Od jakiego Mustanga zacząć?

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

Awatar użytkownika
Pusstang
Posty: 5
Rejestracja: 2010-11-10, 13:47

Od jakiego Mustanga zacząć?

Post autor: Pusstang » 2010-11-14, 21:24

Witam!

Od dawna jestem zakochany w motoryzacji zza oceanu. Po obejrzeniu Firebirdów i Camaro stwierdziłem jednak, że dla mnie najlepszym wyjściem będzie właśnie Mustang. Choćby ze względu na to, iż jest mniejszy, próba parkowania Firebirdem z 1997 roku trwała wieki ;)
Celuję w V6 i nie zmienię zdania więc proszę nie namawiajcie mnie na V8, na to przyjdzie czas za parę lat.
I tu zaczyna się problem, w okolicach 19-23k można ostać rocznik 2001-2003 V6 3.8l a roczniki 2004+ zaczynają się od około 42k, i szczerze nie wiem za co się brać bo z wyglądu podoba mi się i jeden i drugi. Nie potrzebuje tego samochodu dla szpanu, do wyścigów itd, potrzebuje go dla siebie by spełnić marzenie. Czego można się spodziewać po jednym i drugim samochodzie?
Po prostu co Wy byście polecili na pierwszego Mustanga? Może w ogóle jakiś model z połowy lat 90' za jakieś małe pieniądze, jeśli w ogóle to jeździ ;)
Pozdrawiam :)



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-11-14, 23:00

Kolega z forum ma GT na sprzedaż za chyba 17k http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php?t=2269

a na Twoim miejscu to brałbym jakiegoś Foxa 5.0 GT fajne sou :D



Awatar użytkownika
Pusstang
Posty: 5
Rejestracja: 2010-11-10, 13:47

Post autor: Pusstang » 2010-11-15, 10:24

No właśnie tu się jeszcze o wrażenia z jazdy rozchodzi, którym łatwiej wykonuje się manewry (choćby na parkingu) bo to będzie samochód może nie do codziennej jazdy do pracy, ale często używany i to w mieście zakorkowanym więc jakoś to się zachowywać też musi.
PS. od którego roku zaczęli montować w Mustangu TCS?

aaa i ważna rzecz...manual czy automat :D nigdy nie jeździłem dłużej automatem...
Ostatnio zmieniony 2010-11-15, 22:38 przez Pusstang, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zaborjr
Forumowicz
Posty: 169
Rejestracja: 2009-07-09, 08:25
Model: 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: RubyRed

Post autor: zaborjr » 2010-11-16, 01:51

Pusstang pisze:bo to będzie samochód może nie do codziennej jazdy do pracy, ale często używany i to w mieście zakorkowanym więc jakoś to się zachowywać też musi.
Zdecydowanie automat jeżeli o skrzynie chodzi. Myśle, że każdy się ze mną zgodzi :) Ja mam manuala co prawda s197 ale do miasta na dłuższa mete nie polecam :]



Awatar użytkownika
Pusstang
Posty: 5
Rejestracja: 2010-11-10, 13:47

Post autor: Pusstang » 2010-11-16, 08:44

konkrety jakies, czemu nie polecasz? :)
ja aktualnie caly czas manualem jezdze po miescie i nie narzekam zbytnio ;)



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-11-16, 09:05

Od września jeżdżę (rekreacyjnie) Mustangiem 2001r. V6 automat. Do jazdy, jaką opisujesz, to rzeczywiście chyba najlepsza opcja. V8, przynajmniej w mojej ocenie, to autko do bardziej okazjonalnej jazdy, taka kolekcjonerska/zlotowa opcja.
Moim SN99 jeździ się lekko, dynamicznie, jest zwinny i bez kompleksów może brać udział w rywalizacji podświatłowej, he, he. Ma też dobry promień skrętu, co jest ważne przy parkowaniu. Automatyczna skrzynia, to po prostu wygoda w jeździe miejskiej przede wszystkim. Natomiast jest w niej opcja overdrive off, przy której czwarty bieg (nadbieg) zostaje odłączony i autko ma większego "kopa". Osobiście polecam.
Poza tym, mając na względzie, że ma to być Twoja pierwsza przygoda z Mustangiem, to zalecam dozowanie wrażeń i rozpoczęcie od czegoś tańszego właśnie (jak ze wszystkim).
Jeżeli chodzi o 2005+, nie wypowiadam się, bo nie jeździłem, nie posiadam.
Pozdrawiam


