Mustang z allegro/ebay
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 98
- Rejestracja: 2010-05-19, 06:53
- Model: GT 2007
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny
Drodzy Koniarze, doradźcie, co brać?
Pierwszy najbardziej wpadł mi w oko, drugi ma ciekawszy silnik, a trzeci cenowo wygląda ciekawie i gość z okolic Warszawy, chce mi udostępnić auto nawet na kilkugodzinną jazdę testową, podjechałbym na jakąś gruntowną diagnostykę
1. http://otomoto.pl/ford-mustang-3-8-v6-c ... 92049.html
2. http://otomoto.pl/ford-mustang-C15503950.html
3. http://otomoto.pl/ford-mustang-cabrio-s ... 23637.html
Doradźcie, bo ja jak kupię auto sam, bez doradzania kolegów, to znowu się wtopię i będę tego żałował jak ostatnio...

Pierwszy najbardziej wpadł mi w oko, drugi ma ciekawszy silnik, a trzeci cenowo wygląda ciekawie i gość z okolic Warszawy, chce mi udostępnić auto nawet na kilkugodzinną jazdę testową, podjechałbym na jakąś gruntowną diagnostykę
1. http://otomoto.pl/ford-mustang-3-8-v6-c ... 92049.html
2. http://otomoto.pl/ford-mustang-C15503950.html
3. http://otomoto.pl/ford-mustang-cabrio-s ... 23637.html
Doradźcie, bo ja jak kupię auto sam, bez doradzania kolegów, to znowu się wtopię i będę tego żałował jak ostatnio...
Pół życia z motocyklami... Czas to zmienić- cabrio będzie bezpieczniejsze :D
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
Bolek - no ale co z tym spalaniem nie tak?Bolek pisze:Sprzedawca jakiś bajkopisarz ,z tym spalaniem to go lekko poniosło i tą wersją specjalną co ma 6 sek.do 100km/h tym bardziejJeżeli bezwypadek rzeczywiście to cena wydaje się być ok choć pewnie za 80 tyś.zł by sprzedał.Sprawdź w Carfaxie czy nie siedzi jakiś bubel.Osobiście to wyrzuciłbym światła z przodu i felgi.Mi się taki tuning ala German Style nie podoba ale to rzecz gustu.
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Ja bym bral V8
2. http://otomoto.pl/ford-mustang-C15503950.html
klubowy kolega Michal@ ma takie V8 troche zmodyfikowany silnik i wykreca dobre czasy na 1/4 mili. Pogadaj z nim na PW. Auto ma bardzo maly przebieg, az podejrzanie maly, przy takim przebiego powinien miec zero wytarc w srodku, no i jest w manualu.
2. http://otomoto.pl/ford-mustang-C15503950.html
klubowy kolega Michal@ ma takie V8 troche zmodyfikowany silnik i wykreca dobre czasy na 1/4 mili. Pogadaj z nim na PW. Auto ma bardzo maly przebieg, az podejrzanie maly, przy takim przebiego powinien miec zero wytarc w srodku, no i jest w manualu.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 98
- Rejestracja: 2010-05-19, 06:53
- Model: GT 2007
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
ta zolta kobyla juz byla na forum byla bo kasacji:/Dark Red pisze:Ja bym bral V8
2. http://otomoto.pl/ford-mustang-C15503950.html
klubowy kolega Michal@ ma takie V8 troche zmodyfikowany silnik i wykreca dobre czasy na 1/4 mili. Pogadaj z nim na PW. Auto ma bardzo maly przebieg, az podejrzanie maly, przy takim przebiego powinien miec zero wytarc w srodku, no i jest w manualu.
302 HOooooo
Ehhh no i to jest właśnie to- szukasz, zastanawiasz się, już myślisz że to Twój wyśniony konik, a okazuje się, że był dzwon, jakich małoAlexander25 pisze:ta zolta kobyla juz byla na forum byla bo kasacji:/Dark Red pisze:Ja bym bral V8
2. http://otomoto.pl/ford-mustang-C15503950.html
klubowy kolega Michal@ ma takie V8 troche zmodyfikowany silnik i wykreca dobre czasy na 1/4 mili. Pogadaj z nim na PW. Auto ma bardzo maly przebieg, az podejrzanie maly, przy takim przebiego powinien miec zero wytarc w srodku, no i jest w manualu.

Wielkie dzięki za pomoc

Pół życia z motocyklami... Czas to zmienić- cabrio będzie bezpieczniejsze :D
Najpierw trzeba je znaleźćpudel pisze:Kupuj od razu GT bo V6 Ci się szybko znudzi




Pozdrawiam

Pół życia z motocyklami... Czas to zmienić- cabrio będzie bezpieczniejsze :D
Dzięki chłopaki
Namierzyłem teraz tego http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1999-FOR ... 230d10fa78

No właśnie miałem moment radości gdy go oglądałem, ale LPG skutecznie mnie odstrasza... Jakoś nie mogę się do tego przekonać... Owszem, w Mondeo, czy Escorcie jak najbardziej, ale nie w koniku...wutang172 pisze:http://otomoto.pl/ford-mustang-gt-4-6-v ... 40712.html tu jest ladny ale niestety LPG
Namierzyłem teraz tego http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1999-FOR ... 230d10fa78
Pół życia z motocyklami... Czas to zmienić- cabrio będzie bezpieczniejsze :D
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
nie uwierzysz jak mozna wytrzec skory robiac 10tys.mil po miescieDark Red pisze:przy takim przebiego powinien miec zero wytarc w srodku


lepsze 100tys w trasie niz 20po miescie ,takie jest moje zdanie zwlaszcza po dziurawym miescie.. tylko jak sprawdzic czy auto robilo trasy

wutang172 pisze:http://otomoto.pl/ford-mu...-C16840712.html tu jest ladny ale niestety LPG
http://www.bezwypadkowy.net/forum/72-uw ... x83f451168
Jak tylko dobrze założone to bym się nie zastanawiał,jak Ci Lpg nie pasuje to demontaż instalacji trwa 3 godziny,i instalke można sprzedać za pare groszy