Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197

O mustangu i o nas

Moderator: Hans

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197

Post autor: Dark Red » 2012-04-19, 22:08

Przepustnica GT500 już gotowa, musiałem przełożyć silnik z GT to GT500, początkowo przestraszyłem się że wałek na którym są przepustnice , a dokładnie boczna powierzchnia wałka w GT jest wyfrezowana a w GT500 jest okrągła, jak się okazało do niczego to nie służy, i przełożenie silnika poszło gadko, dzięki pomocy Alustara, który już to robił.
Załączniki
przepustnica GT500.JPG
Przepustnica od Gt500, adapter własnej konstrukcji oraz kolanko o większej średnicy.
przepustnica GT500.JPG (11.5 KiB) Przejrzano 6346 razy


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197

Post autor: caniggia » 2012-04-19, 22:26

Tego typu przejściówka do tej przepustnicy zadziała w kolektorze FR, bo tam otwór jest jeden, ale do stockowego trzeba takie coś, aby powietrze się nie odbijało na środku.
Załączniki
Bez tytułu.jpg



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197

Post autor: Dark Red » 2012-04-22, 11:11

Pierwsza przymiarka, trzeba jeszcze podłączyć przewody, dokręcić i zmodyfikować program.
Załączniki
FRPP  kolektor i dolot.JPG


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197

Post autor: caniggia » 2012-04-22, 11:42

Jaką masz średnice dolotu przy maf?
Może warto zamienić na jlt110?



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197

Post autor: Dark Red » 2012-04-22, 13:31

caniggia pisze:Jaką masz średnice dolotu przy maf?
Może warto zamienić na jlt110?
Dolot firny UPR to jest kopia JLT, średnica rury wew. 100 mm , przy MAF zmniejsza się do 90 mm.


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197

Post autor: caniggia » 2012-04-29, 17:34

Tak wygląda gotowa.
Załączniki
IMAG0278.jpg
IMAG0279.jpg



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197

Post autor: Stachu_xjr » 2012-04-29, 18:06

a jak ze srednicą zewnętrzą przepustnicy tj czy guma z dolotu GT pasuje na przepustnice z GT500 ??



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197

Post autor: caniggia » 2012-04-29, 18:12

100 proc nie pasuje, z jlt musiałem się nieźle narobic a jest twarda, stockowa jest z gumy bez wzmocnień, może się naciągnie.
Na pewno trzeba większą opaskę.



Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197

Post autor: Madasek » 2012-04-29, 19:04

ja taka gume zamawiałem http://www.siliconeintakes.com/index.ph ... 2724d6b8ae" onclick="window.open(this.href);return false;

Silicone Reducer, 5.0" to 4.5" - Black taki rozmiar mam przepustnice GMS ale zewnętrznie to chyba to samo co GT500.

Redhornet ma takie cus bo on nie musiał do przepustnicy z Ford Racing a zamówiełem mu tez przy okazji ;) acha ja to przypasowywałem do mojego dolotu ze steeda.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197

Post autor: caniggia » 2012-04-29, 20:47

Przetestuje oryginał na swojej przepustnicy wcześniej, jak coś to coś się dorobi albo zamówi.



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197

Post autor: Dark Red » 2012-05-10, 21:50

Gotowe ;) jest znacznie głośniejszy, słychać pracujący rozrząd, i szum wiatru ;) w kolektorze.
Zagadka: znajdz 2 brakujące elemeny na obrazku.
Załączniki
frpp-intake-manifold.JPG


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197

Post autor: Stachu_xjr » 2012-05-10, 21:58

Nie ma 2 cybantów na dolocie :niepewny:



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197

Post autor: Dark Red » 2012-05-15, 17:34

Krótki film o kolektorze...

" onclick="window.open(this.href);return false;


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197

Post autor: Stachu_xjr » 2012-05-15, 20:06

Jest odzczuwalna róznica ze jest lepiej po załozeniu ??



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197

Post autor: Dark Red » 2012-05-16, 07:54

Stachu_xjr pisze:Jest odzczuwalna róznica ze jest lepiej po załozeniu ??

spadek mocy, silnik dostaje więcej powietrza, trzeba przeprogramować komputer


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”