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2133
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-11-16, 09:20

Pusstang pisze:konkrety jakies, czemu nie polecasz? :)
ja aktualnie caly czas manualem jezdze po miescie i nie narzekam zbytnio ;)
Bo do sprzęgła w mustangu trzeba mieć dużo siły w nodze, jak przyjdzie stać w korku i kilkadziesiąt razy wcisnąć to sprzęgło, to możesz potem narzekać. Na wawe to chyba lepszy automat.
Pusstang pisze:PS. od którego roku zaczęli montować w Mustangu TCS?
Dokładnie nie pamiętam, ale chyba od 2005 ( być może jakieś pomagacze ruszania były opcją od 99), ja jeżdżę bez TCS, i czasami potrafi być gorąco na mokrym lub śniegu (szczególnie na początku jak się nie zna auta) z drugiej strony to kontrola trakcji w s197 z wypowiedzi kolegów nie jest rewelacyjna i potrafi negatywnie zaskoczyć.


Obrazek

Awatar użytkownika
Pusstang
Posty: 5
Rejestracja: 2010-11-10, 13:47

Post autor: Pusstang » 2010-11-16, 10:22

mnie to bardziej chyba SN-95 lub SN-99 jednak interesuje, mniejszy, wygląda lżej, 2x tańszy jak nie więcej, a i tak będzie o niebo lepszy zdaje mi się, niż mój aktualny 1.5 made in Japan...
no dobra dowiedziałem się co chciałem, teraz tylko czekać :)



Awatar użytkownika
wutang172
Młodszy Forumowicz
Posty: 59
Rejestracja: 2010-01-14, 23:12
Model: Ford Mustang GT 1994
Silnik: V8 5.0
Kolor: żółty

Post autor: wutang172 » 2010-11-16, 20:04

ja mam na sprzedaz mojego mustanga;D
http://allegro.pl/item1323449883.html



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2010-11-20, 18:21

http://otomoto.pl/ford-mustang-3-8-limi ... 75767.html

Masz mniejsze spalanie w porownaniu do GT(11-12l max) kupe wymienionych czesci(rachunki i ksiazka seriwsowa) i 2 miesiace gwarancji na uzywane auto oraz pewnosc ze auto w 100% bezwypakowe ani nie topione) Do tego nie musisz bac sie policji ze Ci dowod zabiora bo lampy masz na EU


302 HOooooo

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-20, 18:50

Alexander25 pisze:lampy masz na EU
Walic lampy.W jeepie mam od poczatku amerykanskie symetryczne i pozycyjne pomaranczowe z kierunkowskazami i nikt mi dowodu nie zabral.Od 2007.Policja nie ma na drodze przyrzadu do sprawdzenia snopu swiatla.
Przeglady przechodzi bez problemu.



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-20, 18:54

Dezo pisze: zalecam dozowanie wrażeń
E tam,dozowanie :D

zaczac od 6 litrow i zwiekszac pojemnosc :D

Przezyje albo sie zabije - ale cos poczuje.



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-20, 18:59

Pusstang pisze:manual czy automat .
manual



Awatar użytkownika
tomaho
Forumowicz
Posty: 256
Rejestracja: 2009-07-06, 20:54
Model: Bullitt 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: tomaho » 2010-11-20, 20:23

manual :] wieksza kontrola nad naszymi "narowistymi' zwierzatkami :) :rotfl:


w życiu jak w pozycji od tyłu...najważniejsze jest abyś był własnie z tyłu...

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-11-20, 22:01

a ja bylbym za automatem.. :D ..zwlaszcza w chlodne zimowe dni..jak ktos oczywiscie jezdzi ta pora roku :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”