Rear Brake Kit. Zestaw Hamulcow na Tyl

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ

Czy warto inwestowac w tylne hamulce

Tak Warto
5
83%
Nie warto
1
17%
Nie mam zdania, badz cena jest zbyt wysoka jak na taka modyfikacje
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 6

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Rear Brake Kit. Zestaw Hamulcow na Tyl

Post autor: AluStar » 2011-10-16, 11:25

Zmieniajac zaciski / tarcze / klocki z przodu przychodzi moment zastanowienia sie czy warto zmieniac oprocz klockow tarcz jeszce zaciski tyl.
Czyli BIG Rear Brake Kit .
Wiem ze kazdy ma swoja opinie na ten temat , ale jak by ktos mogl przytoczyc fachowe art o walorach bardzo dobrych tylnych hamulców bylo by to pomocne. Sami wiemy jak wygladaja nasze mini tarcze z tylu . :D

http://www.who-sells-it.com/images/cata ... _23588.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; str 103

Z tego co juz znalazlem podam juz linki .


Dajac:
- 14" tarcze minimalne felgi to 18"
- 13" tarcze -> 17"


1) Brembo 14" Big Brake Kit with 1pc Rotor / 4-Piston Caliper 05-09 Mustang
Price: $2,327.99
Wymagane 18" felgi nie mniejsze .

Obrazek

2) AP Racing 07+ GT500 13" 4-Piston Drilled/Slotted REAR Big Brake Kit
minimalne felgi 17"
$ 3,011.58
Obrazek

3) AP Racing AP4120 cross drilled/slotted 14.25" 6 piston front brake kit

Regular Stillen price: $2877.75

INTRODUCTORY SALE PRICE: $2733.86

Obrazek

4) AP Racing AP4120S slotted 14.25" 6 piston front brake kit


INTRODUCTORY SALE PRICE: $2733.86

Obrazek

5) AP Racing AP4120R cross drilled/slotted 14.25" 6 piston front brake kit


INTRODUCTORY SALE PRICE: $2671.16

Obrazek

6) AP Racing AP4120SR slotted 14.25" 6 piston front brake kit


INTRODUCTORY SALE PRICE: $2671.16

Obrazek

7) AP Racing AP4150 cross drilled/slotted 13" 4 piston rear brake kit


CURRENT SALE PRICE: $2849.76


8) 2005-2011 Mustang GT Baer Extreme Plus 14 Inch Rear Brake Kit - 6 Piston Calipers - 7 COLOR CHOICES
$3,199.99
Wyposażony w 14 "Wirniki i 6S 6-tłoczkowymi
14-calowe
min 18 cali felgi
Obrazek







Awatar użytkownika
YoDa
Forumowicz
Posty: 964
Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
Model: V6 3,7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White
Kontakt:

Re: Rear Brake Kit. Zestaw Hamulcow na tyl

Post autor: YoDa » 2011-10-16, 11:31

Ja uważam że warto jak najbardziej , tył tak samo ważny jak przód !! W soim zmieniałem tarcze tył na sportowe Drilled/Slotted , w sumie o tej samej średnicy ale znaczącą różnicę zauważyłem. Warte grzechu !


Pozdrawiam
Yoda

Obrazek

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Rear Brake Kit. Zestaw Hamulcow na Tyl

Post autor: Magic » 2011-10-16, 14:07

Oczywiście tylnie hamulce są bardzo ważnie tylko już przy zmianie jest poważny problem z balansem by nie okazało się że podczas hamowania nie dojdzie do tego że tył będzie blokował i jest lot bokiem, coś takiego miało miejsce w pierwszej Audi TT zdarzało się że przy ostro jeździe zwłaszcza w łukach tył blokował i było z zaskoczenia kuku na drzewie.

Jeśli już zmiana zacisków z tyłu to albo cały z większym przednim zestawem by było wszystko wyliczone albo wstawić regulowany korekty siły hamowania z Wilwood taki np. jak ja mam w kabinie ale przy instalacji z ABS może być problem chodź da się i wtedy nawet w czasie jazdy się ustawia jak chce by na maxa dało się wykorzystać tylne hamulce np. na tor, a już na miasto czy w deszcz dać dla bezpieczeństwa odpowiednio zmniejszyć ustawienie.

Do tej pory jest przesąd że z przodu opony jak są nowsze to lepiej hamuję ale kiedyś nawet Polacy robili testy i wyszło na to że jednak z lepszymi oponami na tyle lepiej hamuje ale to jest trochę loteria jak jest ustawiony balans hamulca w danym aucie i jego rozłożeniem masy.

Zwłaszcza w naszych autkach gdzie opony z tyłu są przeważnie szersze i niema w ogóle hamulca to zmiana da sporo ale to już musi być z głową zrobione, bo to nie przelewki.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”