
Co do postów - tak. Ustawiane jest wygaszanie postów , żeby nie śmiecić forum gdy pisze się coś np. "głupiego"


dubi dubi duba, dubi dubi duba... agent Pe!
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: pytanie o wersje GT
wez pod uwage to ze V6 ma bardziej tragiczne hamulce od Gt, nie ma stabilizatora z tyłu, nie ma szpery i przy ruszaniu pali tylko jedną oponę, chyba ze kupisz V6 w wersji Pony - ma lepsze zawiesznie od zwykłego, Gt i V6 palą podobnie, miałem v6 a automacie i paliła 2l więcej od gt w manual
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: pytanie o wersje GT
@Stachu_xjr - dzięki, czyli jednak wychodzi na to, że GT jednak... chociaż V6 np. to tutaj cenowo kusi...
Czy poprzednia generacja była technologicznie dużo gorsza? Może w moim przypadku będzie to rozsądne połączenie mocy i kasy? Rozważam tego tutaj... on już się kiedyś przewinął przez to forum - czy jest dalej w posiadaniu kolegi bedzin?
Jeżeli to się już robi zły wątek na takie pytania to dajcie znać
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za cierpliwość i wasze zdanie
(pewno jeszcze trochę was pomęczę...
)
Czy poprzednia generacja była technologicznie dużo gorsza? Może w moim przypadku będzie to rozsądne połączenie mocy i kasy? Rozważam tego tutaj... on już się kiedyś przewinął przez to forum - czy jest dalej w posiadaniu kolegi bedzin?
Jeżeli to się już robi zły wątek na takie pytania to dajcie znać

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za cierpliwość i wasze zdanie




:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691