
http://otomoto.pl/ford-mustang-nowy-lpg-C23277307.html" onclick="window.open(this.href);return false;
o tym coś ktoś może powiedzieć ?
Strzelaj dalej:DSalos18 pisze:Mina gościa z komisu - bezcenna
http://otomoto.pl/ford-mustang-nowy-lpg-C23277307.html" onclick="window.open(this.href);return false;
o tym coś ktoś może powiedzieć ?
Odezwij się do mnie, na pewno Ci pomogę i będziesz miał taniej niż przez handlarzypaytoplay pisze:Siema, długo mnie tu nie było ale powoli się ogarniam i znowu myślę, żeby ściągnąć jakiegoś potwora...
Genralnie te wszystkie procedury typu cło + vat + akcyza to ogarniam, ale jak to jest z opłatami aukcyjnymi?
Próbowałem rozmawiać z dwoma pośrednikami tak, żeby mieć jakieś rozeznanie, ale oni nie potrafią dokładnie określić ile to będzie kosztowało, a szacunki typu "powinniśmy się zmieścić w... " to trochę są niepoważne, bo to może być na końcu tak, że jeszcze będę musiał dopłacać... Wolałbym mieć z góry jakieś sensowne wyliczenie, żeby w ogóle wiedzieć, czy po pierwsze mnie stać a dwa, czy gra jest w ogóle warta zachodu ;]
Ile bierze copart albo iaai od sprzedanego samochodu? Oni mają jakieś stałe stawki, czy procentowo to liczą?
Są te koszty załadunku do kontenera, rozładunku, samego kontenera - ile to kosztuje - lepiej brać pośrednika, czy samemu to załatwiać?
Jestem ciekawy jak to się w ogóle odbywa. Czy to jest tak, że uzgadnia się kwotę na dany samochód, wpłaca zaliczkę licytuje i jak wypali to wypali, jak nie to trzeba próbować dalej. Widziałem kilka aukcji online i powiem szczerze, że chyba najwygodniej byłoby samemu licytować z domu, zamiast za każdym razem to wszystko uzgadniać. Istnieje taka możliwość, żeby osoba prywatna mogła w ten sposób licytować?
No i jeszcze jedna kwestia - rejestracji i tych wszystkich "tajtli' - generalnie ja teraz będę chciał śćiągnąć motocykl - na zdjęciach wygląda naprawdę spoko, śladów jakiegokolwiek szlifu ciężko się dopatrzeć, ale w uszkodzeniach ma wbite side ( ok może jakaś parkingówka, albo lekki szlif) - ale title ma: salvage - total loss ( jest z Nevady ). Facet mi tłumaczył, że ten total to jest po prostu zapis, że ubezpieczyciel wypłacił całą szkodę - dzwoniłem do urzędu komunikacji, żeby się dowiedzieć, czy mi motocykl z totalem zarejestują ( brzmi jakbym był samobójcą) - ale babka powiedziała, że jeśli oprócz totala nie będzie, żadnych adnotacji, że ma być zezłomowany albo na części to powinni zarejestrować - orientujecie się czy to rzeczywiście tak jest ? Sory za wątek poboczny, bo to nie forum o motocyklach, ale generalnie dotyczy tych certyfikatów i rejestracji.
Gdzieś w necie przeczytałem też, że nie można zarejestrować z salvage VTR-441 ( vehicle to recycle ) - to by się zgadzało, gdyby miał coś takiego wbite, ale jak patrze to te do recyclingu wyglądają nierzadko lepiej niż ze zwykłym salvagem - macie może na ten temat jakąś wiedzę?
Pomijam wałki, że można podobno wystąpić już po kupnie jakoś po następny title w stanach i zarejestrować w sumie podobno wszystko - bo generalnie chciałbym sprawę załatwić po bożemu ale jednak z głową ;]
Dzięki za wszelkie odpowiedzi i pozdr!
Witam,Alexander25 pisze:http://moto.allegro.pl/jedyny-taki-ford ... 38161.html
zobacz tego. Troche zbic cene i mona brac trzbe by tylko go dokladnie sprawdzic. Troche wsiurski tuning ale zderzaki sa tanie
to byl skladakBolek pisze:Cześć.Znajomy się uparł aby jechać oglądnąć to "cudo" http://allegro.pl/ford-mustang-4-6-gt-z ... 46651.html" onclick="window.open(this.href);return false; ,a ja za cholere nie mogę odnaleźć posta o tym aucie a jestem przekonany że ktos z forum go ogladał na żywo i był opisywany w tym dziale.Podrzućcie co to warte,dzięki