Koniec V gen vs początek VI
-
kkk
- Forumowicz
- Posty: 290
- Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
- Model: 2015 Fastback
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
Re: Koniec V gen vs początek VI
Kontrola trakcji w 6gen moim zdaniem prawie nie istnieje
albo wlacza sie kiedy juz jestes na poboczu. Ale to jest w tym aucie wlasnie fajne i za to kocham swojego mustanga 
Nie bede powodu bylo tyle wypadkow zaraz po zakupie aut.
Od wczoraj mam inne auto RWD z 370km i wyprowadzenie go bokiem w miejscach gdzie mustang robil to przy przepustnicy otwartej na 1/3 jest praktycznie niemozliwe.
Nie bede powodu bylo tyle wypadkow zaraz po zakupie aut.
Od wczoraj mam inne auto RWD z 370km i wyprowadzenie go bokiem w miejscach gdzie mustang robil to przy przepustnicy otwartej na 1/3 jest praktycznie niemozliwe.
-
Nix2
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: Koniec V gen vs początek VI
No a w V generacji istnieje ?kkk pisze:Kontrola trakcji w 6gen moim zdaniem prawie nie istniejealbo wlacza sie kiedy juz jestes na poboczu. ..
- nomad
- Forumowicz
- Posty: 635
- Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
- Model: Bullitt & 939
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Highland Green
Re: Koniec V gen vs początek VI
W V to bezpieczniej jeździć z TCS off, przynajmniej nie zaskoczy w najmniej odpowiednim momencie 
Jeśli ktoś szuka auta, które będzie naprawiać błędy kierowcy to Mustang nie jest dla niego.
Jeśli ktoś szuka auta, które będzie naprawiać błędy kierowcy to Mustang nie jest dla niego.
Re: Koniec V gen vs początek VI
Ja nie wiem jak Wy jeździcie, że kontrola trakcji dla Was działa, jakby jej nie było
Pewnie przy bardzo agresywnej jeździe nie daje rady, ale to nie jej zadanie.
W zwykłej, ale dynamicznej jeździe (począwszy od mojej drugiej w życiu jazdy Mustangiem testowanym przed kupnem, w deszczu - ulep ze zdartymi oponami, jak się potem okazało) mi nie raz pomagała, kiedy tył zaczął uciekać na bok albo wpadałem w poślizg na oblodzonym łuku bo za szybko wszedłem. Komputer błyskawicznie pomagał wyprostować auto, nie wiem dokładnie co by było bez kontroli trakcj bo sam też kontrowałem ale mógłbym już chyba bok przytrzeć parę razy. Dla mnie w sam raz, ratuje dupę kiedy trzeba i nie wtrąca się kiedy nie trzeba.
W zwykłej, ale dynamicznej jeździe (począwszy od mojej drugiej w życiu jazdy Mustangiem testowanym przed kupnem, w deszczu - ulep ze zdartymi oponami, jak się potem okazało) mi nie raz pomagała, kiedy tył zaczął uciekać na bok albo wpadałem w poślizg na oblodzonym łuku bo za szybko wszedłem. Komputer błyskawicznie pomagał wyprostować auto, nie wiem dokładnie co by było bez kontroli trakcj bo sam też kontrowałem ale mógłbym już chyba bok przytrzeć parę razy. Dla mnie w sam raz, ratuje dupę kiedy trzeba i nie wtrąca się kiedy nie trzeba.
-
Nix2
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: Koniec V gen vs początek VI
Czyli co, zdania podzielone - działa, nie działa
Tak, wiem teoria teorią, a samemu przekonać się i tak trzeba...
Tak, wiem teoria teorią, a samemu przekonać się i tak trzeba...
-
kkk
- Forumowicz
- Posty: 290
- Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
- Model: 2015 Fastback
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
Re: Koniec V gen vs początek VI
Oczywiscie ze tez nieNix2 pisze:No a w V generacji istnieje ?kkk pisze:Kontrola trakcji w 6gen moim zdaniem prawie nie istniejealbo wlacza sie kiedy juz jestes na poboczu. ..
