
Hamownia
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Jest zmieniony program od Brenspeeda pod 91 + stożek Steeda. Jeżeli byłby to stock to byłbym zadowolony, ale Nm po tych zmianach powinno troche przybyc 

Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Obejrzałem dokladenie ten filmik ktory mowi ze ten oto mustang ma 763rwhp
[yt][/yt]
przy doładowaniu okolo 15-17 PSI ( pokazuje to zegar na kokpicie ten z lewej ) czyli nasze okolo 1-1,2 Bara.
mam porownanie tez z tym samym kompresorem i potwierdza to moja opinie ze ich hamownie znacznie zawyżają wartości.
U mnei jest doladowanei 25 PSI ( powyzej 1,5 Bara ) i wyszlo 732 KM. ( wiecej o 10 PSI
)
tak wiec:
NASZE HAMOWNIE POKAZUJA ZNACZNIE MNIEJSZE WARTOSCI NIZ U NICH ..
U nas by wyszlo max 660 KM - Na Bank
ZEGARY OD LEWEJ:
1) CISNIENIE DOLADOWANIA KOMPRESORA
2) CISNIENIE OLEJU
3) CISNIENIE PALIWA NA LISTWIE
[yt][/yt]
przy doładowaniu okolo 15-17 PSI ( pokazuje to zegar na kokpicie ten z lewej ) czyli nasze okolo 1-1,2 Bara.
mam porownanie tez z tym samym kompresorem i potwierdza to moja opinie ze ich hamownie znacznie zawyżają wartości.
U mnei jest doladowanei 25 PSI ( powyzej 1,5 Bara ) i wyszlo 732 KM. ( wiecej o 10 PSI

tak wiec:
NASZE HAMOWNIE POKAZUJA ZNACZNIE MNIEJSZE WARTOSCI NIZ U NICH ..
U nas by wyszlo max 660 KM - Na Bank
ZEGARY OD LEWEJ:
1) CISNIENIE DOLADOWANIA KOMPRESORA
2) CISNIENIE OLEJU
3) CISNIENIE PALIWA NA LISTWIE
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Podejrzewam że pomiar był robiony na tylną oś , czy maja przemośne hamownie z pomiarem na 4x4 ? Czy test eg normy DIN 70020 ?andronik pisze:W zeszła sobotę byłem na zlocie Mondeo i mieli hamownie przenośną, no i wyszedł mi taki wykres:
Obrazek
Może ktoś mądry się wypowie, bo cos mi się wydaje, że coś strasznie malo momentu wyszło.
Czy to że padało i opony były mokre mogło mieć wpływ na wynik? W końcu nie miałem w tym momencie pełnej trakcji.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
To jest pomiar mocy na tylnej osi 732 KM rwhp , u nas mierzy się moc na silniku, czyli u nas moc była by większa bo mierzona na silniku, bo moc na tylnej osi to moc na silniku minus moc na układzie przeniesienia napędu.AluStar pisze:Obejrzałem dokladenie ten filmik ktory mowi ze ten oto mustang ma 763rwhp
[yt][/yt]
przy doładowaniu okolo 15-17 PSI ( pokazuje to zegar na kokpicie ten z lewej ) czyli nasze okolo 1-1,2 Bara.
mam porownanie tez z tym samym kompresorem i potwierdza to moja opinie ze ich hamownie znacznie zawyżają wartości.
U mnei jest doladowanei 25 PSI ( powyzej 1,5 Bara ) i wyszlo 732 KM. ( wiecej o 10 PSI)
tak wiec:
NASZE HAMOWNIE POKAZUJA ZNACZNIE MNIEJSZE WARTOSCI NIZ U NICH ..
U nas by wyszlo max 660 KM - Na Bank
ZEGARY OD LEWEJ:
1) CISNIENIE DOLADOWANIA KOMPRESORA
2) CISNIENIE OLEJU
3) CISNIENIE PALIWA NA LISTWIE
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Alu, smiem twierdzic ze to nie ich hamownie zawyżaja tylko nasze zaniżają, Ty te 730KM w stanach mialbys na kołach a na silniku ponad 800 przy booscie 25psi..AluStar pisze:Obejrzałem dokladenie ten filmik ktory mowi ze ten oto mustang ma 763rwhp
mam porownanie tez z tym samym kompresorem i potwierdza to moja opinie ze ich hamownie znacznie zawyżają wartości.
U mnei jest doladowanei 25 PSI ( powyzej 1,5 Bara ) i wyszlo 732 KM. ( wiecej o 10 PSI)
tak wiec:
NASZE HAMOWNIE POKAZUJA ZNACZNIE MNIEJSZE WARTOSCI NIZ U NICH ..
U nas by wyszlo max 660 KM - Na Bank
masz potwora nie auto, no ale dobrze nad nim panujesz i nie dajesz soba rządzic


- Szuba
- Forumowicz
- Posty: 147
- Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
- Model: GT 1996r
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Royal Blue
- Kontakt:
3.8L V6 / 150 hp @ 4000 RPM / 215 lb-ft @ 2500 RPM / 0-60MPH 9.9 secxmassive pisze:witam zamierzam kupić Mustanga IV z silnikiem 3.8 V6 147KM i z tego co jak do tej pory znalazłem o jego osiągach to ze jego max to 160km/h a od 0-100 nigdzie nic nie ma. Czy mógł by mnie ktoś poinformować jak to jest z tym przyśpieszeniem i prędkością max.
to jest dla rocznika 96
- saleen
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 31
- Rejestracja: 2009-06-11, 23:07
- Model: mustang'94
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: black
160km/h to max dla 3. biegu, seryjnie jak w każdej v6 założony jest kaganiec na 190km/h (przy 3500obr/min), bez niego myślę że jakieś 205 - 210 poleci (przy 4500obr/min)xmassive pisze:Mustanga IV z silnikiem 3.8 V6 147KM i z tego co jak do tej pory znalazłem o jego osiągach to ze jego max to 160km/h a od 0-100 nigdzie nic nie ma
do setki jest około 9- 9,5s.
v8 z 5.0l ma chyba coś koło 6 -6,5s do setki, jeśli dasz radę zaakceptować spalanie v8
w jeździe na co dzień to szukaj takiego.
Dyno day Jetronik
Dzis mialem przyjemnosc rozmawiac z Bobikiem. "Jetronik"
Firma JetRonik może jeśli będziemy chcieli zorganizować Dyno Day z Grillem.
Dostaniemy specjalne ceny na pomiar i info odnosnie stanu naszych silnikow.
Uważam ze jest to fajny pomysł na spotkanie z możliwością sprawdzenia czy źrebaczki nie ociekają .
Musimy Zrobic liste chetnych: Lokalizacja Wrocław
1.RedHornet
2.Madasek
3.AluStar
4.Celibad
5.Kaes
6..
Firma JetRonik może jeśli będziemy chcieli zorganizować Dyno Day z Grillem.
Dostaniemy specjalne ceny na pomiar i info odnosnie stanu naszych silnikow.
Uważam ze jest to fajny pomysł na spotkanie z możliwością sprawdzenia czy źrebaczki nie ociekają .
Musimy Zrobic liste chetnych: Lokalizacja Wrocław
1.RedHornet
2.Madasek
3.AluStar
4.Celibad
5.Kaes
6..