Polerka mechaniczna

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

Awatar użytkownika
rzabsky
Forumowicz
Posty: 566
Rejestracja: 2011-12-13, 23:47
Silnik: V6 4.0
Kolor: Mineral Grey

Re: Polerka mechaniczna

Post autor: rzabsky » 2012-07-11, 19:13

tomek107sl pisze:Taaa... nie wierzę ...to prowokacja , przecież to nie "to" forum :) kurcze , a miałem się nie odzywać! To tylko miło zakończę ...
Widzisz - bardzo często pracujemy na nowych autach , które właśnie opuściły salon więc raczej upraszczasz :P
Upraszczając bardziej - można też wcale nie myć tylko raz na kilka lat pomalować. Można nie impregnować dachów cabrio tylko po kilku latach zakupić nowy . To samo dotyczy skórzanej tapicerki itp. Poza tym nie pomalujesz samochodu wielkości mustanga za 4000-5000 w sposób zadowalający ( przy najmniej ja nie byłem w stanie przy kilku moich "pupilach") Koszt samych materiałów na profesjonalną robotę wyceniłbym na 3000-4000 tys. Oczywiście zdaję sobie sprawę ,że można pomalować auto za 2000 - tyle tylko ,że ja swoje samochody za bardzo lubię :)
Bo ja wiem.... wydaje mi sie że bart ma racje. Piszesz że raz na kwartał taki serwis.... ja tez bym wolal malnac caly po kilku latach (usuwa ok. 100% defektow :hurra: ).

Polerowanie ma sens jak sie samemu robi, bo tu wiekszosc kasy to robocizna.



Awatar użytkownika
bart.knop
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 2010-07-03, 23:33
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Windveil Blue

Re: Polerka mechaniczna

Post autor: bart.knop » 2012-07-11, 19:43

lakiernia z ktora pracuje robi rozne auta, od aut przedstawicieli handlowych po mustangi, klasyczne porsche czy ostatnio lambo ktoremu ze zacytuje wlasciciela "jakis zawistny kaszub przywalil butelka"
pelen profesjonalizm i bardzo dobre materialy - element za 500pl

no dobra moze z pelnym rozbieraniem auta wyjdzie 6-7tys ale przy polerowaniu, "zabezpieczaniu" tez nie rozbieracie auta na czesci. a lakierowac sobie mozna co 3-4lata i masz ciagle piekne auto, nawet nowy kolor jak kto lubi :)

w tym czasie ile wydam na full serwis - zabezpieczanie lakieru???

by the way - zawsze mozna okleic auto bezbarwna folia i miec ladny lakier, ale pod folia.............. czy ma to sens??? auto ma cieszyc oko :)



Awatar użytkownika
tomek107sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 91
Rejestracja: 2012-01-06, 23:35
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: CZERWIEŃ
Kontakt:

Re: Polerka mechaniczna

Post autor: tomek107sl » 2012-07-11, 22:40

Panowie !
Raz na kwartał zaleca się uzupełnienie "towaru" przy Pakiecie Cquartz. Można oczywiście zrobić to samemu , po uprzednim dokładnym umyciu nadwozia i ewentualnym glinkowaniu. Tak jak pisałem Klient otrzymuje tzw. Reloader . Jeśli pozostawi to fachowcom to takie uzupełnienie powłoki kwarcowej w przypadku mustanga to 200 zł. To chyba nie jest wysokim kosztem kwartalnym.
Generalnie tak jak wspomniał Bart, wszystko co doprowadza do końcowego efektu cieszącego oko jest :ok:



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Re: Polerka mechaniczna

Post autor: kaes » 2012-07-11, 22:52

polerka samemu to niezła zabawa. pewnie efekt to ok 20% tego co profesjonalisci zrobia, ale radocha ze zrobienia czegos samemu jest wielka a efekt tez widoczny. polecam.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Polerka mechaniczna

Post autor: AluStar » 2012-07-11, 23:19

Co by nie bylo, regeneracja:
Sprowadza sie do jednego:
usunięcia porysowanej , podrapanej warstwy lakieru bezbarwnego i nalozeniu :wosku lub czegos tam ... itp
W jednych przypadkach uzyskujemy dlugotrwaly efekt w innych mniej. Ale zawsze to prowadzi do zmniejszenia warstwy lak bezbarwnego ,
Polerujac trzeba zedrzec porysowana i utleniona warstwe i bardzo uwazac aby nie przetrzec do lakieru.

Sa na rynku tzw Diamentowe Powloki - tzw Detailing. Efekt niesamowity podobno ale nie uwiężę ze chroni lakier przed porysowaniem przez np 2 mce itd itd..
Napewno firma sie zabezpieczy tzw umowa ze raz w m-cu musi auto byc u niech .A oni znowu zedra i klapna na lakier jakas powloke i tak w kulko. Majac znowu okazje do $$$. Jak cos nie wyjdzie to - powiedza ze pan myl chemia i ona zjadla lakier i teraz to juz lakiernik wita

Fizyki sie nie oszuka . - ale to moje zdanie.

Obrazek

Poradnik jaki udalo mi sie odszukac - nie czytalem - pierwszty lepszy
http://www.detailer.pl/blog/2011/01/pol ... ing-world/" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
tomek107sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 91
Rejestracja: 2012-01-06, 23:35
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: CZERWIEŃ
Kontakt:

Re: Polerka mechaniczna

Post autor: tomek107sl » 2012-07-12, 09:49

Zalety powłoki kwarcowej : ( istotne zagadnienia wytłuściłem )

1. ZWIĘKSZENIE odporności na zarysowania ( jedynie zwiększenie -nie całkowita ochrona )
2. Działa przeciwutleniająco i antystatycznie ( nie przyciąga zatem kurzu i innych zanieczyszczeń )
3. Chroni przed solą
4. Chroni przed kwasami
5. Odpycha wodę
6. Przywraca naturalny kolor i blask lakierowanej powierzchni
7. Chroni przed osadzaniem się brudu , insektów itp .zarazem ułatwiając czyszczenie i konserwacje
8. Chroni przed promieniowaniem Uv
9. Jest odporna na chemie, kwasy ,zasady ,róznego rodzaju detergenty - bardzo trwała i ciężko usuwalna
10. Całościowa technologia ( nie sam kwarc) doprowadza do usunięcia do 90% defektów lakierniczych

Nikt przy zdrowych zmysłach nie obieca całkowitej ochrony przed porysowaniem , ogniem itp nieszczęściami. To już zdecydowanie przesada ,choć spotkałem się z takim przedstawianiem dobrodziejstwa działania takich powłok.
Dla mnie ważna jest możliwość doprowadzenia samochodu do stanu wysoce zbliżonego do idealnego ,bez interwencji lakiernika i w sposób dość trwały. Ta metoda umożliwia usunięcie większości zarysowań , obtarć , hologramów , plam itp. Przy głębokich rysach nie zastąpi lakiernika , choć takie rysy też można z powodzeniem wypełniać.
Jeśli ktoś byłby zainteresowany efektem takich zabezpieczeń i byłby w okolicach W-wy to chętnie pokażę na swoich pojazdach jak to wygląda.



Awatar użytkownika
tomek107sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 91
Rejestracja: 2012-01-06, 23:35
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: CZERWIEŃ
Kontakt:

Re: Polerka mechaniczna

Post autor: tomek107sl » 2012-07-12, 11:04

Dla zobrazowania o co właściwie tutaj chodzi ...
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 094&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Głupio by było chyba malować auto z takiego powodu , a już na pewno wydać na to 6000-7000 zł ?

i po temacie:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 094&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”