-
Nix2
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: Koniec V gen vs początek VI
Ciekawe, co na to powiedzieliby oficjalnie, ( lub nie ) inżynierowie Forda... a może znane jest oficjalne stanowisko ?
- Amipio
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 2015-05-20, 15:54
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Velocity Blue
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Koniec V gen vs początek VI
Pewnie zwrócili by uwagę że pedał gazu to potencjometr nie przełącznik działający na zasadzie 0/1.Nix2 pisze:Ciekawe, co na to powiedzieliby oficjalnie, ( lub nie ) inżynierowie Forda... a może znane jest oficjalne stanowisko ?
Przy rozsądnym używaniu gazu niania wg mnie działa bdb. Moim zdaniem kontrola w VI jest zauważalnie szybsza.
Wiem Vag-i itp, ale mówimy o aucie dającym przyjemność z jazdy komuś kto lubi, umie jeździć
i nie traktuje auta jako typowego środka lokomocji.
Pierwszy raz dosiadłem konia V8 w deszczu 2014 roku zupełnie przypadkiem kolega dał mi się przejechać, na całe szczęście nie czytałem wtedy
forum bo pewnie bym się zes...ł ze strachu. A było całkowicie normalnie.
-
Nix2
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: Koniec V gen vs początek VI
A jaką ( albo jakie) wersję silnikową próbowałeś? Jakie konkretnie opony ? Jak piszesz, że reakcja VI szybsza, to porównujesz do V, tak ?Amipio pisze: Przy rozsądnym używaniu gazu niania wg mnie działa bdb. Moim zdaniem kontrola w VI jest zauważalnie szybsza.
...
- Amipio
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 87
- Rejestracja: 2015-05-20, 15:54
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Velocity Blue
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Koniec V gen vs początek VI
Miałem okazję mieć styczność tylko z V8 V i VI. VI na Pilot4 fabryczne, na czym jeździ kolega nie patrzyłem, jakoś nie przyszło mi to do głowy, ale podpytam. Nie jedne już pewnie skończył.
.
Zresztą przyczepność opon ma się nijak do kontroli trakcji. Jeśli opona słabiej lepi z gazem trzeba delikatniej.
Jeśli będzie interweniować kontrola trakcji, wtedy mniej gazu i koło się zamyka. Jak ktoś tego nie pojmuje lepiej jeździć FWD lub AWD
Nie rozmawiamy o jeździe wyczynowej, tak przynajmniej to odebrałem gdyż temat zainicjował kolega w dość młodym wieku. Pytanie było proste, odpowiedź prawie kompletna padła w 2 postach poniżej brakuje tam tylko "bierz VI i się nie zastanawiaj, oczywiście jeśli masz pojęcie o prowadzeniu auta RWD"
a tu już tworzymy doktorat.
Zresztą przyczepność opon ma się nijak do kontroli trakcji. Jeśli opona słabiej lepi z gazem trzeba delikatniej.
Jeśli będzie interweniować kontrola trakcji, wtedy mniej gazu i koło się zamyka. Jak ktoś tego nie pojmuje lepiej jeździć FWD lub AWD
Nie rozmawiamy o jeździe wyczynowej, tak przynajmniej to odebrałem gdyż temat zainicjował kolega w dość młodym wieku. Pytanie było proste, odpowiedź prawie kompletna padła w 2 postach poniżej brakuje tam tylko "bierz VI i się nie zastanawiaj, oczywiście jeśli masz pojęcie o prowadzeniu auta RWD"
a tu już tworzymy doktorat.
-
Nix2
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: Koniec V gen vs początek VI
Do samego systemu przyczepność opon nie ma nic, ale już do sposobu działania w sensie progu/czułości zadziałania itp itd. to jak najbardziej.Amipio pisze: Zresztą przyczepność opon ma się nijak do kontroli trakcji...
W końcu to kontrola trakcji poprzez każdą z opon oddzielnie odpowiednio przyhamowuje pojazd...
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1757
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Koniec V gen vs początek VI
Jak dla mnie taka powinna być kontrola trakcji w sportowym aucie typu Mustang, ma on wierzgać, wyrywać się dając fun z jazdy 
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/CS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/CS 2012 2021 -