Poszukiwany warsztat; kilka problemów

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kazik
Młodszy Forumowicz
Posty: 59
Rejestracja: 2011-07-06, 00:27
Model: 2000 V6
Silnik: V6 3.8
Kolor: Silver Metallic

Poszukiwany warsztat; kilka problemów

Post autor: Kazik » 2011-08-22, 14:50

Witam,

Przejrzałem sobie ten dział w poszukiwaniu warsztatów i odpowiedzi na moje problemy z Mustangiem, jednak postanowiłem założyć własny temat. Starałem się uniknąć zaśmiecania ;)

Przede wszystkim szukam porządnego warsztatu. Widziałem temat, gdzie kilku ludzi poleciło fachowców, jednak chcę wpierw zebrać jak najwięcej opcji. Nie ważne w którym mieście, byle by w Polsce. Najważniejsze jest to, aby fachowcy faktycznie byli fachowcami i wiedzieli co robią. Swojego Stanga oddałem już do kilku warsztatów, które wydawały się najlepszym wyborem z moich okolic, jednak zdecydowałem skończyć z szukaniem na własną rękę, bo nie jestem zadowolony z efektów.

Zależy mi na kompleksowym zdiagnozowaniu i naprawie. Problemy mam z:
- zawieszeniem,
- hałasującym układem napędowym,
- zasilaniem silnika,
- poduszkami powietrznymi.



Do tego mam jeden problem z silnikiem, ale może wy mi pomożecie, albo chociaż powiecie co jest temu winne. Otóż po mieście i małych odległościach nie ma żadnych problemów, jednak po większej trasie silnik zaczyna wariować, dosłownie tracić moc. Przy obrotach 2k czy 2,5k zaczyna szarpać, jakby się dusił z powodu nie dostawania paliwa. Mam tak za każdym razem, gdy dojeżdżam np. po trasie z domu do Wrocławia. Na mieście ledwo startuje przez szarpanie, a już nie mówię o rozpędzaniu się czy mijaniu, bo po prostu strach - zero mocy przy w/w obrotach. Były podejrzenia do sondy od spalin (zresetowana, dalej jest problem) i filtru paliwa (ale ten jest nowy, choć przed wymianą robiłem jedną trasę i nie było tego problemu). Mechanik sprawdził nowy filtr paliwa i stwierdził, że ten nic nie blokuje, jest dobry. Wczoraj przy samej końcówce po dłuższej trasie (170km) miałem to samo. Stanąłem, otworzyłem maskę żeby ewentualnie ostygł i.. jak nigdy nic. Drugi raz taki postój mu pomógł.



MONTWA
Forumowicz
Posty: 394
Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
Model: shelby GT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: vista blue

Re: Poszukiwany warsztat; kilka problemów

Post autor: MONTWA » 2011-08-22, 15:47

... może aparat zapłonowy-miałem kiedyś podobne objawy i było to związane z tym ustrojstwem.
Co do warsztatów to znam tylko złe ;(



Talent
Forumowicz
Posty: 270
Rejestracja: 2011-05-11, 22:57
Model: GT Convertible
Silnik: V8 4.6
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Re: Poszukiwany warsztat; kilka problemów

Post autor: Talent » 2011-08-22, 16:29

Porozmawiaj z Mirkiem, może coś Ci doradzi:

Mirosław Malinowski
501 313 981
info@carforceone.pl



Awatar użytkownika
Evening
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 2009-11-16, 16:24
Model: 302'cid 1975
Silnik: V8 5.0
Kolor: Medium copper metallic

Re: Poszukiwany warsztat; kilka problemów

Post autor: Evening » 2011-08-22, 16:57

odnosnie zawieszenia szczerze polecam:
http://lubin.autoteam.pl/katalog/diagno ... 28725.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Pan. Tomasz Nowak. LUBIN woj.dolnoślaskie czyli całkiem niedaleko od ciebie.

u mnie w aucie naprawdę bardzo niestandardowym sprawdził wszystko co do wymiany by było, ustawił zbieżność gdzie w żadnym warsztacie nie mogli dojść z tym do ładu i auto cięło opony, oczywiście najpierw przedzwoń i się dowiedz :) i najfajniejsze podejście czyli to co do wymiany to do wymiany a co jeszcze dobre to po co wymieniać.


Mercury Comet '75
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Chevrolet Impala '60 Sport Coupe
Plymouth Barracuda '68
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 '66
Porsche 911 '73 Targa
Porsche 911 '76 Targa
Willys - Overland 1939
;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”