andronik pisze:Darenty pisze:Stojąc za autem: (funkcje pól wymieniane od lewej strony)
Lewa lampa: stop/kierunek/pozycja, stop/kierunek/pozycja, stop/pozycja
Prawa lampa:stop/pozycja, stop/kierunek/pozycja, stop/kierunek/pozycja
We wszystkich polach mam użyte biało-żółte ledy.. niby w miejscu gdzie mam pozycje/stop mogły być tylko białe, ale na Vledach nie było dostępnych (i nadal chyba nie ma) takich samych białych wzorem i ilością diodek, a więc estetyka wzięła górę.
Nie pamiętam tylko czy mam użyte te 60 (na 90% te) czy 92.. sprawdzę jutro..
Czyli stopy tez masz zrobione na pomaranczowych zarowkach?
Bo to jest tak - te ledy które mam użyte składają się po połowie diód białych i żółtych/pomarańczowych (amber)..
I tak:
pozycja - wykorzystuje przyciemnione opornikiem światło diód białych
stop - wykorzystuje światło diód białych w pełnej jasności
kierunek - wykorzystuje śwaitło żółte/pomarańczowe (amber) w pełnej jasności
W tych dwukolorowych ledach zajebiaszcze właśnie jest to, że mają możliwość przełączania sygnału, czyli dioda pracuje jako stop/pozycja, a gdy wrzucasz kierunek używa tylko żółtych/pomarańczowych (amber)
Może dziś nagram video jak to wygląda w praktyce.
Aha, tak w ramach zaznaczenia - użyte mam stock'owe lampy, a żółty/pomarańczowy (amber)+ czerwony klosz = pomarańczowy kierunek
