Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
Moderator: Hans
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
Przepustnica GT500 już gotowa, musiałem przełożyć silnik z GT to GT500, początkowo przestraszyłem się że wałek na którym są przepustnice , a dokładnie boczna powierzchnia wałka w GT jest wyfrezowana a w GT500 jest okrągła, jak się okazało do niczego to nie służy, i przełożenie silnika poszło gadko, dzięki pomocy Alustara, który już to robił.
- Załączniki
-
- Przepustnica od Gt500, adapter własnej konstrukcji oraz kolanko o większej średnicy.
- przepustnica GT500.JPG (11.5 KiB) Przejrzano 6346 razy
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
Tego typu przejściówka do tej przepustnicy zadziała w kolektorze FR, bo tam otwór jest jeden, ale do stockowego trzeba takie coś, aby powietrze się nie odbijało na środku.
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
Pierwsza przymiarka, trzeba jeszcze podłączyć przewody, dokręcić i zmodyfikować program.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
Jaką masz średnice dolotu przy maf?
Może warto zamienić na jlt110?
Może warto zamienić na jlt110?
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
Dolot firny UPR to jest kopia JLT, średnica rury wew. 100 mm , przy MAF zmniejsza się do 90 mm.caniggia pisze:Jaką masz średnice dolotu przy maf?
Może warto zamienić na jlt110?
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
a jak ze srednicą zewnętrzą przepustnicy tj czy guma z dolotu GT pasuje na przepustnice z GT500 ??
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
100 proc nie pasuje, z jlt musiałem się nieźle narobic a jest twarda, stockowa jest z gumy bez wzmocnień, może się naciągnie.
Na pewno trzeba większą opaskę.
Na pewno trzeba większą opaskę.
- Madasek
- Forumowicz
- Posty: 504
- Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
- Model: 2007 Shelby GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny srebrne pasy
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
ja taka gume zamawiałem http://www.siliconeintakes.com/index.ph ... 2724d6b8ae" onclick="window.open(this.href);return false;
Silicone Reducer, 5.0" to 4.5" - Black taki rozmiar mam przepustnice GMS ale zewnętrznie to chyba to samo co GT500.
Redhornet ma takie cus bo on nie musiał do przepustnicy z Ford Racing a zamówiełem mu tez przy okazji acha ja to przypasowywałem do mojego dolotu ze steeda.
Silicone Reducer, 5.0" to 4.5" - Black taki rozmiar mam przepustnice GMS ale zewnętrznie to chyba to samo co GT500.
Redhornet ma takie cus bo on nie musiał do przepustnicy z Ford Racing a zamówiełem mu tez przy okazji acha ja to przypasowywałem do mojego dolotu ze steeda.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
Przetestuje oryginał na swojej przepustnicy wcześniej, jak coś to coś się dorobi albo zamówi.
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
Gotowe jest znacznie głośniejszy, słychać pracujący rozrząd, i szum wiatru w kolektorze.
Zagadka: znajdz 2 brakujące elemeny na obrazku.
Zagadka: znajdz 2 brakujące elemeny na obrazku.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
Krótki film o kolektorze...
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
Jest odzczuwalna róznica ze jest lepiej po załozeniu ??
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Re: Kolektor dolotowy od Ford Racing do GT S197
Stachu_xjr pisze:Jest odzczuwalna róznica ze jest lepiej po załozeniu ??
spadek mocy, silnik dostaje więcej powietrza, trzeba przeprogramować komputer
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears